Το όλο εγχείρημα στηρίζεται στη μέθοδο BCR2 Bring Convert Retain. Ο διαχειριστής θα πρέπει να διαχειριστεί δυναμικά και άλλα εργαλεία όπως fb, you tube, social marketing, Remarketing και διάφορα υποβοηθητικά Loyalty Systems και e-mail marketing. θα πρέπει να είναι γνώστης copy writing. Το σύμβολο R2 σημαίνει ότι ακολουθώντας τη δυναμική χρήση αυτών των εργαλείων - μεθόδων θα φθάσει στην βελτίωση, την πρόοδο και στην word of mouth φήμη της εταιρείας.
Διάφοροι παράγοντες παρεμβάλλονται και συμβάλουν ή καθυστερούν την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών της εταιρείας. Από ηλεκτρονικής πλευράς αυτό περνά μέσα από την ανταπόκριση του website (ταχύτητα, περιεχόμενο, ποιότητα), την βελτίωση των adwards, τη στόχευση, το biding..