Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.
• Υπολογισμός εσόδων που αποκομίζει το ξενοδοχείο από τον κάθε πελάτη.
• Επίγνωση για το ποιοι είναι οι πελάτες και τι είναι σημαντικό για αυτούς.
• Με ποιον τρόπο θα νιώσει ο πελάτης ευπρόσδεκτος και σημαντικός.
• Αύξηση εγρήγορσης για καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών.
• Ψυχολογία πελατών με βάση τη γλώσσα σώματος και της ομιλίας τους.
• Διευκόλυνση των πελατών στην έκφραση μιας επιθυμίας τους ή ενός προβλήματος.
• Τρόποι αντιμετώπισης παραπόνων.
• Εξυπηρέτηση περισσότερων από έναν πελάτη.
• Σωστός τρόπος παροχής πληροφοριών στον πελάτη.
• Γενικοί κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς για να μείνουν ευχαριστημένοι οι πελάτες.
• Προσαρμογή επαγγελματικής συμπεριφοράς ανάλογα με τα χαρακτηριστικά κάθε λαού.
• Κατανόηση της έννοιας της πώλησης και βήματα για την επίτευξή της.
• Ποιοι τύποι πελατών υπάρχουν και πως πρέπει να αντιμετωπίζονται.
• Διεθνή κριτήρια βαθμολόγησης επιδόσεων των εστιατορίων που δίνουν έμφαση σε λεπτομέρειες οι οποίες βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών.
• Εξυπηρέτηση συναισθηματικά φορτισμένων πελατών.
• Κανόνες εξυπηρέτησης πελατών.
• Υπολογισμός εσόδων που αποκομίζει το ξενοδοχείο από τον κάθε πελάτη.
• Επίγνωση για το ποιοι είναι οι πελάτες και τι είναι σημαντικό για αυτούς.
• Με ποιον τρόπο θα νιώσει ο πελάτης ευπρόσδεκτος και σημαντικός.
• Αύξηση εγρήγορσης για καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών.
• Ψυχολογία πελατών με βάση τη γλώσσα σώματος και της ομιλίας τους.
• Διευκόλυνση των πελατών στην έκφραση μιας επιθυμίας τους ή ενός προβλήματος.
• Τρόποι αντιμετώπισης παραπόνων.
• Εξυπηρέτηση περισσότερων από έναν πελάτη.
• Σωστός τρόπος παροχής πληροφοριών στον πελάτη.
• Γενικοί κανόνες επαγγελματικής συμπεριφοράς για να μείνουν ευχαριστημένοι οι πελάτες.
• Προσαρμογή επαγγελματικής συμπεριφοράς ανάλογα με τα χαρακτηριστικά κάθε λαού.
• Κατανόηση της έννοιας της πώλησης και βήματα για την επίτευξή της.
• Ποιοι τύποι πελατών υπάρχουν και πως πρέπει να αντιμετωπίζονται.
• Διεθνή κριτήρια βαθμολόγησης επιδόσεων των εστιατορίων που δίνουν έμφαση σε λεπτομέρειες οι οποίες βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών.
• Εξυπηρέτηση συναισθηματικά φορτισμένων πελατών.
• Κανόνες εξυπηρέτησης πελατών.
Nice piece of information that you have shared, Thank you so much for sharing a great post!
ΑπάντησηΔιαγραφήHotels in Bareilly
Nice piece of information that you have shared, Thank you so much for sharing a great post!
ΑπάντησηΔιαγραφήluxury hotels in bareilly
best hotels in uttar pradesh