Η αποστολή μας, εδώ είναι να λειτουργούμε ένα προσοδοφόρο ξενοδοχείο, σύμφωνα με τις προδιαγραφές και της απαιτήσεις της εταιρείας:
- Αυξάνοντας τις πωλήσεις δια της προσφοράς υπηρεσιών ψηλού επιπέδου, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της πελατείας μας.
- Εδραιώνοντας το όνομα του ...... στην αγορά και καθιστώντας το αναπόσπαστο μέρος της οικονομικής και κοινωνικής ζωής και,
- Διατηρώντας φιλόξενο, ευτυχισμένο και υπερήφανο προσωπικό που να έχει συνεχείς ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης.
- 8 Βασικά χαρακτηριστικά του σερβις
- Το service προϋποθέτει ανθρώπινη επαφή, ενώ τα άλλα προϊόντα μπορεί να είναι τυποποιημένα και απρόσωπα.
- Το κακό service αν γίνει, δεν διορθώνεται (για τον ίδιο πελάτη) ενώ τα άλλα προϊόντα μπορούν να επισκευαστούν.
- Το service δεν μπορεί να επιδειχθεί προηγουμένως, ούτε να σταλεί σαν δείγμα στον πελάτη.
- Η πώληση, η παραγωγή και η εκτέλεση του service γίνονται σχεδόν ταυτόχρονα, σε αντίθεση με άλλα προϊόντα..
- Το service δεν μπορεί να απογραφεί και να μπεί στο ράφι ή στην αποθήκη όταν δεν έχει ζήτηση.
- Το άτομο που αγοράζει το service, δεν παίρνει κάτι χειροπιαστό και συνεπώς δεν αποκτά κυριότητα πάνω στο service που αγόρασε.
- Η εμπειρία από το service δεν μπορεί να πουληθεί ή να μεταβιβαστεί σε τρίτο πρόσωπο.
Great data to this topic
ΑπάντησηΔιαγραφήShuttle service from Montreal