To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Hot2

 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
    • Εισαγωγή στον Τουριστικό και Ξενοδοχειακό κλάδο
    Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.
    1. Η δημιουργία της ανάγκης για διακοπές
    2. Η επιλογή του τρόπου διακοπών – word of mouth, travel agent, online booking
    3. Προσδοκίες – Απαιτήσεις και Ικανοποίηση των αναγκών στο Ξενοδοχείο
    4. Σύγχρονες Τάσεις – Στατιστικά
    5. Μορφές Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων – Χαρακτηριστικά κ Ιδιαιτερότητες
    6. Η Δομή - Οργάνωση μιας Μονάδας, Τμήματα & Βασικές Λειτουργίες

      • Λειτουργίες Τμήματος Front Desk & Guest Relations
      1. Check-in & Check-οut Διαδικασίες
      2. Ημερήσιες Λειτουργίες (Daily check lists)
      3. Διαχείριση Τηλεφωνημάτων
      4. Πιθανά Προβλήματα – Λύσεις
      5. Συνεργασία με άλλα τμήματα
      6. Τηλεφωνική Πώληση Δωματίων
      7. Πώληση Δωματίων εντός της Μονάδας
      8. Δημόσιες σχέσεις με συνεργαζόμενες επιχειρήσεις εκτός ξενοδοχείου
      • Κατηγορίες Πελατών – Χαρακτηριστικά κ Ιδιαιτερότητες
      1. Η Ανάγκη για Τμηματοποίηση
      2. Πελάτες εξωτερικού και Έλληνες πελάτες
      3. Οικογένειες, Ζευγάρια, Μεμονωμένοι, Πελάτες με ειδικές ανάγκες κτλ.
      4. Ειδικές Κατηγορίες (Δημοσιογράφοι/Φωτογράφοι, Ταξιδιωτικοί Πράκτορες κτλ.)
      • Θέματα εξυπηρέτησης Πελατών Ξενοδοχείου
      1. Επικοινωνία πριν την άφιξη
      2. Υποδοχή - Η πρώτη εικόνα
      3. Παρουσιαστικό Υπαλλήλων
      4. Κατάσταση χώρου υποδοχής
      5. Πρώτη Επαφή με τον πελάτη
      • Διαμονή – Ευκαιρίες για χτίσιμο σχέσεων με τους πελάτες
      1. Being Proactive – Προνοητικότητα
      2. Στιγμές Ντροπής? – Στιγμές Αμηχανίας
      3. Θέματα Ασφάλειας
      4. Περιπτώσεις Προβλημάτων και Παραπόνων
      5. Τρόποι για να σωστή διαχείριση θυμωμένων πελατών
      6. Tips / Με μικρή προσπάθεια, μεγάλα αποτελέσματα!
      7. Αναχώρηση – Η τελευταία εικόνα
      8. Πως κρατάμε επαφή; Stay Connected (βλέπε Tag CRM)
      9. Φόρμες Αξιολόγησης Υπηρεσιών
      • Γιατί η Ποιοτική Εξυπηρέτηση είναι τόσο σημαντική;
      1. Ποιός είναι ο ρόλος των Social Media – facebook – Twitter – Mobile Internet κτλ.;
      2. Για τον Πελάτη
      3. Για το Ξενοδοχείο
      4. Για τους Υπαλλήλους
      5. Για την Τοπική Κοινωνία