To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Marketing για ξενοδοχείο

HOTEL .. ATHENS
Πρόταση ενός on the spot & a la carte Mini Marketing Plan με άξονες και story..
Α' Μέρος
Μια κρίσιμη περίοδος θέλει και μια κρίσιμη αφήγηση… ένα νέο story.

Η συνταγή της επιτυχίας μας..

Ολα από τη αρχή; κατηγορηματικά όχι. Εντοπισμός των αδυναμιών, αναστοχασμός, για μία "νέα εποχή με νέες προκλήσεις και προσκλήσεις" και νέες ιδέες και μέτρα για την επιτυχία.

Οι αρχές μας :
  1. Παράδοση: Το ξενοδοχείο διαθέτει ισχυρή παράδοση καθ' όσο η πορεία του μέχρι σήμερα έχει σημαδευτεί με θετικά αποτέλέσματα, κέρδη, και έχει δεθεί με πελατεία ενδογενή, διεθνή, ολυμπιακή, business, city break, θρησκευτικό τουρισμό, θεραπευτικό - νοσοκομιακό κλπ.
  2. Μετασχηματισμός
  3. Αμεσότητα ...
  4. Πρωτοτυπία ...
  5. Σεβασμός ...
  6. Ειλικρίνεια - εμπιστοσύνη συνεργασία μεταξύ υπαλλήλων, μεταξύ διευθύνσεως και υπαλλήλων, μεταξύ εργοδοσίας και στελεχών, μεταξύ στελεχών.