To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Guide lines and useful details of digital marketing, face book etc

Στη συνέχεια θα βρείτε πολύ περιληπτικά με με αλλοιωμένο τρόπο διάφορες υπογραμμίσεις από το σεμινάριο που διεξήχθη στο  Wydhamhotel 10-12-2019. Η γραφή που θα ακολουθήσει θα είναι χωρίς κόμματα και τελείες χωρίς κεφαλαία αλλά μόνο μικρά και εν ροή.. δημιουργία λοιπόν χρησίμου περιεχομένου.. βιωματικά πακέτα.. προβολή δραστηριοτήτων να μάθει το ακροατήριο πως λειτουργεί το ξενοδοχείο.. κάτι σαν house tours (ωραίο αυτό μ' άρεσε).. ποιος είναι ο βιωματικός πελάτης.. open house.. back house tours.. θεματοποίηση περιεχομένου.. ρωτήστε τον κόσμο να πει την γνώμη του για το ξενοδοχείο.. να πούν τι θέλουν.. πάρτε συνεντεύξεις.. δώστε βήμα στους πελάτες να μιλήσουν.. δημιουργήστε κοινότητες ατόμων στη βάση ενδιαφερόντων.. προσοχή ότι ανεβαίνει στο internet μένει εκεί.. δώστε απαντήσεις και όχι εν βρασμώ ψυχής.. όχι τυποποιημένες.. πληρώστε έναν άνθρωπο να απαντάει στα σχόλια ή να δημιουργεί χρήσιμο περιεχόμενο (με SEO).. δυστυχώς το κακό πουλάει (99 καλά 1 κακό μετράει) πχ ποντίκι, πχ κατσαρίδα.. προσοχή στην οργή και την διαχείριση της.. μίντια θέλουν στρατηγική.. θέλουν διαρκές σχέδιο και διαχείριση.. πρέπει να υπάρχει σχέδιο μάρκετιν.. με πλήρη ενσωμάτωση όλων των υπαρχόντων εργαλείων.. και ατόμων.. όλη η παρέα είναι μια γιορτή.. ο πελάτης μετράει.. αν το ονειρευτούμε θα το κάνουμε πράξη.. όλα σε ένα και νοικοκυρεμένα.. events.. reputation.. suggestion.. refundable.. non refundable prices.. όλα εν δράσει..

DIGITAL TECHNOLOGIES IN THE TRAVEL INDUSTRIES
(Το διαδίκτυο είναι) Αγελάδα να αρμέξουμε.. ξεκινήσαμε από το fax.. που βρισκόμεθα;.. ποτέ σαν ξενοδόχοι δεν ήμασταν τόσο τεχνολογικά μπροστά.. 47.000 ευρώ προμήθειες, 65% από την ιστοσελίδα.. όταν έχει πολλά τμήματα δεν μπορείς να διαχειριστείς σωστά όλα τα σόσιαλ μίντια.. οι ΟΤΑδες ξοδεύουν 9δις για διαφήμιση.. τα διαφημιστικά μας εργαλεία θέλουν συντονισμό.. PMS.. πρέπει να υπάρχει στο ξενοδοχείο.. cloud τα στοιχεία που αποθηκεύονται;.. το chanel manager βοήθησε πολύ.. τώρα έχουμε και το on line chanel manager.. Πρέπει να βρούμε χρόνο να ασχολούμαστε με την εμπειρία του πελάτη.. η οποία κοστίζει στο ξενοδοχείο.. ο πελάτης δεν πρέπει να χάσει την εμπιστοσύνη του?.. να τον ξανακερδίσουμε.. ή να μην αφήνουμε περιθώρια απώλειάς του.. μας λείπει ο χρόνος για τα βασικά.. πρέπει να δημιουργούμε συναισθήματα.. ο πελάτης είναι μία εν δυνάμει κοινότητα.. ΚΌΦΤΕ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ..
Πρέπει να κάνουμε διαδραστικά συνέδρια (κ.Τζάλας) με όχημά μας την Ελλάδα ψηλά.. προκλήσεις θέματα όπως τουριστική εκπαίδευση.. αυθεντικά τοπικά προϊόντα.. μοναδικές εμπειρίες.. δα πρέπει να αναπτύσσουμε καινοτόμες δράσεις που να δημιουργούν εμπειρίες στους επισκέπτες.. εμείς οι Έλληνες έχουμε κορυφαίο ζήτημα την φιλοξενία.. που μπορούμε να χτίσουμε πολλά πάνω σε αυτήν.. τα πάντα σήμερα βρίσκονται στα κινητά.. μέσα σε εφαρμογές.. όπως θέματα ασφαλείας και υπηρεσιών υγείας.. εικονική πραγματικότητα.. ρομποτάκια που μιλάνε και δίνουν απαντήσεις σε ερωτήσεις.. data που επιθυμεί ο πελάτης.. λεπτομέρειες που επιθυμεί ο πελάτης.. συνεχής αναζήτηση ευκαιριών ικανοποίησης αναγκών.. στατιστικές.. εφαρμογές που προτείνουν τι να κάνει ο πελάτης.. on line & of line.. εφαρμογές για βλάβες.. σχόλια.. μελέτη και έξυπνες μοναδικές απαντήσεις.. ο πελάτης κοιτάει τα σχόλια πριν κρατήσει δωμάτιο..
VIRTUAL REALITY..
Οργανώστε ακόμη και in house tour μέσα στο ξενοδοχείο να δουν οι ξένοι πως μαγειρεύετε.. πως διασκεδάζετε.. το σεξ είναι η καλλίτερη εμπειρία (?) στον τουρισμό.. ψηφιακός μετασχηματισμός.. πως μπορούμε μέσω αυτού να προσφέρουμε καλλίτερες υπηρεσίες.. το τέλειο νεκγρόνι .. κοκτέιλ.. ποιες είναι οι διαφορές σας από τα άλλα ξενοδοχεία των αστέρων σας.. έχετε ρομπότ μπάρμαν ή ένα που να πιάνει πουλιά (ποτά) στον αέρα;.. το ρομπότ λέει κάνει αίσθηση την πρώτη φορά.. μετά δεν σου κάνει εντύπωση ενώ ο μπάρμαν έχει νόηση και κάθε φορά προτείνει διαφορετικά κοκτέιλ και δημιουργεί ατμόσφαιρα.. ο τουρισμός είναι "άνθρωποι με συναίσθημα" ο επισκέπτης θέλει να χαθεί μέσα στην πόλη και μετά ..το κίνητό του να τον σώσει!..
KAINOTOMIA..
Πρόσβαση στα δεδομένα μέσω cloud.. όλα πρέπει να είναι σε ένα σύστημα.. όλη η πληροφορία.. με όλα τα κανάλια πωλήσεων.. αυτό σημαίνει αυξημένη ασφάλεια.. PMS.. cloud..interface.. marinet..
ΠΑΣΧΟΠΟΥΛΟΣ..
Τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα.. ΒΑΡΙΟΜΑΡΑ κάποιοι δεν έχουν.. ή τα έχουν παρατημένα.. τα σόσιαλ μίντια.. fb.. blog.. θα πρέπει να φτιάξουν.. χθες.. διαθέτουν άπειρο χώρο.. αυτό δεν μπορεί να γίνει από την ξαδέλφη.. αλλά από επαγγελματία.. ΦΘΟΝΟΣ.. ΛΑΙΜΑΡΓΙΑ.. κλπ.. interaction.. action.. and share.. παρουσία όχι σε πολλά αλλά στα καλλίτερα..  και οργή (κράτημα) επιμονή και υπομονή.. διάθεση προϋπολογισμού.. πολύ ανταγωνισμός μεγάλο κόστος τα κλικ.. απληστία.. λάθος είναι μόνο χρήματα για διαφίμηση.. θέλει και φλερτ δηλαδή 1 ανάρτηση προώθηση  4 πόστ χωρίς χρήματα.. προσοχή η αλαζονεία (τα ξέρω όλα) δεν πουλάει.. χρειάζονται αλλαγές μία φορά το μήνα συζήτηση, θέλει διάλογο.. απαντήσεις στις κακές κριτικές, στις καλές πείσης.. θέλει κουβέντα με τον υποψήφιο πελάτη.. τί στόχοι έχουν μπει?.. λαγνεία και όχι λατρεία των σόσιαλ μίντια.. το πιό βασικό εργαλείο είναι το site να φέρεις τον πελάτη στο δικό σου site.. όχι κτίσιμο σε δανικά εργαλεία.. η ιδέα είναι να τους φέρουμε στο δικό μας site... γιαυτό χρειάζεται επένδυση σε χρόνο και χρήμα..
ΜΕΡΙΚΑ TAGS
ανάπτυξη loyalty.. παροχή κινήτρων.. metasearch.. να τον φέρουμε στο site.. να αυξήσουμε την εμπορικότητα του μαγαζιού.. ώστε να ξανάρθει.. γιατί.. γιατί να αγοράσει.. από μας.. μελέτη συμπεριφοράς χρηστών.. απαιτεί μελέτη της αγοράς των τάσεων των event τοπικών και παγκοσμίων.. έγινε προβολή hotel video + Ζάκυνθος..
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ SOCIAL MEDIA ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ
Βασική απόφαση είναι ο προορισμός.. δημιουργούμε τα ελκτικά σημεία  του προορισμού.. και μετά προβάλουμε το ξενοδοχείο.. πάμε σε ένα μέρος και ψάχνουμε να δούμε βρούμε τι θα κάνουμε εκεί.. προσωπικές εμπειρίες.. σε ξενοδοχεία με ειδικές δραστηριότητες πχ glamorous clubing.. ο προορισμός είνια και εμπειρία και ένα καλό video μπορεί να γίνει και viral.. χρησιμότητα των bloggers και influences.. να φτιάξετε τον δικό σας influencer  εντός του ξενοδοχείου.. βέβαια χρειάζεται χρόνος και χρήμα for in house influancers.. αλλά ποιά είναι τα λάθη των ξενοδόχων?.. απέχουν λόγω άγνοιας ή δεν ενδιαφέρονται.. τα σόσιαλ μίντια δεν μπορούν να πετύχουν τα πάντα.. τα σόσιαλ μίντια είναι επικοινωνία.. κάνουν περιορισμένα πράγματα.. αλλά είναι σημαντικό οι ξενοδόχοι να διαθέτουν κάποιο budget.. πολλοί ξενοδόχοι δεν ξέρουν καν το όρο budget.. δεν είναι δημιουργικοί.. αντιγράφουν τους διπλανούς.. οι ξενοδόχοι δεν έχουν καταλάβει την αξία των σόσιαλ μίντια.. ένα καλό ιστολόγιο θα φέρει και κρατήσεις.. το βίντεο αποδίδει άμεσα.. το Instagram έχει διαφορετική χρήση.. βασίζεται στο όνειρο.. είναι πιό δυνατό εργαλείο και χρήσιμο.. εκεί μπορεί να επενδύσει ο ξενοδόχος.. επίσης επένδυση σε linkdin.. youtube.. το video είναι για b2b το linkdin φέρνει δουλειά πρέπει να είστε οργανωτικοί.. να χειρίζεστε σωστά τα google analytics.. το Β2C .. κλπ.. απαντάμε στα σόσιαλ μίντια σε 20 λεπτά.. η φωτογραφία έχει νόημα.. σίγουρα χρειάζεται ειδικός να απαντήσει.. γιαυτό χρειάζεται επαγγελματίας..ανάλυση της digital persona.. στόχοι του digital marketing.. web site.. SEO.. on line PR (blogger)..  reputation management.. destination management.. paid advertisement.. μελέτη των δημογραφικών στοιχείων για καλλίτερη κατανόηση του κοινού.. branding.. απόφαση για την επιλογή των digital καναλιών.. δημιουργία tonality.. δημιουργία εικαστικού προτύπου.. τι ενδιαφέρει την προσωπικότητα.. και μετά χρήματα που θα διαθέσουμε.. χρήση δημογραφικών στοιχείων.. εισόδημα.. εργασία.. life style.. αξιοποίηση καναλιών fb.. πχ περσόνα Jane στην Νέα Υόρκη.. επισκέπτρια.. μόλις παντρεμένη.. είναι corporate executive.. διαθέτει 300.000 εισόδημα το χρόνο.. τι αγοράζει.. τι χρειάζεται (ηρεμία πχ) τι μουσικές προτιμήσεις (easy listening) έχει.. μετά φτιάχνουμε την διαφημιστική καμπάνια.. πλατφόρμες που επισκέπτεται.. που συνομιλεί.. τι διαφίμηση θα κάνουμε.. big paid title.. άρθρα που προβάλουν το ξενοδοχείο.. good ads.. + e-mail marketing.. + blog articleing.. ωραίες οι διαφημίσεις αλλά που θα διανεμηθούν;.. να φτιάξουμε περσόνες για εντός ξενοδοχείου.. (προφανώς για εσωτερικές πωλήσεις)..
ΑΛΛΑ TIPS
Give more power to the people.. ανταλλαγή αξιών.. φιλοσοφία.. αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε τις συναλλαγές.. εισάγει τον παράγοντα εμπιστοσύνη.. μέσα από την κρυπρογραφία και το πρωτόκολλο.. χωρίς μεσάζοντες.. δίκτυο με αποκλειστικές πληροφορίες.. που δεν αλλάζουν.. ασφαλείς ψηφιακές συναλλαγές όχι μόνο χρημάτων αλλά και πληροφοριών που δεν αλλοιώνονται.. μεταξύ ομάδων ανθρώπων..
APPLICATIONS
www.capsulet.gr (?) (Στράτος Μπότης) ανάλυση όλων των καναλιών.. τραβάνε πληροφορίες από 50 πλατφόρμες.. και αναλύουν.. τι λένε οι πελάτες.. τί κάνουν.. τι απαντάνε στα ερωτηματολόγια.. τι εμπειρίες αποκτούν κατά την παραμονή τους.. δίδονται αυτόματες απαντήσεις.. υπάρχει hotelturbox application.. hotelstand φανερώνει τα μυστικά της πόλης με έξυπνο τρόπο βλέπει τα αξιοθέατα.. το ξενοδοχείο προσπαθεί να βοηθήσει.. με το τρόπο του.. φρέσκες ιδέες κυκλοφορούν πολλές.. αρκεί ο ξενοδόχος να ξέρει τι θέλει και να βελτιώνει συνεχώς την πληροφορία..
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Είναι η Βάση όλων.. είναι πολύ σημαντική.. Χρήστου, καθηγητής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.. υπάρχει εργαστήριο Marketing Τουρισμού.. με εξειδικευμένα στελέχη.. ο manager να γνωρίζει πως λειτουργούν τα τμήματα του ξενοδοχείου..
SOCIAL MEDIA ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΡΟΜΠΟΤ
Ολα τα λουλούδια δεν είναι ίδια.. πρέπει τα προγράμματα να κοιτάνε μπροστά και να είναι καινοτόμα.. κ.Βαρελάς: πρέπει να περάσουμε στην εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα.. στον ηλεκτρονικό τουρισμό.. επένδυση στις νέες τεχνολογίες.. το κινητό έχει μεγάλη δύναμη.. 38% των σύγχρονων επιχειρήσεων έχει επενδύσει στις νέες τεχνολογίες.. επικοινωνία.. τα avatar δουλεύουν κανονικά.. κάνουν share εμπειριών.. O ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.. ρομπατάκια σύμβουλοι.. ο πελάτης του μέλλοντος θα νιώθει άνετα με ένα ρομπότ.. το ξενοδοχείο πρέπει να διαθέτει εικονικό περιβάλλον.. η πληροφορία να έχει ένταση και διάδραση.. avatar πρώτα η φαντασία και μετά η τεχνολογία.. πανόραμα.. βίντεο.. φωτογραφία..  συλλογή φωτογραφιών που δίνουν εικόνα.. 360 περιήγηση.. επαύξηση της πληροφορίας.. virtual reality.. βήθεια.. η καινοτομία είναι ένα βήμα πάνω από τους ανταγωνιστές.. πρέπει να γνωρίζω τις ατέλειες του δωματίου και να τις διορθώσω άμεσα.. για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων.. των χώρων.. εστιατορίου.. 360 + επαύξηση.. στους τοίχους βοηθά πολύ.. στις αποφάσεις του management.. επαύξηση παντού πχ μέσα στο πάρκο.. αποφυγή επικίνδυνων σημείων.. ξεκινάμε από τα βασικά και συμπληρώνουμε... που θα επενδύσουμε; ποιά η σχέση κόστους και ωφέλειας;
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΒΛΕΠΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ, ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ, ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ LINKS ΚΛΠ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου