To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Special tips for on line reputation management

The key is for practitioners to analyse and interpret what is heard, and not simply report it. As the CEOs say, they require their reputation advisers to “see around corners” and anticipate issues and risks". “We need to listen to consumers; we need to position ourselves as those who frame the message and those who hear the public. It is our job to translate those individual responses into some form of sensible analysis. We are no longer just the radio station: we are also the audience research people.”

Εδώ θα βρείτε μερικές ιδέες για την διαχείριση, προώθηση, προβολή και διάδοση της φήμης του ξενοδοχειακού και τουριστικού προϊόντος.

  1. Deal Site παράδειγμα : (http://www.skaishop.gr/deals/79euros-hotel-soleil).
  2. Συνεργασία με Deal Site για την προώθηση προσφορών
  3. Αγορά Deal Site για την προώθηση μοναδικών προσφορών από την πηγή
  4. Εξαγορά Deal Site για την αποσκλειστικότητα
  5. Online Διαγωνισμοί για την ενίσχυση της επικοινωνίας
  6. Interactive tours για την πιστή γρήγορη και ανέξοδη διανομή πληροφοριών σχετικά με την ποιότητα των προϊόντων.
  7. e-mail είναι η πιό γρήγορη μέθοδος επικοινωνίας και ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος για το χτίσιμο και τη διατήρηση σχέσεων. Προσοχή όμως εδώ συνιστάται η προσωποποιημένη αποστολή μηνυμάτων, προσφορών, πληροφοριών κλπ. (χωρίς να αποκλείονται και άλλοι έγκυροι τρόποι μαζικών αποστολών)
  8. Autoresponder είναι η αυτοματοποίηση ενός μέρους ενεργειών marketing (follow up μηνυμάτων μπροσούρες, τιμές, δραστηριότητες, press release, ανακοινώσεις βραβείων,
  9. Discussion mailing είναι η οργανωμένη συμμετοχή ανθρώπων σε κάποια online λίστα για πάρουν μέρος στη συζήτηση ενός θέματος που τους ενδιαφέρει. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα τα μέλη να μετατραπούν σε πελάτες του ξενοδοχείου. Υπάρχουν χιλιάδες λίστες με εκατοντάδες θέματα. (moderated & unmodereted lists) http://www.postmasterdirect.com/ http://www.liszt.com/
  10. Online guestbook
  11. Ως πάροχος ειδικών τουριστικών πληροφοριών της περιοχής συνδεδεμένων με τον πολιτισμό, την οικονομία. Θα μπορούσε να είναι χορηγός ενός τοπικού ή περιφερειακού site. (E-zines & News letters, content sites, onlinediscussions (http://discussion.scotland.net/) εκδηλώσεις http://trip.com/, http://www.first.conf.com/travel/crm/
  12. Banner ads για στοχευμένες αγορές...
  13. Links μπορούν να φέρουν εντυπωσιακά αποτελέσματα αν τοποθετηθούν σωστά στο site, click through πχ δημοτικού web  site.
  14. Affiliate προγράμματα, με προμήθεια http://travelnow.com/. Flat-fee affiliate με καθορισμένο ποσό για αγορά, για πληροφόρηση, για κράτηση, για μπροσούρα http://hotelguide.com/ (συμμαχικό site), cklick through με αμοιβή ανά επισκέπτη http://cruisedirectonline.com/ μπορεί να φέρει εντυπωσιακά αποτελέσματα. Τα προγράμματα αυτά παρακολουθούνται από ειδικούς με ανάλογα λογισμικά και αποδίδουν αναφορές. http://www.affiliatesshop.com/ και η http://clicktrade.com/
  15. http://travelocity.com/ πολύ καλό πρόγραμμα συμμαχιών με 15% προμήθεια.
  16. Εμπορικά links όπως http://roomz.com/ Αναζητήστε την πιό ωφέλιμη σχέση μεταξύ των δημογραφικών χαρακτηριστικών του κοινού στο οποίο απευθύνεστε και των δημογραφικών στοιχείων της αγοράς - στόχου σας.
  17. E-zines είναι online περιοδικά. Backpaper, Outside Online, 101 things to do in Hawaii. 6/10 χρήστες ενημερώνονται από τα e-περιοδικά. Τα  E-zines έχουν χρονική διάρκεια, αποθηκεύονται, μοιράζονται σε φίλους και συνεργάτες, κόστος βάσει συνδρομητών. Ενδιαφέρουσα έρευνα έκανε η http://list-universe.com/ και βρήκε ότι το % των χρηστών κάνουν κλικ στα E-zines είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό των banners.
  18. Newsgroups. Επικοινωνήστε μέσα από αυτά με πιθανούς πελάτες, με υπάρχοντες πελάτες, κάντε έρευνα αγοράς για τις τάσεις των ταξιδιωτών, για την ενίσχυση της φήμης δίνοντας απαντήσεις, για την αύξηση της κίνησης. Συνδεθείτε με  Newsgroups ενταχθείτε στην κατηγορία σας πχ. rec.travelresorts.all-inclusive και συζητείστε τα θέματά σας. Αναζητήστε το ιδανικό Newsgroups πχ στο http://www.listz.com/ (54.000 mailing lists!) Πάροχοι αναζήτησης Newsgroups είναι ο Mozilla Firefox, Microsoft Internet Exploler, http://deja.com/ Ο χειρισμός των Newsgroups απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή καθότι αυτά δεν δέχονται διαφημίσεις αλλά και εδώ ενδείκνυνται η προσωποποιημένη παρέμβαση.
  19. Παροχή online ερωτηματολογίων με κίνητρα και αποστολή ερωτηματολογίων με e-mail .
  20. Οι webmarkers χρησιμοποιούν το internet κυρίως για να ενισχύσουν την μάρκα της επιχείρησης (branding) αλλά και να προσελκύσουν κίνηση στο website (40% για πωλήσεις)
  21. Διοικητική κάλυψη. Σύνταξη επιχειρηματικού σχεδίου. Ευθύνες και πρόσωπα, ποιος θα την αναλάβει, ποιος θα αναθέσει ρόλους, ποιός θα αναλύσει ρόλους, χρονοδιάγραμμα, σύστημα παρακολούθηση, ενημέρωσης, ρίσκα, σχέδια έκτακτης ανάγκης, διαχείριση κρίσης, ανάλυση κόστους - οφέλους και μετρήσεις αυτών.
  22. Κόστος online  δραστηριότητας.
  • Ποσό για επένδυση 
  • Ποσό για εγκαταστάσεις και λειτουργία συστημάτων. 
  • Δαπάνη προσωπικού 
  • Δαπάνη υποστήριξης. 
  • Δαπάνη λειτουργίας συστήματος 
  • Δαπάνη διαχείρισης αιτημάτων και συναλλαγών και παροχής πελατειακής υποστήριξης. 
  • Δαπάνη διαφήμισης και marketing
  • Έσοδα - έξοδα
  • Κοστολόγιση - τιμολόγηση νέων υπηρεσιών και υπηρειών
  • Μερίδιο του e-marketing στην πίτα των πωλήσεων.
  • Πηγές χρηματοδότησης.
Συνέχεια των tips για την διαχείριση της φήμης του ξενοδοχείου και των εν αυτώ τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών παρακαλώ δείτε αυτό το πολύ ενδιαφέρον αγγλόφωνο άρθρο/.

"The new technologies enable people to make contact with others who share the same views and form alliances very quickly. Often it can be conversations among these communities of interest that force corporations into reacting, when traditional media had not yet publicised the issue"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου