To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Hospitality school

Εντοπίσαμε στο διαδίκτυο ένα ενδιαφέρον χώρο πηγής γνώσεων και πληροφοριών που ύστερα από κατάλληλη επεξεργασία μπορούν να φανούν πολύ χρήσιμες στους ενασχολούμενους με την εκπαίδευση και την βελτίωση των υπηρεσιών στα ξενοδοχεία.
Δείτε αυτό.
http://www.hospitality-school.com

Marketing

HOTEL .. ATHENS
Πρόταση ενός on the spot & a la carte Mini Marketing Plan με άξονες και story..
Α' Μέρος
Μια κρίσιμη περίοδος θέλει και μια κρίσιμη αφήγηση… ένα νέο story.

Η συνταγή της επιτυχίας μας..

Ολα από τη αρχή; κατηγορηματικά όχι. Εντοπισμός των αδυναμιών, αναστοχασμός, για μία "νέα εποχή με νέες προκλήσεις και προσκλήσεις" και νέες ιδέες και μέτρα για την επιτυχία.

Οι αρχές μας :
  1. Παράδοση: Το ξενοδοχείο διαθέτει ισχυρή παράδοση καθ' όσο η πορεία του μέχρι σήμερα έχει σημαδευτεί με θετικά αποτέλέσματα, κέρδη, και έχει δεθεί με πελατεία ενδογενή, διεθνή, ολυμπιακή, business, city break, θρησκευτικό τουρισμό, θεραπευτικό - νοσοκομιακό κλπ.
  2. Μετασχηματισμός
  3. Αμεσότητα ...
  4. Πρωτοτυπία ...
  5. Σεβασμός ...
  6. Ειλικρίνεια - εμπιστοσύνη συνεργασία μεταξύ υπαλλήλων, μεταξύ διευθύνσεως και υπαλλήλων, μεταξύ εργοδοσίας και στελεχών, μεταξύ στελεχών.