To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Some most efficient ways to open a hotel

ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ (στα αγγλικά και ελληνικά )
ΤΟΥ Jacues Morand ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ ΤΟΥ
Istanbul Hyatt Regency ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΟΣ 1994

General Manager
Για τον Γενικό Διευθυντή

  • Forget about your social life
  • Ξεχάστε την προσωπική σας ζωή.
  • You have to be physically fit, aggressive, a bit son-of-a-gun, totally dedicated
  • Να είστε σε καλή φυσική κατάσταση, ετοιμότητα και πλήρη αφοσίωση στο αντικείμενο.
  • Work around the clock, 7/7 for months on end.
  • Χρειάζονται πολλές ώρες εργασίας, χωρίς ρεπό..
Director of sales and marketing
Για τον Διευθυντή Πωλήσεων και Marketing
  • Necessary stationary
  • Απαρέτητη γραφική ύλη.
  • Business cards
  • Καρτούλες
  • Desk
  • Γραφείο
  • Chair
  • Καρέκλα
  • Plan of action
  • Πρόγραμμα δράσης
  • Telemarketing
  • Selling the product
  • Μέθοδες προώθησης του προϊόντος
  • Build up brand awareness.
  • Μπράντιν 
  • Set up a data base.
  • Δημιουργία αρχείων, πελατολόγιο κλπ.. 
  • Appoint sales representatives to go out and meet clients face-to-face
  • Ορίστε αντιπροσώπους - πωλητές και βγέστε έξω να πωλήσετε.
  • Mailing (scenic views + quiz prizes)
  • Ταχυδρόμηση προσπέκτους ξενοδοχείου και τιμοκαταλόγων.
  • Independent travelers
  • Ανεξάρτητοι πελάτες
  • Company incentives
  • Εταιρικές συναντήσεις
  • Conferences
  • Συνέδρια
  • Establish good working relationship with the owners or their local representative as soon as possible.
ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΓΟΥΣΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ:
  • License
  • Αδεια λειτουργίας
  • Get the right team very quickly
  • Δημιουργήστε μια καλή ομάδα όσο το δυνατόν πιό γρήγορα.
  • INTERVIEW people personally
  • Πάρτε συνεντεύξεις εσείς ο ίδιος από υποψηφίους.
  • Take some handicapped staff
  • Εξετάστε πρόσληψη μερικών ανθρώπων με ειδικές ανάγκες για κοινωνικούς λόγους.
  • People who work hard
  • Πάρτε ανθρώπους που είναι παραγωγικοί και που να δουλεύουν έξυπνα.
  • Provide some orientation courses to help staff to understand cultural backgrounds
  • Εκπαιδεύτε στα βασικά το προσωπικό.
  • Train on the job for soft opening guests
  • Εκπαιδεύστε επί τόπου.
  • Have some support staff from another hotel
  • Εν ανάγκη δανειστήτε προσωπικό για την έναρξη από ένα άλλο ξενοδοχείο..
  • Open softly the hotel
  • Ανοίξτε σιγά-σιγά (όροφο-όροφο) το ξενοδοχείο..
  • Have chef on site at least four months before opening to perform local research on available local products
  • Προσλάβετε τον Chef μερικούς μήνες πρίν να κάνει έρευνα αγοράς των προϊόντων.
  • Have good relations with the nearby hotel managers
  • Εχετε καλές σχέσεις με τους διευθυντές στελέχη των γειτονικών ξενοδοχείων.
  • Have rates just below the highest in the town
  • Βάλτε τιμές λίγο πάρα κάτω από τις υψηλότερες στην πόλη (ανάλογα και με τα standards του ξενοδοχείου.
  • Tel to the staff that they have to wait until making a substantial profit..
  • Πείτε στο προσωπικό να κάνει μισθολογική υπομονή μέχρι να στρώσει η δουλειά και να πετύχει το ξενοδοχείο.
  • Talk to the team every 3 months about current state of hotel business
  • Μίλησε με το προσωπικό για την πορεία της επιχειρήσεως κάθε τρείς μήνες.
  • Having a strong food and beverage team you can spent more time in sales calls
  • Λύστε άμεσα και αποτελεσματικά τα επισιστιστικά σας προβλήματα για να ελευθερώστε χρόνο για τις πωλήσεις - επαφές από τηλεφώνου κλπ.
  • Cope with..
  • Ασχολειθείτε με το κάθε ένα από τα προβλήματα όπως:
  • Dust
  • Σκόνη
  • Noise
  • Θόρυβος
  • Security
  • Ασφάλεια
  • Guests are usually more understanding about hotel opening than renovations and rebuilding
  • Οι πελάτες κατανοούν περισσότερο τα προβλήματα πρωτολειτουργίας παρά ανακαίνησης ενός ξενοδοχείου.
  • Jacues Morand, general manager of the Istanbul Hyatt Regency
  • Hospitality Industry International, 1994

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου