To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Int1

 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.
  • 1η Ενότητα
  1. Εννοιολογικές προσεγγίσεις στον Τουρισμό, το διαδίκτυο και την ψηφιακή στρατηγική
  2. Ορισμός Τουρισμού
  3. Ψηφιακή διαφήμιση και τα εργαλεία
  4. Τα εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στον Τουρισμό
  • 2η Ενότητα
  1. Ψηφιακή στρατηγική και η επίδρασή της στο τουριστικό προϊόν
  2. Η τεχνολογία της πληροφορίας στην ταξιδιωτική βιομηχανία
  3. Τρόποι αναζήτησης της πληροφορίας παραδοσιακά και ψηφιακά στον τουρισμό
  4. Αλλαγές με την έλευση της ψηφιακής στρατηγικής στην εταιρική στρατηγική
  • 3η Ενότητα
  1. Ο κρίσιμος ρόλος της ιστοσελίδας
  2. Οι παράγοντες που επηρεάζουν την επιτυχία των ιστοσελίδων
  • 4η ενότητα
  1. Ο ρόλος των μηχανών αναζήτησης στην ψηφιακή στρατηγική
  2. Συμπεριφορά καταναλωτών που πλοηγούνται σε διαδικτυακούς τόπους: Ανάλυση με χρήση δεδομένων clickstream - χρόνου, συχνότητα και δαπάνες
  3. Τα δεδομένα clickstream και η συμπεριφορά ταξιδιώτη
  4. Οι δραστηριότητες των καταναλωτών στην ιστοσελίδα
  • 5η Ενότητα
  1. Ελληνικό περιβάλλον και ο Τουρισμός
  2. Ο βαθμός διείσδυσης του e-tourism στην Ευρώπη κσι την ελληνική αγορά
  3. Τα χαρακτηριστικά του ΄Ελληνα χρήστη
  4. Η χρήση των νεων τεχνολογιών από τουριστικές επιχειρήσεις
  5. Η Google και τα στοιχεία για την Ελλάδα (Έρευνες Google)
  6. Η σημασία της προσαρμογής των τουριστικών Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
  • 6η Ενότητα
  1. Social Media: Περιγραφή και ο ρόλος τους
  2. Συμπεριφορά του δυνητικού ταξιδιώτη ως χρήστη ηλεκτρονικών σελίδων
  3. Τo twitter
  4. Τo Facebook
  5. Τo Tripadvisor
  • 7η Ενότητα
  1. Η κινητή τηλεφωνία –Mobile
  2. Η αγορτά κινητών διεθνώς
  3. Η σχέση ταξιδιωτών και εφαρμογών