ΝΕΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ HOTEL UPSELLING
ΕΡΩΤΗΣΗ: Σε τι συνίσταται η νέα υπηρεσία;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Στην αύξηση των αυτόνομων πωλήσεων, δηλαδή όλων των ευκαιριών που περνάνε από όλα τα τεχνικά και ανθρώπινα κανάλια επικοινωνίας της επιχείρησης.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως θα το πετύχουμε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μέσα από τη συνεχή λεπτομερή καταγραφή των διαδικασιών και των ενδεχόμενων προβλημάτων που εντοπίζονται κατά την εξέλιξή τους. Ακολουθεί διαδικασία θεραπείας δηλαδή προτεινόμενες λύσεις, βελτιστοποίηση λύσεων μέσα από επιτελική συζήτηση και προσωπική ή και ομαδική όταν είναι δυνατόν συζήτηση με normal or high level προσωπικό. Τελικά συμπεράσματα και πρακτικές λύσεις εφαρμογής. Θεωρητικοποίηση και πέρασμα σε ηλεκτρονική μορφή, χρήση moodborads (*), και κοινωνικοποίηση της νέας γνώσης..
ΕΡΩΤΗΣΗ: Σε τι συνίσταται η νέα υπηρεσία;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Στην αύξηση των αυτόνομων πωλήσεων, δηλαδή όλων των ευκαιριών που περνάνε από όλα τα τεχνικά και ανθρώπινα κανάλια επικοινωνίας της επιχείρησης.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πως θα το πετύχουμε;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Μέσα από τη συνεχή λεπτομερή καταγραφή των διαδικασιών και των ενδεχόμενων προβλημάτων που εντοπίζονται κατά την εξέλιξή τους. Ακολουθεί διαδικασία θεραπείας δηλαδή προτεινόμενες λύσεις, βελτιστοποίηση λύσεων μέσα από επιτελική συζήτηση και προσωπική ή και ομαδική όταν είναι δυνατόν συζήτηση με normal or high level προσωπικό. Τελικά συμπεράσματα και πρακτικές λύσεις εφαρμογής. Θεωρητικοποίηση και πέρασμα σε ηλεκτρονική μορφή, χρήση moodborads (*), και κοινωνικοποίηση της νέας γνώσης..