To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Πώς τα Social Media ενισχύουν τις Β2Β πωλήσεις

Ως επαγγελματίας πωλητής, είσαι διατεθειμένος να κάνεις ό,τι χρειάζεται προκειμένου να αυξήσεις τις πωλήσεις σου, το δίκτυο με τους πελάτες σου όπως και το να διευρύνεις την παρουσία της επιχείρησής σου στον κλάδο όπου ανήκεις. Σημαντικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο λειτουργούν σήμερα οι επιχειρήσεις διαδραματίζουν τα Social Media. Τα Social Media προσδίδουν μετρήσιμα αποτελέσματα όσον αφορά την υποστήριξη που δίνουν οι πελάτες για το προϊόν ή την υπηρεσία που τους παρέχεις καθώς επίσης και αποτελέσματα σε σχέση με τους ανταγωνιστές σου. Με αυτόν τον τρόπο τα Social Media βοηθούν όχι μόνο να γίνεις καλύτερος πωλητής πάνω στο κομμάτι της B2B πώλησης αλλά ταυτόχρονα να βελτιωθούν και οι πωλήσεις σου. Μέσα σε έναν άκρως ανταγωνιστικό χώρο, όπως είναι αυτός των πωλήσεων,  η κατανόηση της χρησιμότητας των Social Media μόνο οφέλη μπορεί να σου προσφέρει. Please click here : (http://newsletter.cloudbiz.gr/)

Social CRM

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των Social Media είναι η δυνατότητά τους να συνδέονται άμεσα με τους πελάτες. Συχνά αναφέρεται η ικανότητα των επιχειρήσεων να αλληλεπιδρούν με πελάτες οι οποίοι είναι χρήστες κοινωνικών δικτύων. Μέσα απο τα Social Media μαθαίνεις τι είναι αυτό που αρέσει στους πελάτες σου απο το προϊόν ή την υπηρεσία που τους παρέχεις, αλλά και πού υστερείς. Οι πληροφορίες που αποκτάς σου επιτρέπουν να αλλάξεις τον τρόπο με τον οποίο κινείσαι στην αγορά, αντιμετωπίζοντας πολύ πιο εύκολα ανησυχίες και παράπονα. Μπορείς να αλληλεπιδράσεις με τον πελάτη, βοηθώντας τον να ανακαλύψει αυτό που ψάχνει. Αυτή η γνώση βοηθάει στο να στοχεύσεις σε πωλήσεις και να τονώσεις το προϊόν ή την υπηρεσία στην οποία ο πελάτης δείχνει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.
  

Έρευνα B2B

Εάν η καριέρα σου στις πωλήσεις εστιάζεται στην B2B πώληση, ιδανικά θα ήθελες να γνωρίζεις πληροφορίες για την επιχείρηση στην οποία θέλεις να πουλήσεις. Μέσα απο τα Social Media μπορείς να ερευνήσεις τους πελάτες σου με ένα μόνο «κλίκ». Οι επισκέψεις των πελατών μέσα στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης σου δίνουν πληροφορίες αναφορικά με την επιχείρηση: 
  • Τι λένε οι πελάτες σου
  • Τι χρειάζεται η επιχείρησή τους
  • Πώς μπορεί η δική σου επιχείρηση να τους βοηθήσει
Μέσα λοιπόν σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον όπως είναι αυτό των επιχειρήσεων, τα Social Media βοηθούν στη συλλογή αυτών των πληροφοριών. Οι πελάτες σου θα εντυπωσιαστούν με τις γνώσεις που έχεις και αυτό σίγουρα θα οδηγήσει σε αύξηση των B2B πωλήσεων της επιχείρησής σου. 

Ανάλυση των ανταγωνιστών

'Οπως ακριβώς η επιχείρηση σου έχει παρουσία στα social media, το ίδιο συμβαίνει και με τους ανταγωνιστές σου. Τα Social Media βοηθούν στο να αξιολογήσεις  τον ανταγωνισμό και να κατανοήσεις την αγορά μέσα στην οποία κινείσαι. Βρές τι λένε οι πελάτες σου για τα Social Media των ανταγωνιστών σου. Υπάρχουν παράπονα ή ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών; Αυτές τις πληροφορίες είναι στο χέρι σου να τις χρησιμοποιήσεις προς όφελός σου, με σκοπό να προβάλεις τις αδυναμίες των ανταγωνιστών σου. Όσα περισσότερα γνωρίζεις για τους ανταγωνιστές σου, τόσο πιο εύκολα θα πείσεις τους πελάτες σου ότι το προϊόν ή η υπηρεσία που τους παρέχεις είναι αυτό που χρειάζονται. Τα Social Media μπορούν να σου «χαρίσουν» αυτή την πληροφορία.

Ποιο είναι το συμπέρασμα;

Για να μεγιστοποιήσεις λοιπόν τις πωλήσεις σου είναι αναγκαίο να γνωρίζεις το ίδιο καλά όχι μόνο τους πελάτες αλλά και τους ανταγωνιστές σου. Τα Social Media συμβάλλουν στο να αποκτήσεις σημαντικές πληροφορίες, εύκολα και γρήγορα. Με την τακτική παρακολούθηση αυτών των καναλιών, ενισχύεται η ευφυία και η παραγωγικότητα των πωλήσεών της επιχειρησής σου, δίνοντας σου την ευκαιρία να γίνεις ένας δυνατός επαγγελματίας πωλήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου