To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Hot4

Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ & ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
•    Αρχές επαγγελματικής συμπεριφοράς
•    Ειδικά θέματα εξυπηρέτησης υποδοχής
•    Επιλογή θετικής συμπεριφοράς
•    Εξυπηρέτηση πελατών
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΥΣΚΟΛΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
•    Διαχείριση και αντιμετώπιση
•    Παραπόνων,
•    Αντιρρήσεων,
•    Δύσκολων πελατών & καταστάσεων
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
•    Up Selling-Cross Selling-Suggestive Selling
•    Εκτέλεση και διαδικασία προτεινόμενης πώλησης
•    Εξακρίβωση αναγκών πελατών
•    Επιτυχημένη παρουσίαση προϊόντων
•    Παράγοντες επηρεασμού καταναλωτών
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΕΜΦΑΝΙΣΗ
•    Αρχές επαγγελματικής επικοινωνίας
•    Δημιουργία της εντύπωσης
•    Οπτική επικοινωνία
•    Χαιρετισμός
•    Σωστή εμφάνιση στον χώρο εργασίας
•    Ατομική Υγιεινή & καθαριότητα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου