To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Peter Economides

«Δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη στιγμή για να είσαι Έλληνας» είπε ο διάσημος brand strategist, Peter Economides σε ομιλία του χθες, Τρίτη, στο BCA, με θέμα το «Branding στην εποχή της παγκοσμιοποίησης».
Στην ομιλία του, η οποία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των μηνιαίων ομιλιών και σεμιναρίων που διοργανώνει το BCA, με συντονιστή τον κ. Μάκη Ν. Φωκά, Σύμβουλο Διοίκησης του BCA ενώπιον σπουδαστών, καθηγητών και στελεχών εταιριών, ο κ. Economides θέλησε να περάσει το μήνυμα ότι ο μεγαλύτερος εχθρός είναι η ηττοπάθεια και η αδράνεια.
«Ο κόσμος ακούει και ακολουθεί όποιον του μιλά για ενδιαφέροντα πράγματα, όχι για προϊόντα» ήταν ένα ακόμη από τα κεντρικά μηνύματα της ομιλίας του, σημειώνοντας ότι «Τα σπουδαία brands είναι αυτά που έχουν κάτι να πουν, αυτά που καταφέρνουν να ευθυγραμμίσουν τους αγοραστές με τους πωλητές».

Με το χαρακτηριστικό του στυλ, υπογράμμισε ότι το «μυστικό της επιτυχίας» ενός πετυχημένου brand είναι να ξεκινήσεις με το «γιατί κάνεις αυτό που κάνεις» και όχι με το «τί είναι αυτό που κάνεις». Φέρνοντας παραδείγματα νεοφυών επιχειρήσεων που κατάφεραν να αναδειχθούν σε διεθνές επίπεδο, ο διάσημος ομιλητής εστίασε στη σημασία της φήμης για ένα brand, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι “[…]Μάρκα σημαίνει φήμη και η φήμη είναι σαν τις πατημασιές μας στην άμμο. Εμείς οι Έλληνες έχουμε αφήσει σπουδαία αποτυπώματα και το γνωρίζουμε καλά αυτό ”.
Ο Έλληνας, που θεωρείται από πολλούς «γκουρού» του παγκόσμιου μάρκετινγκ, μέσα από αποσπάσματα παλαιότερων ομιλιών του, υπενθύμισε στο κοινό ότι «το ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ πρέπει να φύγει από το μυαλό των Ελλήνων και να αντικατασταθεί από το ΓΙΝΕΤΑΙ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου