- 1η Ενότητα
- Εννοιολογικές προσεγγίσεις στον Τουρισμό, το διαδίκτυο και την ψηφιακή στρατηγική
- Ορισμός Τουρισμού
- Ψηφιακή διαφήμιση και τα εργαλεία
- Τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στον Τουρισμό
- 2η Ενότητα
- Ψηφιακή στρατηγική και η επίδρασή της στο τουριστικό προϊόν
- Η τεχνολογία της πληροφορίας στην ταξιδιωτική βιομηχανία
- Τρόποι αναζήτησης της πληροφορίας παραδοσιακά και ψηφιακά στον τουρισμό
- Αλλαγές με την έλευση της ψηφιακής στρατηγικής στην εταιρική στρατηγική
- 3η Ενότητα
- Ο κρίσιμος ρόλος της ιστοσελίδας
- Οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία των ιστοσελίδων
- 4η ενότητα
- Ο ρόλος των μηχανών αναζήτησης στην ψηφιακή στρατηγική
- Συμπεριφορά καταναλωτών που πλοηγούνται σε διαδικτυακούς τόπους: Ανάλυση με χρήση δεδομένων clickstream - χρόνου, συχνότητα και δαπάνες
- Τα δεδομένα clickstream και η συμπεριφορά ταξιδιώτη
- Οι δραστηριότητες των καταναλωτών στην ιστοσελίδα
- 5η Ενότητα
- Ελληνικό περιβάλλον και ο Τουρισμός
- Ο βαθμός διείσδυσης του e-tourism στην Ευρώπη κσι την ελληνική αγορά
- Τα χαρακτηριστικά του ΄Ελληνα χρήστη
- Η χρήση των νεων τεχνολογιών από τουριστικές επιχειρήσεις
- Η Google και τα στοιχεία για την Ελλάδα (Έρευνες Google)
- Η σημασία της προσαρμογής των τουριστικών Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
- 6η Ενότητα
- Social Media: Περιγραφή και ο ρόλος τους
- Συμπεριφορά του δυνητικού ταξιδιώτη ως χρήστη ηλεκτρονικών σελίδων
- Τo twitter
- Τo Facebook
- Τo Tripadvisor
- 7η Ενότητα
- Η κινητή τηλεφωνία –Mobile
- Η αγορτά κινητών διεθνώς
- Η σχέση ταξιδιωτών και εφαρμογών