To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Hot1

ΟΡΓΑΝΩΣΗ
Οι παρακάτω εκπαιδευτικές ενότητες που κατά καιρούς αναπτύσσονται από διάφορους ιδιωτικούς ή δημόσιους εκπαιδευτικούς φορείς, είναι δυνατόν να αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης, προβληματισμού και ανάπτυξης custom made... από ομάδα συνεργατών και απευθύνονται σε προβληματισμένους ξενοδόχους, ξενοδοχοϋπαλλήλους... και όχο μόνο.
  •  Επικοινωνία
  1. Βασικές Αρχές επικοινωνίας και συμπεριφοράς

  • Οργάνωση τμήματος επισιτισμού

  1. Η Τεχνική του σερβιρίσματος, χώρος και υποδομή, οργάνωση υπηρεσιών και καθαριότητα εστιατορίου – Mise en Place
  2. Γαλλική / Αγγλική ορολογία στο service
  3. Οι σχέσεις με την κουζίνα
  4. Art de la Table
  5. Κοστολόγηση – Τιμολόγηση menu

  •  Διαχείριση Ομάδων

  1. Η Αποτελεσματική διαχείριση ομάδων – τμημάτων
  2. Η Συνεργασία μεταξύ ομάδων – τμημάτων 
  3. Η Διαχείριση των παραπόνων και των συγκρούσεων
  4. Η Τηλεφωνική επικοινωνία

  • BAR

  1. Η Δυναμική του Bar
  2. Παρασκευή ροφημάτων και καφέ

  • Πωλήσεις & Δημόσιες Σχέσεις Ξενοδοχείου

  1. Οι Δημόσιες σχέσεις σε επιχειρήσεις
  2. Οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση πελατών σε επιχειρήσεις 
  3. Οι V.I.P. πελάτες

  • Οργάνωση & Εξυπηρέτηση Υποδοχής

  1. Το τμήμα Front Office των ξενοδοχείων και πώς λειτουργεί
  2. Το τμήμα Housekeeping των ξενοδοχείων και πως λειτουργεί
  3. Ο Ρόλος του Groom – Bell Boy

  •  Κατανομή ρόλων ομάδας

  1. Η Αποτελεσματική διοίκηση προσωπικού
  2. Λειτουργία και ρόλοι στη διοίκηση προσωπικού
  3. Η σωστή επιλογή του προσωπικού
  4. Η Αξιολόγηση του προσωπικού