To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Επικοινωνία προσωποποιημένη

19 Μαρτίου 2013 | 09:53 Γράφει ο Δημήτρης Κορδεράς Topics: Ad Technology,Promotion
To 2008 το Πανεπιστήμιο του Jonkoping στη Σουηδία, θέλοντας να προσελκύσει περισσότερες φοιτήτριες δημιούργησε με τη συνεργασία της εταιρείας Goss Gothenburg, εξατομικευμένα ημερολόγια τα οποία και απέστειλε σε στοχευμένο κοινό. Το κάθε ένα από αυτά περιείχε χειρόγραφα προσαρμοσμένα στις επιθυμίες κάθε αποδέκτη. Το αποτέλεσμα ήταν οι εγγραφές στο πανεπιστήμιο αυτό να αυξηθούν εκείνη τη χρονιά κατά 45%.

Η αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης ενέργειας δεν πέρασε απαρατήρητη στη διαφημιστική αγορά, αφού στα Eurobest 2009, η συγκεκριμένη ενέργεια direct marketing βραβεύθηκε. Τίτλος της ήταν «A year at the school of Engineering» και αποτελεί ένα μόνο δείγμα της αποτελεσματικότητας που μπορεί να έχει μια ενέργεια προσωποποιημένης επικοινωνίας εάν στηρίζεται σε στρατηγικά δεδομένα.