- Tagging : reputation management article τηλ.e-mail
- http://pewinternet.org/~/media//Files/Reports/2010/PIP_Reputation_Management_with_topline.pdf/
- http://www.youtube.com/watch?v=7ZmNlC3F3XU
- http://www.chime.plc.uk/downloads/future_of_pr.pdf
- Using Social Media Tools to Effectively Monitor Your Business
- http://blog.hudsonhorizons.com/Article/4-Simple-Ways-to-get-Great-Reviews-from-all-of-your-Customers.htm
- http://www.scribd.com/doc/64779945/22/DESTINATION-MANAGEMENT
- http://www.travelvoice.gr/true-greece-me-stoxo-tin-proothisi-thetikis-dimosiotitas-tis-xoras/
- How to write a friendly SEO Blog article
- http://www.hudsonhorizons.com/
- http://www.tma.travel/new-2-29-0-gr.html/
- http://www.comm-effect.gr/index.php/
- http://citrine.gr/digital-marketing/social-media-marketing/#sixth/
- http://www.greecevirtual.gr/
Online Reputation Management
Μέσω της εξειδικευμένης Web πλατφόρμας της Citrine γίνεται ανεύρεση και έλεγχος όλων των δημoσιεύσεων, σχολίων και αναφορών που γίνονται στο διαδικτύο για ένα brand, μία προϊοντική κατηγορία ή οποιαδήποτε θεματική ενότητα που να αφορά στο brand.
Πιο συγκεκριμένα, η Οnline Reputation Platform της Citrine δίνει τη δυνατότητα στο πελάτη να πραγματοποιεί καθημερινό Monitoring όλων των blogs και portals του ελληνικού διαδικτύου, εντοπίζοντας επιλεγμένες λέξεις κλειδιά που αφορούν το brand και αποδελτιώνοντας τα δημοσιευμάτων που τις περιέχουν.
Η Citrine σας προσφέρει δύο εναλλακτικές προτάσεις για τη διαχείριση της φήμης σας στο Internet.
Web Πρόσβαση στη πλατφόρμα από τον πελάτη:
- Web πρόσβαση από εσάς με το μοναδικό username και password.
- Δημιουργία εξατομικευμένου περιβάλλοντος του software για τα δικά σας κλειδιά αναζήτησης.
- Φιλικό περιβάλλον για τους χρήστες.
- Eκπαίδευση των ατόμων που θα το χρησιμοποιήσουν.
Online Reputation Management by Citrine
- Καθημερινή παρακολούθηση από τη Citrine τον αποτελεσμάτων των αναζητήσεων.
- Αξιολόγηση των αποτελεσμάτων από τη Citrine.
- Καθημερινή αποστολή από τη Citrine των αποτελεσμάτων που έχουν ενδιαφέρον για εσάς .
- Έκτακτη αποστολή αποτελεσμάτων κατά τη διάρκεια της μέρας που χρήζουν έκτακτης αντιμετώπιση από εσάς.
Δείτε το παρακάτω ενδιαφέρον link!
http://citrine.gr/digital-marketing/social-media-marketing/#sixth/
Social Media Marketing vs Traditional Marketing
Η διαφορά του Social Media Marketing σε σχέση με το παραδοσιακό marketing έγκειται στον τρόπο αξιοποίησης των Social Media Sites. Τα Social Media Sites δεν αποτελούν ένα ακόμα κανάλι επικοινωνίας στο οποίο το εκάστοτε brand αγοράζει χώρο και χρόνο. Αποτελούν στην ουσία ιδιόκτητα κανάλια επικοινωνίας που επιτρέπουν στο brand να βρίσκεται σε συνεχή, real time επικοινωνία με τους καταναλωτές στο δικό τους οικείο περιβάλλον. Ωστόσο, τo Social Media Marketing δεν ήρθε να αντικαταστήσει το παραδοσιακό marketing, αλλά να δράσει συμπληρωματικά με αυτό στα πλαίσια μίας ολοκληρωμένης στρατηγικής marketing.
Πώς μπορούν τα Social Media να ωφελήσουν την επιχείρηση ή το brand μου;
Το Social Media Marketing απευθύνεται σε μεγάλες αλλά και μικρές επιχειρήσεις. Διάσημα brands της αγοράς χρησιμοποιούν τα Social Media για να προσελκύσουν νέους πελάτες καθώς και να διατηρήσουν τη φήμη και το όνομα τους, ενώ παράλληλα στοχεύουν ένα ευρύ κοινό από καταναλωτές. Στα πλαίσια μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής για την παρουσία σας στα Social Media, θέτουμε τους κατάλληλους στόχους, σχεδιάζουμε, αναπτύσσουμε και υλοποιούμε τις απαραίτητες τακτικές ενέργειες προκειμένου να αποκομίσετε τα βέλτιστα οφέλη για το brand σας. Επιλέγουμε ποια είναι τα καταλληλότερα Social Media για το δικό σας brand και καταστρώνουμε στρατηγικά την παρουσία σας στο καθένα από αυτό. Facebook Campaigns, Facebook εφαρμογές, Facebook Ads, Twitter Marketing και Youtube Marketing είναι μόνο μερικές από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε στους πελάτες μας.
Social Media Marketing & Μεγάλες Επιχειρήσεις
Τα Social Media αποτελούν ένα new age μέσο με τεράστια βάση καταναλωτών, από το οποίο δεν γίνεται να απουσιάζουν τα διάσημα brands. Οι ενέργειες που πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο στα πλαίσια του Social Media Marketing συνδυάζονται με τις offline ενέργειες marketing και διαμορφώνουν μία ολοκληρωμένη επικοινωνία marketing. Ο ανοιχτός διάλογος που αναπτύσσεται στα Social Media, εξανθρωπίζει το brand ισχυροποιώντας το brand loyalty των πελατών.
Social Media Marketing & Μικρές Επιχειρήσεις
Τα Social Media δίνουν τη δυνατότητα στις μικρές επιχειρήσεις να κάνουν γνωστό το brand τους σε ένα ευρύ κοινό καταναλωτών, να αναπτύξουν στοχευμένα τη πελατειακή τους βάση αλλά και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσα από εξειδικευμένες ενέργειες που συνδέουν την online με την offline παρουσία του brand τους
To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.
Διαχείρηση φήμης: αρθρογραφία, links, web_πάροχοι υπηρεσιών διαχείρησης στην Ελλάδα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου