Πως μπορεί μια ξενοδοχειακή μονάδα να ξεκινήσει να λειτουργεί και
συνεχώς να βελτιώνεται; Εδω θα βρείτε καταστάσεις προς αποφυγή ή μίμηση,
ιδέες, ερωτήματα με ή χωρίς απαντήσεις από ένα υποθετικό ξενοδοχείο
που μπορείτε να το προσομοιάσετε με όποιο τρόπο εσείς θέλετε...
- Ξεκινώντας από την λειτουργία της υποδοχής μπορούμε να σημειώσουμε τα εξής: Η υποδοχή ως θεσμός ενσωματώνει διάφορες λειτουργίες οι οποίες είναι η ψυχή της επιχείρησης όπως: Η πρώτη εντύπωση, δίνεται με την εμφάνιση, τη γλώσσα του σώματος, το χρώμα της φωνής, με τις τεχνικές κινήσεις, τις ανθρώπινες κινήσεις και την αποτελεσματικότητα της παράστασης (του έργου) της υποδοχής. Τόσο χρονικά όσο και εργασιακά η παράσταση μπορεί να μετρηθεί αναλυθεί μετά από ζωντανή παρατήρηση (ή βιντεοσκόπηση) να βελτιωθεί ποιοτικά και να αποδώσει καρπούς. Ως εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν είναι κλίμακες εσωτερικής (επιχειρησιακής) αξιολόγησης (με ποιοτικά εργασιακά και ποσοτικά κριτήρια) καθώς και ομάδες κριτηρίων προερχόμενες από τις αξιολογήσεις δημοσίων πλατφορμών. Ειδικά οι τελευταίες προσφέρουν άφθονο υλικό το οποίο με μια ματιά μπορεί να φανεί γρήγορα χρήσιμο. Ωστόσο περαιτέρω ανάλυση είναι επιβεβλημένη και χρήζει προσοχής. (Αντικείμενο μελέτης και παρουσίασης της ανάλυσης εδώ προσεχώς).