To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Πώς τα Social Media ενισχύουν τις Β2Β πωλήσεις

Ως επαγγελματίας πωλητής, είσαι διατεθειμένος να κάνεις ό,τι χρειάζεται προκειμένου να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, το δίκτυο με τους πελάτες σου όπως και το να διευρύνεις την παρουσία της επιχείρησής σου στον κλάδο όπου ανήκεις. Σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν σήμερα οι επιχειρήσεις διαδραματίζουν τα Social Media. Τα Social Media προσδίδουν μετρήσιμα αποτελέσματα όσον αφορά την υποστήριξη που δίνουν οι πελάτες για το προϊόν ή την υπηρεσία που τους παρέχεις καθώς επίσης και αποτελέσματα σε σχέση με τους ανταγωνιστές σου. Με αυτόν τον τρόπο τα Social Media βοηθούν όχι μόνο να γίνεις καλύτερος πωλητής πάνω στο κομμάτι της B2B πώλησης αλλά ταυτόχρονα να βελτιωθούν και οι πωλήσεις σου. Μέσα σε έναν άκρως ανταγωνιστικό χώρο, όπως είναι αυτός των πωλήσεων,  η κατανόηση της χρησιμότητας των Social Media μόνο οφέλη μπορεί να σου προσφέρει. Please click here : (http://newsletter.cloudbiz.gr/)

3. Οι συνέπειες του νοητικού προφίλ

Θεωρούμε ότι το ολικό μυαλό και οι σκέψεις χωρίζονται σε 4 τεταρτημόρια

Α. Πάνω αριστερό και αποτελείται:
  • Λογικό μέρος
  • Αναλυτικό μέρος
  • Το μέρος που βασίζεται σε στοιχεία
  • Το μέρος που βασίζεται σε ποσοτικά στοιχεία
B. Κάτω αριστερό και αποτελείται:
  • Από το οργανωμένο μέρος
  • Το διαδοχικό μέρος
  • Προγραμματισμένο μέρος
  • Το αναλυτικό με λεπτομέρερειες
C. Πάνω δεξιό και αποτελείται:
  • Από το ολιστικό
  • Από το διαισθητικό
  • Ολοκληρώνει
  • Συνθέτει
D. Κάτω δεξιό και αποτελείται:
  • Διαπροσωπικό
  • Συναισθηματικό
  • Συγκινησιακό
  • Κηνησιοαισθητικό
Ενας άνθρωπος με χαρακτηριστικά Α και Β είναι συγκρατημένος στη συμπεριφορά του προτιμάει ένα τακτοποιημένο γραφείο, ντύνεται συντηρητικά, έχει αίσθηση του χρόνου. Είναι ακριβής στην ώρα του, συνεπής πειθαρχημένος. Σέβεται τις προθεσμίες. Υλοποιεί τα projects έχει σαφή αντίληψη των οικονομικών παραμέτρων και των αριθμητικών στοιχείων,

Αντίθετα ένας άνθρωπος με προτίμηση C & D ντύνεται πιο άνετα, πιό μοντέρνα, είναι εκδηλωτικός, κινητικός, ομιλητικός. Εκφράζεται ωραία, είναι κοινωνικός, χειρίζεται τους ανθρώπους με άνεση. Το γραφείο του είναι ατακτοποίητο, ασχολείται με πολλά θέματα ταυτόχρονα και δεν προσέχει πολύ το χρόνο. Είναι λιγότερο συνεπής του ξεφεύγουν λεπτομέρειες και αντιπαθεί διαδικασίες την τάξη και την πειθαρχία.

Στο ερώτημα λοιπόν πως επικοινωνούμε, πως διοικούμε, πιό είναι το στυλ μας πως συμπεριφερόμαστε, όλα εξαρτώνται από το πως αξιοποιούμαι τις προτιμήσεις του μυαλού μας πού λειτουργεί μέσα στα 4 τεταρτημόρια!

Ο Ν.Hermann μελετώντας μια τεράστια βάση πληροφοριών, πάνω από 2 εκατ. ανθρώπους διαπίστωσε ενδιαφέροντα πράγματα.
  • Ο κόσμος κατά μέσο όρο είναι ένα ολικό μυαλό.
  • Οι γυναίκες είναι πιό πολύ C&D και οι άνδρες πιο πολύ Α και Β.
  • Το ατομικό προφίλ είναι λίγος πολύ σταθερό.
  • Τα διάφορα επαγγέλματα έχουν ένα ξεχωριστό προφιλ.
4. Η σχέση Μυαλού και Management

To Management είναι συμπεριφορά. Και σαν συμπεριφορά επηρεάζεται πρώτιστα από το μυαλό και τη νοητική προτίμηση του ατόμου. Επί πλέον το Μανατζεμεντ περιλαμβάνει ορισμένες παραμέτρους που όλες επηρεάζονται πάρα πολύ από το μυαλό:

Ι. Προγραμματισμός : Στρατηγικός ή λειτουργικός; Από την απάντηση εξαρτώνται πολλά: επιλογή προσώπων, προσδοκίες, σκοπός.

ΙΙ. Σχεδίαση θέσεων εργασίας :  Είναι δυνατόν να σχεδιαστούν έτσι οι θέσεις ώστε να έχουμε απόδοση 20-40% αύξηση απόδοσης; Λαμβάνοντας υπ' όψιν τα νοητικά προφίλ.

ΙΙΙ. Ηγετικό στιλ : Αυταρχικό ή συμμετοχικό. Εγκεφαλικό (αναλυτικό) ή οραματικό; Η επιλογή εξαρτάται από το μυαλό.

5. Η επιχειρησιακή κουλτούρα

Με το όρο κουλτούρα ή καλλιέργεια εννοούμε το σύνολο των τρόπων σκέψης και το σύνολο των συμπεριφορών των ανθρώπων της επιχείρησης. Ιδίως των Μάνατζερ. Η κουλτούρα επηρεάζεται από: 
  • Τις αξίες
  • Το νοητικό προφίλ
  • Τα πιστεύω
  • Τις νόρμες, τους κανόντες
  • Τα τελετουργικ'α
  • Το ιστορικό
  • Τους ήρωες της επιχείρησης
 Εχει αποδειχθεί ότι η επίδραση της κουλτούρας στη συμπεριφορά είναι εξίσου ισχυρή, αν όχι ισχυρότερη με εκείνη της προσωπικότητας. Αυτό εξηγεί γιατί μερικοί άνθρωποι συμπεριφέρονται πολύ διαφορετικά σε διαφορετικά περιβάλλοντα.

Σήμερα στη πλειοψηφία των επιχειρήσεων το κλίμα που επικρατεί προέρχεται από τα 2 πρώτα τεταρτημόρια.
  • Ανάλυση
  • Αριθμοί
  • Budgets
  • Οργανόγραμμα
  • Διαδικασίες
  • Έλεγχος
  • Προθεσμίες
  • Νομική Υπηρεσία
Οι τρόποι που προέρχονται από το C&D τεταρτημόριο δεν επικροτούνται, αντίθετα απομονώνονται, κριτικάρονται και εξοστρακίζονται.  Όμως το δεξί μυαλό είναι αυτό που χειρίζεται αποτελεσματικά τις αλλαγές, που γεννάει καινοτομίες, που ξεσηκώνει τον κόσμο, που δημιουργεί οράματα. Φανταστείτε λοιπόν αν η λειτουργία του δεξιού μυαλού υποτονεί τι θα κυριαρχήσει.

6. Προς ένα management ολικού μυαλού

Όταν σχεδιάζουμε επιχειρηματικές απαντήσεις στα σημερινά προβλήματα, το ανθρώπινο μυαλό μπορεί να αποδώσει τα μέγιστα όταν και οι τέσσερις τομείς εισέρχονται στη δράση.

Οι Α και Β προσδιορίζουν το πρόβλημα Οι Β και C προσφέρουν διαίσθηση, συγκίνηση και ενστικτώδεις εισροές. Οι C και D αξιολογούν τις προτάσεις. Οι Α και Β σχεδιάζουν την υλοποίηση. Τέλος οι τομείς Α, Β μαζί με τους C,D παρακολουθούν την υλοποίηση, επαληθεύουν και επαναρρυθμίζουν την πορεία.

Η ανάγκη για ολικού μυαλού προσέγγιση ισχύει για τα άτομα. Τις ομάδες, τα τμήματα, τις επιχειρήσεις, τα κράτη.

Απαιτείται όμως αντίστοιχη αλλαγή του κλίματος και της κουλτούρας. Τα αποτελέσματα θα είναι θετικά. Μια επιχείρηση δηλαδή που χρησιμοποιεί μόνοα τα Α και Β δεν μπορεί να ανταγωνιστεί μια άλλη που χρησιμοποιεί τα Α,Β,C,D και μεγιστοποιεί τον αριθμό των πιθανών απαντήσεων.

Για να γίνει αυτό χρειάζεται τρείς σημαντικές προϋποθέσεις:
  • Γνώση
  • Διάθεση για ρίσκο και αλλαγή
  • κατανόηση των διαφορών και αποφυγή φυλετισμού.

Πως να διαχειριστείτε τη φήμη σας!

Any company who puts out the name of their business must have an internet reputation management program to back them up. This will help them not only acquire a good reputation online but be able to maintain it as well.

Having an internet reputation management campaign applied to your business can help you figure out the problems immediately and successfully gain the expected positive results that you’re looking for.
  • The advantages of an internet reputation management are too many like the acquisition of the negative feedbacks to your company can be eliminated and you can even control the results that go out on search engines.
  • You can still have full control on whatever it is that goes in and out of your main business website. Plus managing all the details involving it will be easier especially if it deals with all the technicalities because the experts behind an internet reputation management will assist you with everything that your site needs.
  • We also thought you should know that having an internet reputation management company working with your online success can even defend your business’ name and reputation against fraudulent reviews and negative write-ups.
  • They act like your online lawyers backing you up from all these words trying to mislead people about your online reputation.
  • Creating press releases pertaining to the positive developments in your company is one of the ways they can certainly deal with when unwanted situations happen under your company’s name.
  • You are guaranteed to see high quality articles posted on your site for people to see your business’ credentials and professionalism.
  • Most internet reputation management company will even do some search engine optimization (SEO) service for your site to be noticed by search engines and even gain more attention to your target market.

There is no doubt that the necessity of an internet reputation management is a must to have for any business that will be promoted online. You can only do so much to please the crowd when it comes to giving excellence coming from the products or services you produce.

Have the experts on this field help you with this task. Through thisFeature Articles, you’ll be able to know and concentrate on the performance and quality of the business you’re offering to the public.  Look for the best internet reputation management company that will work for you and your budget. It’s never too late to improve on your online success and see how it progresses once you get to work with the right company.
Source: Free Articles from ArticlesFactory.com

ABOUT THE AUTHOR


The pros most definitely outweigh the cons when it comes to leveraging an internet reputation management program for your company’s bid for increased online visibility.

2. Το ανθρώπινο μυαλό

2. Μερικά στοιχεία:

"Το μυαλό μας είναι ένα εκπληκτικό εργαλείο, ασύλληπτης πολυπλοκότητας και τρομακτικών δυνατοτήτων. Τόσο που μερικοί αναρωτιούνται, όχι χωρίς δέος αν: το ανθρώπινο μυαλό δύναται να συλλάβει και να καταλάβει το ανθρώπινο μυαλό!

1. Επικοινωνία ολικού μυαλού. Εισαγωγή.

1. Επικοινωνία Ολικού Μυαλού

Το παρόν πόνημα είναι περίληψη σεμιναρίου της Team Management Consultants για την Merc Sarono που το βρήκαμε πολύ χρήσιμο για το χώρο των ξενοδοχείων που λείπει η καλή επικοινωνία μεταξύ του προσωπικού και της Διοίκησης (κατά περίπτωση) αλλά και οι γνώσεις και τεχνικές βελτίωσής της. 

Ετσι διασκευάσαμε το γραπτό περιεχόμενό του που μας πρόσφερε κάποιος δότης και προσπαθήσαμε να το προσαρμόσουμε στα δεδομένα του ξενοδοχείου και του τουρισμού γενικότερα. Στα κείμενα που ακολουθούν γίνεται προσπάθεια σύνθεσης διαφόρων απόψεων προς όφελος της βελτίωσης της ποιότητας της επικοινωνίας στους ξενοδοχειακούς χώρους με την ευρεία έννοια.

Η κα Κεφαλογιάννη στο συνέδριο του Economist: Οι μηχανές της οικονομίας δεν θα «πάρουν και πάλι μπροστά» με θεωρίες.

July 4, 2012 | Filed Under Συνέδρια, Τουρισμός | Leave a Comment Την άμεση ενεργοποίηση της Επιτροπής για τη διαχείριση κρίσεων στον Τουρισμό, ανακοίνωσε η κα Κεφαλογιάννη στο συνέδριο του Economist, καθώς και Επιθετική και στοχευμένη προβολή του τουρισμού μας σε αγορές που έχουμε τις μεγαλύτερες μειώσεις κρατήσεων και αυτόνομο σχεδιασμό για την Αθήνα που βιώνει τουριστική παρακμή, επίσης η Λειτουργία της νομοθετημένης εταιρείας Μάρκετινγκ με τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, ώστε να γίνει γρήγορα η διάχυση καλών πρακτικών διαφήμισης και επικοινωνίας από τον ιδιωτικό τομέα στο δημόσιο.

Παραθέτουμε σημεία της ομιλίας της κας Κεφαλογιάννη
«Οι επενδύσεις δεν θα έρθουν με υποσχέσεις. Οι μηχανές της οικονομίας δεν θα «πάρουν και πάλι μπροστά» με θεωρίες. Ούτε θα ανακτήσουμε την αξιοπιστία μας έναντι των Ευρωπαίων εταίρων και έναντι των αγορών με γενικότητες. Είναι ένα καθολικό αίτημα στη συγκυρία στην οποία βρισκόμαστε και στην οποία η χώρα καλείται παράλληλα να αντιμετωπίσει πολλά ανοιχτά μέτωπα: Καλούμαστε να περιγράψουμε ξεκάθαρα, από τη μία ποια είναι η ευρύτερη οικονομική κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε και πως θα τη βελτιώσουμε.
Είναι σαφές ότι η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει το σύνολο των παραγωγικών κλάδων της χώρας. Παράλληλα, αύξησε την ανεργία, άλλαξε απότομα και ολοκληρωτικά το χάρτη των εργασιακών σχέσεων.
Έπληξε την επιχειρηματικότητα και έφερε σε οριακό σημείο τη μικρομεσαία επιχείρηση. Αποθάρρυνε δυνητικούς επενδυτές και έδιωξε άλλους που είχαν ήδη δρομολογήσει σημαντικές επενδύσεις με προϋπολογισμούς πολλών εκατομμυρίων ευρώ.«Πάγωσε» συνολικά την εμπορική δραστηριότητα. Μείωσε δραματικά τη ρευστότητα στην αγορά. Έφερε αντιμέτωπη και την τουριστική επιχείρηση με μεγάλους κινδύνους για τη βιωσιμότητά της. 
Για να είμαστε όμως ακριβείς… Δεν είναι μόνο οι συνέπειες της κρίσης υπεύθυνες για την ύφεση.  Είναι το μη-αποδοτικό αναπτυξιακό μοντέλο που ακολούθησε η χώρα τα τελευταία χρόνια, όπως επίσης μια σειρά από αδυναμίες και διαρθρωτικές ελλείψεις, που προϋπήρχαν και διογκώθηκαν με την κρίση.
Το patchwork αλλεπάλληλων φορολογικών ρυθμίσεων, έναντι ενός συνεκτικού, απλού, σύγχρονου και μακροχρόνια ισχύοντος φορολογικού νόμου για παράδειγμα, είναι ένας εξαιρετικά επιβαρυντικός παράγοντας για την ανάπτυξη και αυτό έγινε τώρα, στη συγκεκριμένη συγκυρία, ιδιαίτερα αισθητό. Ή αντίστοιχα τα κενά στον κρατικό μηχανισμό, το χάος των συναρμοδιοτήτων διαφορετικών δημόσιων φορέων και η υπέρογκη γραφειοκρατία στις αδειοδοτήσεις νέων επενδύσεων.
Αυτά, όπως πολλά άλλα, μεγεθύνθηκαν με την κρίση. Όταν άρχισε να μεγαλώνει η ανάγκη για αξιόπιστα κίνητρα για την επιχειρηματικότητα, τις επενδύσεις, την διατήρηση της απασχόλησης, και δυστυχώς φάνηκε, ότι στην Ελλάδα δεν υπήρχαν αυτά τα κίνητρα. Ότι η χώρα θα είχε κατά μια έννοια πολύ μικρά περιθώρια αντίδρασης στις συνέπειες της κρίσης.
Ο τουρισμός μας βρίσκεται σε δύσκολη κατάσταση. Αφενός, η περίοδος κλιμάκωσης της πολιτικής και οικονομικής αστάθειας συνέπεσε με το διάστημα των κρατήσεων και έτσι, επηρεάστηκαν αρνητικά τα τουριστικά μεγέθη.  Αφετέρου, η απουσία συγκεκριμένης τουριστικής πολιτικής για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του προϊόντος μας, συνετέλεσε στην πτώση. 
Όσον αφορά στο τι μπορούμε να κάνουμε για να μετριάσουμε τις απώλειες του 2012, ο πυρήνας της πολιτικής μας είναι δε μπορεί να είναι άλλος από τη διαχείριση της «κρίσης εικόνας» και «κύρους προορισμού», από την οποία πλήττεται η χώρα.”