Είμαστε σε θέση να αναπτύξουμε για λογαριασμό σας on the spot & a la carte ένα Mini Marketing Plan. Kαλέστε στο +30 6973 921 194 τον κ. Χρ.Ρουμελιώτη. Υπόθεση : Βρισκόμαστε στη φάση ανάγκης ενίσχυσης των πωλήσεων κατά την χαμηλή περίοδο και γενικότερα ενός σχεδίου ανάπτυξης και προβληματισμού για μια συνέχεια και σταθερότητα των επαφών με τον επιχειρηματικό και άλλο κόσμο της αγοράς προκειμένου να κερδηθούν νέοι πελάτες αλλά και να δημιουργηθεί ένα ισχυρότερο loyalty με τους υπάρχοντες… Γιαυτό το λόγο ασφαλώς πρέπει να χρησιμοποιηθούν παλιά και νέα εργαλεία του Marketing….
Μια κρίσιμη περίοδος θέλει και μια κρίσιμη αφήγηση…
Α. Υπάρχει το προϊόν/υπηρεσίες / Πολιτική Διάθεσης του προϊόντος στις αγορές
1. Μεγαλύτερη κατανάλωση
2. απόσπαση αγοράς από τον ανταγωνισμό
3. νέους χρήστες / πελάτες
Β. Υπάρχει το προϊόν / υπηρεσίες / Πολιτική Επέκτασης του προϊόντος σε νέες αγορές
1. Γεωγραφικώς
2. Νέα τμήματα της αγοράς
3. Διάθεση από νέα κανάλια
Γ. Νέα προϊόντα / Υπηρεσίες / Πολιτική Διάθεσης στις υπάρχουσες αγορές
1. Βελτίωση και διαφοροποίηση των προϊόντων
2. Νέες ποικιλίες και μεγέθη
3. Οικονομικώτερη «συσκευασία» πακέτα…
Δ. Νέα προϊόντα υπηρεσίες / Πολιτική Διάθεσης σε νέες αγορές
1. Ομόκεντρη διαφοροποίηση
2. οριζόντια διαφοροποίηση
3. Πολυεπίπεδη διαφοροποίηση…
E. Τα 4 P Marketing :
1. Product 2. Price 3. Place 4. Promotion
ΣΤ. Τα 4 C του Marketing:
1. Customer value 2. Cost to the customer 3. Convenience 4. Communication
Ζ. Μέθοδοι προσέγγισης των πελατών…
Με την νέα αφήγηση δηλαδή την δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης, την υποβολή ερωτημάτων, την παρουσίαση του κατάλληλου προϊόντος, και τέλος την πώλησης του προϊόντος.
Αναλογία δαπάνης : 40/30/20/10
Η. Μίγμα Αγοράς:
1. Μηχανές αναζήτησης / e-marketing
2. Πρακτορεία
3. Door to Door
4. 1 to 1
5. Ad wards Ad sense
6. Ενδιάμεσοι
Θ. Προγραμματισμός
1.Δαπάνες πωλήσεων
2.Προϋπολογισμός παρακολούθηση
3.Σχεδιασμός επισκέψεων
4.Στόχοι πωλήσεων
SMART : Συγκεκριμένοι μετρήσιμοι πραγματοποιήσιμοι, ρεαλιστικοί, σωστά χρονισμένοι.
Ι. Παροχή έξυπνων άμεσων ή έμμεσων κινήτρων, έξυπνες μορφές προωθητικών ενεργειών.
1. Μείωση τιμής διανυκτέρευσης
2. Περισσότερη ποσότητα
3. Παροχή δώρων
4. Πακέτα πολλαπλής συσκευασίας
5. Κουπόνια
6. Πόντους, επιβράβευση
7. Κλειστές προσκλήσεις…
Μια κρίσιμη περίοδος θέλει και μια κρίσιμη αφήγηση…
Α. Υπάρχει το προϊόν/υπηρεσίες / Πολιτική Διάθεσης του προϊόντος στις αγορές
1. Μεγαλύτερη κατανάλωση
2. απόσπαση αγοράς από τον ανταγωνισμό
3. νέους χρήστες / πελάτες
Β. Υπάρχει το προϊόν / υπηρεσίες / Πολιτική Επέκτασης του προϊόντος σε νέες αγορές
1. Γεωγραφικώς
2. Νέα τμήματα της αγοράς
3. Διάθεση από νέα κανάλια
Γ. Νέα προϊόντα / Υπηρεσίες / Πολιτική Διάθεσης στις υπάρχουσες αγορές
1. Βελτίωση και διαφοροποίηση των προϊόντων
2. Νέες ποικιλίες και μεγέθη
3. Οικονομικώτερη «συσκευασία» πακέτα…
Δ. Νέα προϊόντα υπηρεσίες / Πολιτική Διάθεσης σε νέες αγορές
1. Ομόκεντρη διαφοροποίηση
2. οριζόντια διαφοροποίηση
3. Πολυεπίπεδη διαφοροποίηση…
E. Τα 4 P Marketing :
1. Product 2. Price 3. Place 4. Promotion
ΣΤ. Τα 4 C του Marketing:
1. Customer value 2. Cost to the customer 3. Convenience 4. Communication
Ζ. Μέθοδοι προσέγγισης των πελατών…
Με την νέα αφήγηση δηλαδή την δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης, την υποβολή ερωτημάτων, την παρουσίαση του κατάλληλου προϊόντος, και τέλος την πώλησης του προϊόντος.
Αναλογία δαπάνης : 40/30/20/10
Η. Μίγμα Αγοράς:
1. Μηχανές αναζήτησης / e-marketing
2. Πρακτορεία
3. Door to Door
4. 1 to 1
5. Ad wards Ad sense
6. Ενδιάμεσοι
Θ. Προγραμματισμός
1.Δαπάνες πωλήσεων
2.Προϋπολογισμός παρακολούθηση
3.Σχεδιασμός επισκέψεων
4.Στόχοι πωλήσεων
SMART : Συγκεκριμένοι μετρήσιμοι πραγματοποιήσιμοι, ρεαλιστικοί, σωστά χρονισμένοι.
Ι. Παροχή έξυπνων άμεσων ή έμμεσων κινήτρων, έξυπνες μορφές προωθητικών ενεργειών.
1. Μείωση τιμής διανυκτέρευσης
2. Περισσότερη ποσότητα
3. Παροχή δώρων
4. Πακέτα πολλαπλής συσκευασίας
5. Κουπόνια
6. Πόντους, επιβράβευση
7. Κλειστές προσκλήσεις…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου