To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Service οργάνωση


Η αποστολή μας, εδώ είναι να λειτουργούμε ένα προσοδοφόρο ξενοδοχείο, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και της απαιτήσεις της εταιρείας:
  1. Αυξάνοντας τις πωλήσεις δια της προσφοράς υπηρεσιών ψηλού επιπέδου, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της πελατείας μας.
  2.  Εδραιώνοντας το όνομα του ...... στην αγορά και καθιστώντας το αναπόσπαστο μέρος της οικονομικής και κοινωνικής ζωής και,
  3. Διατηρώντας φιλόξενο, ευτυχισμένο και υπερήφανο προσωπικό που να έχει συνεχείς ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης.
  • 8 Βασικά χαρακτηριστικά του σερβις
  1. Το service προϋποθέτει ανθρώπινη επαφή, ενώ τα άλλα προϊόντα μπορεί να είναι τυποποιημένα και απρόσωπα.
  2. Το κακό service αν γίνει, δεν διορθώνεται (για τον ίδιο πελάτη) ενώ τα άλλα προϊόντα μπορούν να επισκευαστούν.
  3. Το service δεν μπορεί να επιδειχθεί προηγουμένως, ούτε να σταλεί σαν δείγμα στον πελάτη.
  4. Η πώληση, η παραγωγή και η εκτέλεση του service γίνονται σχεδόν ταυτόχρονα, σε αντίθεση με άλλα προϊόντα..
  5. Το service δεν μπορεί να απογραφεί και να μπεί στο ράφι ή στην αποθήκη όταν δεν έχει ζήτηση.
  6. Το άτομο που αγοράζει το service, δεν παίρνει κάτι χειροπιαστό και συνεπώς δεν αποκτά κυριότητα πάνω στο service που αγόρασε.
  7. Η εμπειρία από το service δεν μπορεί να πουληθεί ή να μεταβιβαστεί σε τρίτο πρόσωπο.




1 σχόλιο: