Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.
• Γενικές αρμοδιότητες ενός προσωπικού Butler.
• Διαδικασία εκμάθησης όλων των υπηρεσιών ενός ξενοδοχείου.
• Διατήρηση αρχείου με τις ανάγκες ή τις ιδιαιτερότητες των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.
• Προετοιμασία και έλεγχος δωματίου πριν την άφιξη του επισκέπτη.
• Πρωτόκολλο για τις προσφωνήσεις τίτλων και τη διαδικασία υποδοχής του επισκέπτη.
• Γνώση των ειδικών απαιτήσεων για την εξυπηρέτηση του πελάτη ανάλογα με την κουλτούρα, την εθνικότητα και τα θρησκευτικά πιστεύω του.
• Κανόνες διακριτικής παροχής υπηρεσιών.
• Κανόνες συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου.
• Φράσεις κλειδιά στην Αγγλική γλώσσα.
• Κανόνες αντιμετώπισης παραπόνων.
• Προσεκτική αναφορά για το αποτέλεσμα της διαμονής του επισκέπτη στην διεύθυνση του ξενοδοχείου.
• Γενικές αρμοδιότητες ενός προσωπικού Butler.
• Διαδικασία εκμάθησης όλων των υπηρεσιών ενός ξενοδοχείου.
• Διατήρηση αρχείου με τις ανάγκες ή τις ιδιαιτερότητες των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.
• Προετοιμασία και έλεγχος δωματίου πριν την άφιξη του επισκέπτη.
• Πρωτόκολλο για τις προσφωνήσεις τίτλων και τη διαδικασία υποδοχής του επισκέπτη.
• Γνώση των ειδικών απαιτήσεων για την εξυπηρέτηση του πελάτη ανάλογα με την κουλτούρα, την εθνικότητα και τα θρησκευτικά πιστεύω του.
• Κανόνες διακριτικής παροχής υπηρεσιών.
• Κανόνες συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου.
• Φράσεις κλειδιά στην Αγγλική γλώσσα.
• Κανόνες αντιμετώπισης παραπόνων.
• Προσεκτική αναφορά για το αποτέλεσμα της διαμονής του επισκέπτη στην διεύθυνση του ξενοδοχείου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου