To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Vip

Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.

•    Γενικές αρμοδιότητες ενός προσωπικού Butler.
•    Διαδικασία εκμάθησης όλων των υπηρεσιών ενός ξενοδοχείου.
•    Διατήρηση αρχείου με τις ανάγκες ή τις ιδιαιτερότητες των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.
•    Προετοιμασία και έλεγχος δωματίου πριν την άφιξη του επισκέπτη.
•    Πρωτόκολλο για τις προσφωνήσεις τίτλων και τη διαδικασία υποδοχής του επισκέπτη.
•    Γνώση των ειδικών απαιτήσεων για την  εξυπηρέτηση του πελάτη ανάλογα με την κουλτούρα, την εθνικότητα και τα θρησκευτικά πιστεύω του.
•    Κανόνες διακριτικής παροχής υπηρεσιών.
•    Κανόνες συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου.
•    Φράσεις κλειδιά στην Αγγλική γλώσσα.
•    Κανόνες αντιμετώπισης παραπόνων.
•    Προσεκτική αναφορά για το αποτέλεσμα της διαμονής του επισκέπτη στην διεύθυνση του ξενοδοχείου.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου