To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Mini Marketing Plan

Εφαρμογή ενός on the spot & a la carte Mini Marketing Plan με άξονες και stoty:
A' ΜΕΡΟΣ
Μια κρίσιμη περίοδος θέλει και μια κρίσιμη αφήγηση… ένα νέο story. Παράδειγμα
Η συνταγή της επιτυχίας μας …
Οι αρχές μας : 
  1. Παράδοση ...  και
  2. Μεταμοντερνισμός
  3. Αμεσότητα ...
  4. Πρωτοτυπία ...
  5. Σεβασμός ...
  6. Ειλικρίνεια, εμπιστοσύνη…
Οι αξίες μας : 
  1. Πάθος για τον πελάτη ...
  2. Value for money ...
  3. Πρωτοπορία στην εξυπηρέτηση ... 
  • Εμπιστευτείτε μας στο νησί...
  • Μοιραστείτε μαζί μας τη χαρά της φιλοξενίας και τον ενθουσιασμό των συνεργατών μας.
  • Αναζητούμε απαιτητικούς πελάτες…
  • Μετά από την τελευταία ανακαίνιση οι πελάτες μας έφθασαν τους ...
  1. Θα θέλαμε να σας συστηθούμε…
  2. Χώροι υποδοχής…
  3. Δωμάτια…
  4. Χώροι διασκέδασης και χαλάρωσης…
  5. Χώροι εστίασης …
  6. Γειτνιάζοντες με ενδιαφέρον τόποι…
  7. Οι δικές μας υπηρεσίες σας λύνουν τα χέρια….
  8. Το τμήμα της Υποδοχής είναι ένας πολυσύνθετος ευέλικτος μηχανισμός που κύριο στόχο έχει να…..
  9. Το Τμήμα του εστιατορίου και μπαρ….
  10. Το τμήμα των Ορόφων-δωματίων….
  11. Τι να περιμένετε ακόμη και τους δύσκολους καιρούς ….
  12. Η σχέσης σας με τους ανθρώπους του χώρου μας…
  13. Συμβουλευτείτε έναν από μας….
  14. Είμαστε πρωτοπόροι, στη γεύση, στη καθαριότητα, στο νοικοκυριό στο νεωτερισμό… και η ικανοποίηση στα ύψη !
  15. Ποιοι σας φροντίζουν, μια ματιά στους ορατούς και αόρατους σιωπηρούς εξυπηρετητές σας...
  16. Το κέρδος μας είναι το κέρδος το δικό σας, οι προκλήσεις το μέλλον μας !
  17. Εσείς είστε το πολυτιμότερο κεφάλαιό μας !
Β' ΜΕΡΟΣ
ΥΠΟΘΕΣΗ : Βρισκόμαστε στη φάση ανάγκης ενίσχυσης των πωλήσεων κατά την χαμηλή περίοδο και γενικότερα ενός σχεδίου ανάπτυξης και προβληματισμού για μια συνέχεια και σταθερότητα των επαφών με την τουριστική αγορά προκειμένου να κερδηθούν νέοι πελάτες αλλά και να δημιουργηθεί ένα ισχυρότερο loyalty με τους υπάρχοντες… Γι αυτό το λόγο ασφαλώς πρέπει να χρησιμοποιηθούν παλιά και νέα εργαλεία του Marketing..
Μια κρίσιμη περίοδος θέλει και μια κρίσιμη αφήγηση
Υπάρχει το προϊόν/υπηρεσίες / Πολιτική Διάθεσης του προϊόντος στις αγορές
  1. Μεγαλύτερη κατανάλωση
  2. Απόσπαση αγοράς από τον ανταγωνισμό
  3. Νέοι χρήστες / πελάτες
Υπάρχει το προϊόν / υπηρεσίες / Πολιτική Επέκτασης του προϊόντος σε νέες αγορές
  1. Γεωγραφικώς
  2. Νέα τμήματα της αγοράς
  3. Διάθεση από νέα κανάλια
Νέα προϊόντα / Υπηρεσίες / Πολιτική Διάθεσης στις υπάρχουσες αγορές
  1. Βελτίωση και διαφοροποίηση των προϊόντων
  2. Νέες ποικιλίες και μεγέθη
  3. Οικονομικότερη «συσκευασία» πακέτα…
Νέα προϊόντα υπηρεσίες / Πολιτική Διάθεσης σε νέες αγορές
  1. Ομόκεντρη διαφοροποίηση
  2. Οριζόντια διαφοροποίηση
  3. Πολύ επίπεδη διαφοροποίηση…
Τα 4 P Marketing : 
  1. Product
  2. Price
  3. Place
  4. Promotion
Τα 4 C του Marketing: 
  1. Customer value
  2. Cost to the Customer
  3. Convenience
4. Communication
  1. Μέθοδοι προσέγγισης των πελατών…
  2. Με την νέα αφήγηση δηλαδή την δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης, την υποβολή ερωτημάτων, την παρουσίαση του κατάλληλου προϊόντος, και τέλος την πώλησης του προϊόντος.Αναλογία δαπάνης : 40/30/20/10
Μίγμα Αγοράς:
  1. Μηχανές αναζήτησης / e-marketing
  2. Παλιά Πρακτορεία
  3. Νέα Πρακτορεία / Νέα συμβόλαια
  4. Deal sites
  5. 1 to 1
  6. Ad wards Ad sense
  7. Ενδιάμεσοι
Προγραμματισμός
  1. Δαπάνες πωλήσεων
  2. Προϋπολογισμός παρακολούθηση
  3. Σχεδιασμός επισκέψεων
  4. Στόχοι πωλήσεων
SMART : Συγκεκριμένοι μετρήσιμοι πραγματοποιήσιμοι, ρεαλιστικοί, σωστά χρονισμένοι στόχοι.
Παροχή έξυπνων άμεσων ή έμμεσων κινήτρων, έξυπνες μορφές προωθητικών ενεργειών.
  1. Μείωση τιμής διανυκτέρευσης;
  2. Αύξηση της ποσότητας ;
  3. Παροχή δώρων ;
  4. Πακέτα πολλαπλής συσκευασίας ;
  5. Κουπόνια ;
  6. Πόντους, επιβράβευση ;
  7. Κλειστές προσκλήσεις;
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...
"Οι πελάτες πάντα θα πρέπει κάτι να κάνουν δεν πρέπει να βαριούνται. Ακόμα και αν δεν έχουν να κάνουν κάτι θα πρέπει να έχουν την δυνατότητα να επιλέξουν ότι δεν θέλουν να κάνουν κάτι."... (Roger Doswell)
ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
  • 'Άμμος βότσαλα, βράχια
  • Αναψυχή
  • Βαρκάδα
  • Εκδρομές
  • Επίσκεψη σε πολιτιστικά αξιοθέατα
  • 'Ηλιος
  • Θάλασσα
  • Νυχτερινή διασκέδαση
  • Σπορ
ΑΛΛΕΣ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ  (ΕΠΙΛΕΞΤΕ)
  1. Διαφοροποίηση και εμπλουτισμός του τουριστικού προϊόντος ισχυρά και ήπια πολιτιστικά και άλλα δρώμενα.
  2. Disco απόγευμα σε ανοιχτό χώρο (1 ανά εβδομάδα)
  3. Show
  4. Αθλητισμός : Step, αεροβική γυμναστική, τζόκινγκ aqua προπόνηση, περπάτημα, γυμναστική στο νερό Σώμα ισορροπία TM, γιόγκα, χαλάρωση των μυών, Qi Gong
  5. Ανοιχτά εργαστήρια με τη συμμετοχή των πελατών
  6. Βραδιές γευσιγνωσίας
  7. Βραδιές χορού τουλάχιστον 2 ανά εβδομάδα
  8. Γλυπτική
  9. Δημιουργικά μαθήματα : ζωγραφική σε καμβά, δημιουργία κοσμημάτων, δημιουργία ψηφιδωτού
  10. Διαγωνισμοί κάθε είδους (μαγειρικός, εικαστικός)
  11. Επιδείξεις Λαϊκής Τέχνης
  12. Επίσκεψη μουσείων
  13. Ζωγραφική / Ζωγραφική και βότσαλα / Ζωγραφική κάτω από τα αστέρια
  14. Ήχος και θάλασσα / Ήχος και φως
  15. Θέατρο - animation
  16. Θεματικές βραδιές σε μπαρ : σαλόνι, κλασικές βραδιές, μουσικές νύχτες, κ.λπ. (τουλάχιστον 1 ανά εβδομάδα)
  17. Θρησκεία - εκκλησίες - λειτουργίες, γιορτές, πανηγύρια , παράδοση.
  18. Καθημερινό πρόγραμμα: jakollo, μπότσια, βόλεϊ, F & B μαθήματα (μαγείρεμα, ψήσιμο, κοκτέιλ), βελάκια, χαρτιά, περπάτημα, χορός μαθήματα
  19. Μαθήματα γλώσσας
  20. Μαθήματα χορού
  21. Μουσική και τζακούζι - χορογραφία.
  22. Ομιλίες - αρχαιολογικού, πολιτιστικού, οικολογικού ενδιαφέροντος
  23. Παιχνίδια
  24. Παραδοσιακές τέχνες - χειροτεχνία
  25. Παρουσίαση της ζωής του νησιού και των ανθρώπων της (γνωριμία με κάποιον απλό γραφικό κάτοικο)
  26. Παροχή τουριστικών πληροφοριών (προσαρμογή στις τοπικές συνθήκες, προσανατολισμός, χάρτες, διαδρομές περίπατοι, πολιτιστικοί κανόνες, κώδικες συμπεριφοράς, επισκέψεις, αγορές, ταξίδι, φαγητό, ασφάλεια)
  27. Πεζοπορία
  28. Ποίηση
  29. Προβολές video
  30. Ρεσιτάλ κιθάρας
  31. Φεστιβάλ.
  32. Χαρακτική
  33. Χορευτική βραδιά
  34. Χώρα επίσκεψη διασκέδαση
  35. Ψάρεμα και τέχνη
  36. Ψάρεμα με βάρκα, καΐκι
  37. Ψαροφαγία
ΤΙΜΕΣ OFFICIAL / NET (TO: -15%-20%-25%)? ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ
  • Πολιτικές τιμών
  • Πολιτική τιμών για παιδιά
  • Πολιτική τιμών για γιορτές
  • Πολιτική τιμών για small groups
  • Πολιτική προσφορών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου