- Δημιουργήστε κατάλογο ανάλογο με το κύκλο της πελατείας που επιθυμείτε να προσελκύσετε.
- Για να βγάλετε κέρδη αναπτύξτε ένα μοντέλο μαγαζιού απλό και δυναμικό.
- Ο κατάλογος πρέπει να "μιλά" από μόνος του στον πελάτη και να του θυμίζει το "τοπικό". Η αντίληψη αυτή είναι πολύ ισχυρή σήμερα στην Ευρώπη.
- Ο κατάλογος πρέπει να είναι απλός και/ή απλά πολύ "τοπικός".
- Φτιάχνοντας το κατάλογο, σκεφτείτε ότι πρέπει να κάνετε εύκολη τη ζωή του πελάτη (τη στιγμή της επιλογής του πιάτου) από πλευράς όρων και επεξηγήσεων.
- Να υπάρχει αναλογία ποιότητας δωματίων και εστιατορίου.
- Προσαρμόστε την ζήτηση στην προσφορά ιδιαίτερα όταν δεν έχετε πολύ κίνηση.
- Κάντε μια εντυπωσιακή παρουσίαση προσφορών ημέρας σε προσιτές τιμές για να διατηρείστε και δυναμώστε το image του μαγαζιού.
- Ελαττώστε τις προσφορές σε μέσες τιμές.
- Πουλήστε τις υπηρεσίες και τα φαγητά του εστιατορίου ακόμα και μέσα στα ascenseurs ή τα δωμάτια.
- Υιοθετήστε τις πιο αξιόλογες προτάσεις των πελατών σας.
- Δημιουργήστε μια "ομάδα υποδοχής" πελατών.
- Τοποθετήστε ένα κινητό menu (porte-menu) στην είσοδο του μαγαζιού.
- Να παραβιάζει κανείς.
- Διαφυλάξτε με αυστηρό εστιατοριακό πνεύμα τις αξίες της ποιότητας των προϊόντων, της υποδοχής, του προσεγμένου και ανθρώπινου service, της εξαιρετικής σχέσης ποιότητας και τιμής, των λεπτομερειών που ενδιαφέρουν τους πελάτες και της ταχύτητας στην εξυπηρέτηση.
To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.
15 χρυσοί κανόνες !!!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου