To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

See some feedback for Minos Imperial of Mr Andy S. London, United Kingdom

http://tinyurl.com/pt38cnt
The best place to relax and recharge the batteries
Reviewed 3 October 2012 via mobile
The best place to relax and recharge the batteries
Reviewed 3 October 2012 via mobile
3 people found this review helpful
So what can I say one of the best holidays we have had for the price paid. If you like a relaxing time with friendly staff, good quality food and drink then look no further. The thing about this resort is that if you take the time to look at what is on offer and READ the all inclusive summary for premium and diamond service then you will pay the extra for diamond all inclusive, yes it is more but you get so much more, also if when you arrive you are unhappy with the premium all inclusive then go and upgrade, don't waste your holiday and moan at the end, go and see Christos and pay the extra. You get what you pay for!!!!!! So rooms cleaned every day, new towels everyday, cleaners are brilliant and the whole resort is always being cleaned non stop and the cleaners always say hello.

Peter Economides

«Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας» είπε ο διάσημος brand strategist, Peter Economides σε ομιλία του χθες, Τρίτη, στο BCA, με θέμα το «Branding στην εποχή της παγκοσμιοποίησης».
Στην ομιλία του, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των μηνιαίων ομιλιών και σεμιναρίων που διοργανώνει το BCA, με συντονιστή τον κ. Μάκη Ν. Φωκά, Σύμβουλο Διοίκησης του BCA ενώπιον σπουδαστών, καθηγητών και στελεχών εταιριών, ο κ. Economides θέλησε να περάσει το μήνυμα ότι ο μεγαλύτερος εχθρός είναι η ηττοπάθεια και η αδράνεια.
«Ο κόσμος ακούει και ακολουθεί όποιον του μιλά για ενδιαφέροντα πράγματα, όχι για προϊόντα» ήταν ένα ακόμη από τα κεντρικά μηνύματα της ομιλίας του, σημειώνοντας ότι «Τα σπουδαία brands είναι αυτά που έχουν κάτι να πουν, αυτά που καταφέρνουν να ευθυγραμμίσουν τους αγοραστές με τους πωλητές».

Jeff Jarvis: Invest in education of the youth and unemployed. Invest in energy efficiency..

Aug 5, 2011  -  We're not going to have a jobless recovery. We're going to have a jobless future.
Holding out blind hope for the magical appearance of new jobs and the reappearance of growth in the economy is a fool's faith. Politicians who think that merely chanting the incantation "jobs, jobs, jobs" will bring them and the economy back are fooling us if not themselves. When at least a tenth of Americans are out of work, for Wall Street to get momentarily giddy at the creation of 117k jobs is cognitive dissonance at its best. No one can make jobs out of thin air. Jobs will not come back. A few new jobs reappearing won't fix anything.
Our new economy is shrinking because technology leads to efficiency over growth. That is the notion I want to explore now.