Primary
Locations :
Company:
Schedule:
Full-time,
Shift:
Day or night Job
SOME QUOTES
IN ENGLISH
·
Open
entrance bus or hotel doors for all guests.
·
Warmly
greet and welcome guests.
·
Carry
baggage weighing up to.. Respond to
request for bell service within approximately two (2) minutes.
·
Ensure
that the front lobby, front interior, exterior and car entrances are kept
clean.
·
Have
knowledge of the hotel property, hotel staff and hotel services with hours of
operations.
·
Pick
up and deliver guests from the hotels or airport following the schedule.
·
Be
responsible for arrangements/storage of luggage in the car or elsewhere.
·
Customer
Service Focused, excellent communication skills, both verbal and written.
·
High
work ethic and self-initiative
·
Ability
to work in high pressure situations
·
Flexible
to work varying schedules to include nights, weekends, and holidays
·
Someone
who enjoys working as and being part of a team that provides great experiences
for our Guests!
JOB DESCRIPTION
·
Οδηγός μεταφοράς επισκεπτών (πελατών) του ξενοδοχείου
·
Εργασία: Μεταφορά επιβατών από και προς τα
ξενοδοχεία.... Airport
·
Εταιρεία:
·
Πρόγραμμα: Πλήρης απασχόληση 8ωρη εργασία καθημερινώς
40 ώρες την βδομάδα, ημέρα ή νύχτα αναλόγως αναγκών και προγράμματος.
Περιγραφή
·
Αναζητήστε πληροφορίες και περιγραφή του
προϊόντος στην διεύθυνση:
Τι θα κάνετε:
·
Κατά κύριο λόγο έχετε την ευθύνη της ποιοτικής
λειτουργίας και κίνησης του οχήματος από
και προς την επιχείρηση/επιχειρήσεις βάσει προγραμματισμένων δρομολογίων η
εκτάκτων που αιτούνται κατά την διάρκεια της βάρδιας.
·
Έχει την ευθύνη της έγκαιρης και ασφαλούς μεταφοράς
των επισκεπτών επιβατών στον προορισμό των (pick up & drop off)
·
Καθημερινό και εβδομαδιαίο πρόγραμμα δρομολογίων
συντάσσει ο Υπεύθυνος Βάρδιας της Υποδοχής το οποίο σας κοινοποιεί.
·
Προβλέπετε και ασχολείστε με μικρο/ανάγκες των
επισκεπτών επιβατών οι οποίες άπτονται
των καθηκόντων σας αλλά δεν σας αποσπούν από το έργο σας.
·
Φορτώνετε - αποθηκεύετε βαλίτσες στο μίνι μπας.
Μεταφέρεται από και προς τον αποθηκευτικό χώρο του ξενοδοχείου εφ’ όσον χώρος
και χρόνος σας το επιτρέπει.
·
Ανοίγετε κλείνετε τα θύρας του μίνι μπας –
ξενοδοχείου εφ΄ όσον υπάρχει ανάγκη και δυνατότητα και μη αυτοματισμός.
·
Υποβοηθηθείτε επιβάτες που χρήζουν ανάγκης κατάλληλα και εφ όσον οι συνθήκες σας το
επιτρέπουν.
·
Προτρέχετε ή προλαμβάνετε τους πελάτες στο
άνοιγμα των θυρών οχήματος ή ξενοδοχείων αν αυτό σας το επιτρέπουν οι συνθήκες.
·
Καλωσορίζετε θερμά τους επισκέπτες.
·
Απαντάτε στις τηλεφωνικές κλίσεις άμεσα.
·
Εξοπλίζεστε με ear-phones για την κλίσεις κατά την οδήγηση.
·
Απαγορεύεται η χρήση κινητού κατά την οδήγηση.
·
Επιλαμβάνεστε με την καθαριότητα των χώρων της δικαιοδοσία σας, παίρνετε πρωτοβουλίες.
·
Γνωρίστε την ιδιοκτησία του ξενοδοχείου, το
προσωπικό και τις υπηρεσίες.
·
Είστε υπεύθυνοι για την οργάνωση / αποθήκευση αποσκευών
(ενδεχομένως).
·
Εξασκείτε άριστα τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες,
προφορικές ή γραπτές, οδηγείτε προσεχτικά και με ασφάλεια, στα όρια ταχύτητας
και με όλες τις προδιαγραφές ασφάλειας.
·
Εξυπηρετείτε άριστα τους πελάτες (γενικό) με
ευγένεια και ήθος, παίρνετε πρωτοβουλίες.
·
Έχετε τη δυνατότητα εργασίας σε συνθήκες υψηλής
πίεσης.
·
Έχετε κατά νου ενέργειες δράσης πρώτων βοηθειών,
εξοπλισμό, τηλέφωνα προσανατολισμό κατεύθυνση.
·
Έχετε ευέλικτο ωράριο για να δουλεύετε διάφορα
χρονοδιαγράμματα που να συμπεριλαμβάνουν νύχτες, Σαββατοκύριακα και αργίες.
·
Απολαμβάνετε την εργασία σας και την συμμετοχή σας
στην ομάδα μεταφοράς, υποδοχής, φιλοξενίας και εκδρομών των επισκεπτών που έχει
σκοπό να προσθέσει τις αξέχαστε εμπειρίες στους επισκέπτες.
·
Χαρακτηρίζεστε για την υπομονετικότητα,
ευπροσηγορία, προνοητικότητα …
·
Παρακολουθείτε τον καιρό, τα media τα σχετικά με τον τουρισμό.
·
Παρακολουθείτε τυχόν αναρτήσεις με εκπαιδευτικό
ενημερωτικό περιεχόμενο.
·
Έχετε φορητή υποδομή πρόχειρου Γραφείου.
·
Διατηρείτε καθαρό το μινι μπας μέσα έξω στα κενά
του ωραρίου σας και απαραιτήτως πριν και μετά από κάθε αποστολή, σύμφωνα με τις
εντολές της ιδιοκτησίας.
·
Συνεργάζεστε
με την Υποδοχή του Ξενοδοχείου.
ΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ
ΛΟΓΙΑ
·
Επιδεικνύετε ε ευχάριστη, φιλική και
επαγγελματική συμπεριφορά προς όλους τους πελάτες και τους συναδέλφους του ξενοδοχείου
καθώς και με τους εξωτερικούς συνεργάτες.
·
Χαιρετάτε τους πελάτες χρησιμοποιώντας τα
επώνυμά τους άμα τη εμφάνιση τους. Υποδέχεσθε στο αεροδρόμιο με το κατάλληλο
τρόπο τους πελάτες.
·
Παρκάρετε νόμιμα στα επιτρεπόμενα μέρη του
αεροδρομίου μετά από ραντεβού την προκαθορισμένη ώρα μετά από παρακολούθηση του
αριθμού και ώρα της πτήσης.
·
Για αποστολές δρομολόγια, αφίξεις αναχωρήσεις
που αναβάλονται ή ακυρώνονται ενημερώνετε άμεσα τον υπεύθυνο.
·
Τηρείτε τα επιτρεπόμενα όρια ταχύτητας.
·
Βοηθάτε τους πελάτες με οδηγίες, ταξί, κρατήσεις
και άλλα ερωτήματα..
·
Παρέχετε στους πελάτες πληροφορίες σχετικά με
καταστήματα, αίθουσες συσκέψεων ή / και ανέσεις των εγκαταστάσεων καθώς και
κύρια αξιοθέατα της περιοχής.
·
Παρέχετε μηνύματα, αντικείμενα ή / και ανέσεις
επισκεπτών όπως σας ζητήθηκαν.
·
Μετακινείτε επισκέπτες σε κατάλληλους χώρους που
έχουν εγκριθεί από τον υπεύθυνο.
·
Εξηγείτε τιμές στάθμευσης και διαδικασίες
ανάκτησης μέσων στους επισκέπτες κατά την άφιξη
Συστήματα και
πρότυπα, πολιτικές διαδικασίες.
·
Ολοκληρώνετε όλες τις εργασίες που σας έχουν
ανατεθεί εγκαίρως, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπεύθυνου.
·
Αντιμετωπίζετε τους επισκέπτες και τους
συνεργάτες με ευγένεια, σεβασμό και αξιοπρέπεια
·
Ακολουθείτε πρότυπα εμφάνισης (στολής) όπως έχει
ορίσει η επιχείρηση.
·
Διατηρείτε καθαρό και προσεγμένο το περιβάλλον
εργασίας, συμπεριλαμβανομένων όλων των περιοχών του μίνι μπας, των καθισμάτων,
των αποθηκευτικών του χώρων, των χώρων στάθμευσης
·
Φροντίζετε για τα κλειδιά του αυτοκινήτου, την φύλαξή τους ώρες μη κίνησης τα δεύτερα κλειδιά.
·
Εισπράττετε έσοδα όταν χρειάζεται βάση
καθορισμένης διαδικασίας και πρόβλεψης τα αποδίδετε με ταμειακή κατάσταση.
Ασφάλεια και
διαχείριση κινδύνων
·
Αναφέρετε όλα τα ατυχήματα και τα περιστατικά
που παρατηρούνται κατά τη μετακίνηση στον Συντονιστή Υπηρεσίας Επισκεπτών.
·
Καταγράφετε την κατάσταση του οχήματος σε ειδικό
έντυπο παρακολούθησης κατά την παραλαβή και παράδοση, καθώς και τις μπάρες
καυσίμου.
·
Αναφέρατε όλους τους δυνητικούς κινδύνους και
τις ανησυχίες σας σε ζητήματα ασφαλέιας πχ λάστιχα, φρένα κλπ.
·
Απαγορεύεται και η ελάχιστη πόση οινοπνευματωδών
ποτών κατά την διάρκεια της εργασίας και
πριν από αυτή 6 ώρες.
Γνώσεις,
δεξιότητες και δυνατότητες
·
Βελτιώνετε συνεχώς την τυποποιημένη αγγλική
γλώσσα.
·
Έχετε τη δυνατότητα ή εκπαιδεύεσθε για την
ανταλλαγή απλών μηνυμάτων, οδηγιών, e-mails, SMS, Messeger, Whatsupp.
·
Έχετε τη δυνατότητα ή εκπαιδεύεσθε για την
αποτελεσματική παρουσίασης πληροφοριών κατά μόνας ή σε μικρές ομάδες πελατών ή
υπαλλήλων.
Φυσικό και τεχνικό περιβάλλον εργασίας
·
Το φυσικό και τεχνικό περιβάλλον της μιας εκ των εργασιών μου είναι το υπαρκτό
ξενοδοχειακό συγκρότημα .... καθώς
και παρελκόμενοι με αυτά χώροι.
·
Ως τεχνικός χώρος χαρακτηρίζεται το μινι μπας.
·
Το αεροδρόμιο θεωρείται ως παρελκόμενος χώρος
Υποδοχής, Κίνησης, Υπηρέτησης.
·
Εννοείται ότι από πλευράς υγείας και ικανοτήτων
σωματικά και ψυχικά είστε σε θέση να αντεπεξέλθετε όλων των υποχρεώσεών σας (ιατρικό
πιστοποιητικό)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ
ΑΠΟΔΟΧΗ
·
Κατανοώ ότι έχει καταβληθεί κάθε δυνατή
προσπάθεια για να καταστεί όσο το δυνατόν πληρέστερη αυτή η θέση εργασίας.
·
Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν δηλώνεται ούτε
υπονοείται ότι αυτά είναι τα μόνα καθήκοντα προς εκτέλεση. Η παράλειψη κάποιων
καθηκόντων ή εργασιών που το έργο έργο είναι όμοιο, συγγενικό ή λογικό ανάθεσης
της θέσης. Δέχομαι ότι ανά πάσα στιγμή ενδέχεται να υπάρξουν τροποποιήσεις ή
αλλαγές στην παραπάνω περιγραφή εργασίας.
·
Έχω διαβάσει και καταλάβει την παραπάνω
περιγραφή εργασίας. Αναγνωρίζω ότι όλα τα στοιχεία είναι απαραίτητα για την
εργασία. Καταλαβαίνω τι απαιτεί η δουλειά και συμφωνώ ότι είμαι σε θέση να
εκτελέσω τις βασικές λειτουργίες της εργασίας, με ή χωρίς εύλογα ερωτήματα.
Ο ΕΚΤΕΛΕΩΝ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ - ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου