Αναδημοσίευση 28.2.2019 από το www.tornosnews.gr
Έξι τρόπους με τους οποίους τα ξενοδοχεία μπορούν να κεφαλαιοποιούν την παρουσία τους στο Facebook, αποκαλύπτει ο Rajul Chande, ιδρυτής της εταιρίας ψηφιακού μάρκετινγκ στον ξενοδοχειακό κλάδο από το 2009, Positive Partnerships, σε άρθρο του στο ehotelier.com.
Η διαφήμιση στο Facebook είναι σημαντική γιατί γίνεται σε ένα από τα σημαντικότερα κανάλια μάρκετινγκ, προσφέροντας δυνατότητες στις επιχειρήσεις να στοχεύουν στο σωστό κοινό καταναλωτών και να εξατομικεύουν τις προσφορές τους.
Εάν η διαφήμιση αυτή γίνει με το σωστό τρόπο, οδηγεί σε αύξηση των απευθείας επιχειρήσεων των ξενοδοχείων, τη στιγμή που αυτά το χρειάζονται. Δίνει δηλαδή τον έλεγχο στον ιδιοκτήτη ή τη διαχείριση του ξενοδοχείου, οι οποίοι μπορούν να την ενεργοποιούν και να την απενεργοποιούν κατά το δοκούν.
Ωστόσο, είναι εύκολο να μη γίνει τελικά σωστή χρήση του Facebook, με τους ακόλουθους τρόπους...
Έξι τρόπους με τους οποίους τα ξενοδοχεία μπορούν να κεφαλαιοποιούν την παρουσία τους στο Facebook, αποκαλύπτει ο Rajul Chande, ιδρυτής της εταιρίας ψηφιακού μάρκετινγκ στον ξενοδοχειακό κλάδο από το 2009, Positive Partnerships, σε άρθρο του στο ehotelier.com.
Η διαφήμιση στο Facebook είναι σημαντική γιατί γίνεται σε ένα από τα σημαντικότερα κανάλια μάρκετινγκ, προσφέροντας δυνατότητες στις επιχειρήσεις να στοχεύουν στο σωστό κοινό καταναλωτών και να εξατομικεύουν τις προσφορές τους.
Εάν η διαφήμιση αυτή γίνει με το σωστό τρόπο, οδηγεί σε αύξηση των απευθείας επιχειρήσεων των ξενοδοχείων, τη στιγμή που αυτά το χρειάζονται. Δίνει δηλαδή τον έλεγχο στον ιδιοκτήτη ή τη διαχείριση του ξενοδοχείου, οι οποίοι μπορούν να την ενεργοποιούν και να την απενεργοποιούν κατά το δοκούν.
Ωστόσο, είναι εύκολο να μη γίνει τελικά σωστή χρήση του Facebook, με τους ακόλουθους τρόπους...