To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Hot5

Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.
•    Εξυπηρέτηση πελατών
•    Τεχνικές προτεινόμενων πωλήσεων
•    Επικοινωνία & εμφάνιση
•    Αρχές επαγγελματικής συμπεριφοράς
•    Η συμπεριφορά αναπαράγει τη συμπεριφορά
•    6 τρόποι να κερδίζεις
•    Επιλογή θετικής συμπεριφοράς
•    Εξυπηρέτηση πελατών
•    Αντιμετώπιση παραπόνων,
•    Αντιμετώπιση δύσκολων πελατών & καταστάσεων
•    Εκτέλεση και διαδικασία προτεινομένης πώλησης
•    Εξακρίβωση αναγκών πελατών
•    Επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων
•    Παράγοντες επηρεασμού καταναλωτών
•    Αρχές επαγγελματικής επικοινωνίας
•    Δημιουργία 1ης εντύπωσης
•    Οπτική επικοινωνία
•    Χαιρετισμός
•    Σωστή ενδυμασία στην εργασία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου