Στην σημερινή εποχή δεν μπορείτε να πιέσετε τους πελάτες ν' αγοράσουν κάτι το οποίο δεν έχουν ανάγκη. Υπάρχουν όμως και κάποιες τεχνικές οι οποίες και με τη βοήθεια της ψυχολογίας, της οργάνωσης, της εκπαίδευσης και της εμπειρίας μπορούν να αποδώσουν. Το πουρμπουάρ μειώνεται γιατί οι καταναλωτές περιορίζουν τα έξοδά τους μέσα στα στενά περιθώρια των προϋπολογισμών τους. Αν επιχειρήσετε να τους τα πάρετε με "το ζόρι" κινδυνεύετε να τους χάσετε από πελάτες. Ωστόσο, όταν υπάρχει αντιστοιχία ποιότητας και τιμών έχετε ελπίδες να μην τους χάσετε.
To blogspot αυτό συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος. ✓ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ (ΚΙΔΗ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ .. "ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ" ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ! Το blogspot αυτό περιέχει ύλη από ξένα ξενοδοχειακά βιβλία και περιοδικά, άρθρα ειδικών στο τουρισμό και τα ξενοδοχεία και επεξεργασίες του Χρήστου Σ. Ρουμελιώτη. Ενημερώθει: 9/1/2025. Ώρα 16h59