To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Sal1

Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.

•     Υπολογισμός εσόδων που αποκομίζει το ξενοδοχείο από τον κάθε πελάτη.
•     Επίγνωση για το ποιοι είναι οι πελάτες και τι είναι σημαντικό για αυτούς.
•     Με ποιον τρόπο θα νιώσει ο πελάτης ευπρόσδεκτος και σημαντικός.
•     Αύξηση εγρήγορσης για καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών.
•     Ψυχολογία πελατών με βάση τη γλώσσα σώματος και της ομιλίας τους.
•     Διευκόλυνση των πελατών στην έκφραση μιας επιθυμίας τους ή ενός προβλήματος.
•     Τρόποι αντιμετώπισης παραπόνων.
•     Εξυπηρέτηση περισσότερων από έναν πελάτη.
•     Σωστός τρόπος παροχής πληροφοριών στον πελάτη.
•     Γενικοί κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς για να μείνουν ευχαριστημένοι οι πελάτες.
•     Προσαρμογή επαγγελματικής συμπεριφοράς ανάλογα με τα χαρακτηριστικά κάθε λαού.
•     Κατανόηση της έννοιας της πώλησης και βήματα για την επίτευξή της.
•     Ποιοι τύποι πελατών υπάρχουν και πως πρέπει να αντιμετωπίζονται.
•     Διεθνή κριτήρια βαθμολόγησης επιδόσεων των εστιατορίων που δίνουν έμφαση σε λεπτομέρειες οι οποίες βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών.
•     Εξυπηρέτηση συναισθηματικά φορτισμένων πελατών.
•     Κανόνες εξυπηρέτησης πελατών.

2 σχόλια: