To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Sal2

Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο
• Τύποι πελατών και πώς να τους αναγνωρίζετε
• Ανάγκες πελατών και πώς να τις διαβλέπετε
• Βασικές αρχές επιτυχημένων πωλήσεων
• Σημασία της καλής γνώσης του προϊόντος για μια επιτυχημένη πώληση
• Ενσωματώνοντας το “up-selling” σαν μέρος της διαδικασίας του check-in
• Χρησιμοποιώντας τις τεχνικές “up-selling” για την προώθηση δωματίων υψηλότερης κατηγορίας
• Χρησιμοποιώντας ελκυστικές περιγραφές δωματίων για να κερδίσετε τον πελάτη και να προχωρήσει στην κράτηση
• Πώς να αναγνωρίζετε ευκαιρίες για cross selling
• Η σημασία του cross selling για όλη την ξενοδοχειακή μονάδα
• Κερδίστε έδαφος μπροστά στον ίδιο τον πελάτη, χρησιμοποιώντας cross selling techniques.
Cross-selling techniques exist in almost every field. Cross-selling relates to sales activities that identify, suggest, and sell related items such as accessories or services to a prospective or existing customer. There are many different types of cross-selling, for example, if a customer is buying a laptop, the sales person might recommend a carrying case and/or extended warranty to go with that purchase. Other examples are mailings and on-pack messages that offer free samples or savings coupons of other products that are perceived as adding value to the initial purchase.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου