Sojern: Διακοπές και επαγγελματικά ταξίδια - 5 τρόποι να προσελκύσετε πελάτες.
Πέντε χρήσιμα σημεία που βοηθούν τις τουριστικές επιχειρήσεις στον εντοπισμό και την προσέλκυση ταξιδιωτών, τη σωστή στιγμή και με το σωστό μήνυμα, αναδεικνύει η ταξιδιωτική πλατφόρμα Sojern.
Σύμφωνα με έρευνα της The GO Group, το 15% όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και το 21% των ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές, προτίθεται να ταξιδέψει περισσότερο το 2017 σε σχέση με το 2016.
Έτσι, δεδομένου ότι ο ταξιδιωτικός σχεδιασμός παίζει σημαντικό ρόλο στις συνήθειες αναζήτησης και κράτησης ταξιδίων, η Sojern βάσει ερευνών της εξειδικευει τις σωστές επιλογές για τις τουριστικές επιχειρήσεις…
1. H αναζήτηση είναι «must» και για τις 2 πλευρές | Σύμφωνα με την Google το 60% των ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές και το 55% των ταξιδιωτών σε επαγγελματικό ταξίδι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για τον προγραμματισμό του ταξιδίου. Μία ισχυρή στρατηγική σε επίπεδο SEO και SEM είναι κρίσιμης σημασίας στο να διασφαλισθεί ότι το brand κάθε επιχείρησης έχει σωστή τοποθέτηση στη σελίδα αποτελεσμάτων.
2. Στα επαγγελματικά ταξίδια υπάρχει η τάση για κράτηση την τελευταία στιγμή | Σύμφωνα με την έκθεση της Sojern «From Search Engine to Booking Engine», το 49% του συνόλου των πτήσεων και το 72% των ξενοδοχείων που αφορούν επαγγελματικά ταξίδια δέχονται κρατήσεις λιγότερο από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση για το ταξίδι.
Εάν η τουριστική επιχείρηση δραστηριοποιείται στην αγορά επαγγελματικών ταξιδίων, θα πρέπει να αντιληφθεί ότι οι δυνητικοί πελάτες της θα λαμβάνουν αποφάσεις αγορών πολύ γρήγορα. Η Sojern προτείνει τη χρήση δυναμικών διαφημιστικών κειμένων στα social media και άλλα κανάλια με διαθεσιμότητα και ρυθμό πληροφόρησης σε πραγματικό χρόνο που οδηγούν τους ταξιδιώτες σε κράτηση.
Πέντε χρήσιμα σημεία που βοηθούν τις τουριστικές επιχειρήσεις στον εντοπισμό και την προσέλκυση ταξιδιωτών, τη σωστή στιγμή και με το σωστό μήνυμα, αναδεικνύει η ταξιδιωτική πλατφόρμα Sojern.
Σύμφωνα με έρευνα της The GO Group, το 15% όσων ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους και το 21% των ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές, προτίθεται να ταξιδέψει περισσότερο το 2017 σε σχέση με το 2016.
Έτσι, δεδομένου ότι ο ταξιδιωτικός σχεδιασμός παίζει σημαντικό ρόλο στις συνήθειες αναζήτησης και κράτησης ταξιδίων, η Sojern βάσει ερευνών της εξειδικευει τις σωστές επιλογές για τις τουριστικές επιχειρήσεις…
1. H αναζήτηση είναι «must» και για τις 2 πλευρές | Σύμφωνα με την Google το 60% των ταξιδιωτών που αναζητούν διακοπές και το 55% των ταξιδιωτών σε επαγγελματικό ταξίδι χρησιμοποιούν μηχανές αναζήτησης για τον προγραμματισμό του ταξιδίου. Μία ισχυρή στρατηγική σε επίπεδο SEO και SEM είναι κρίσιμης σημασίας στο να διασφαλισθεί ότι το brand κάθε επιχείρησης έχει σωστή τοποθέτηση στη σελίδα αποτελεσμάτων.
2. Στα επαγγελματικά ταξίδια υπάρχει η τάση για κράτηση την τελευταία στιγμή | Σύμφωνα με την έκθεση της Sojern «From Search Engine to Booking Engine», το 49% του συνόλου των πτήσεων και το 72% των ξενοδοχείων που αφορούν επαγγελματικά ταξίδια δέχονται κρατήσεις λιγότερο από 7 ημέρες πριν την αναχώρηση για το ταξίδι.
Εάν η τουριστική επιχείρηση δραστηριοποιείται στην αγορά επαγγελματικών ταξιδίων, θα πρέπει να αντιληφθεί ότι οι δυνητικοί πελάτες της θα λαμβάνουν αποφάσεις αγορών πολύ γρήγορα. Η Sojern προτείνει τη χρήση δυναμικών διαφημιστικών κειμένων στα social media και άλλα κανάλια με διαθεσιμότητα και ρυθμό πληροφόρησης σε πραγματικό χρόνο που οδηγούν τους ταξιδιώτες σε κράτηση.