To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Vip

Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.

•    Γενικές αρμοδιότητες ενός προσωπικού Butler.
•    Διαδικασία εκμάθησης όλων των υπηρεσιών ενός ξενοδοχείου.
•    Διατήρηση αρχείου με τις ανάγκες ή τις ιδιαιτερότητες των επαναλαμβανόμενων επισκεπτών.
•    Προετοιμασία και έλεγχος δωματίου πριν την άφιξη του επισκέπτη.
•    Πρωτόκολλο για τις προσφωνήσεις τίτλων και τη διαδικασία υποδοχής του επισκέπτη.
•    Γνώση των ειδικών απαιτήσεων για την  εξυπηρέτηση του πελάτη ανάλογα με την κουλτούρα, την εθνικότητα και τα θρησκευτικά πιστεύω του.
•    Κανόνες διακριτικής παροχής υπηρεσιών.
•    Κανόνες συνεργασίας με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου.
•    Φράσεις κλειδιά στην Αγγλική γλώσσα.
•    Κανόνες αντιμετώπισης παραπόνων.
•    Προσεκτική αναφορά για το αποτέλεσμα της διαμονής του επισκέπτη στην διεύθυνση του ξενοδοχείου.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου