To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Content Marketing

Content Marketing σε δυο γραμμές, θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι το περιεχόμενο που παράγει μια εταιρεία και μοιράζεται με τους πελάτες της (εν δυνάμει και υπάρχοντες), το οποίο διακρίνεται για την ποιότητά του, φυσικά είναι δωρεάν και τους δίνει κίνητρο να το μοιραστούν με περισσότερους χρήστες.
Ως ποιοτικό θα μπορούσαμε να ορίσουμε το περιεχόμενο αυτό, το οποίο δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των πελατών, χωρίς να “πουλάει” άμεσα το προϊόν μας (υπηρεσία). Ακόμα και η έμμεση πώληση, θα πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο, που να μη φαίνεται ότι δώσαμε μια χρήσιμη πληροφορία, με σκοπό να πουλήσουμε το δικό μας προϊόν.

Σκεφτείτε ότι βρίσκεστε σε μια παρέα, της οποίας τη σύνθεση δε γνωρίζετε και αναφέρετε ένα ιατρικό θέμα που σας απασχολεί. Τυχαία λοιπόν, μεταξύ των άλλων, βρίσκονται δύο γιατροί. Ο ένας δίνει κατευθείαν την κάρτα του και σε καλεί να τον επισκεφθείς στο ιατρείο του. Ο άλλος, κάθεται και σου εξηγεί, με απλά και κατανοητά λόγια και δεν σου δίνει καν την κάρτα του. Μάλλον είναι αυτονόητο ποιον θα επέλεγες να επισκεφθείς…