To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

ΚΙΔΗ 4° Δημόσιες Σχέσεις KIDH PR

Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΈΣΕΩΝ ΔΣ είναι παράγοντας πολιτικού marketing και παίζει στα δάκτυλα τις δημόσιες σχέσεις, τις τεχνικές προωθήσεως της γραμμής του κινήματος κλπ και να έχει δυνατή προσωπικότητα. Ο ρόλος των ΔΣ στο πολιτικό marketing και τις "πωλήσεις" συνεχώς αυξάνεται. Ίσως μερικοί θεωρούν τις δημόσιες σχέσεις μια ευχάριστη δραστηριότητα συνώνυμη με την διασκέδαση και τις κοινωνικές εκδηλώσεις δεν είναι έτσι όμως.

Στην πραγματικότητα όμως οι δημόσιες σχέσεις είναι μια συναρπαστική δύσκολη δουλειά ιδιαίτερα στη πολιτική η οποία απαιτεί δεξιότητες συχνά υπεράνω των δυνατοτήτων και των εμπειριών ενός στελέχους. Πολλά πολιτικά κόμματα, απασχολούν ειδικευμένους ανθρώπους, ωστόσο δεν αποκλείεται ένα κίνημα που τώρα ξεκινάει να αναθέσει παρόμοιες δραστηριότητες σε κάποιο στέλεχος.


ΟΡΙΣΜΟΣ

"Δημόσιες Σχέσεις είναι μία συνεχής, καλώς σχεδιασμένη και δυναμική προσπάθεια για την δημιουργία αμοιβαίας επικοινωνίας μεταξύ ενός οργανισμού και του κοινού του".
Δημόσιες σχέσεις δεν είναι μια χαλαρή πειθαρχία βασισμένη σε μια ακανόνιστη παραγωγή και ασυντόνιστα γεγονότα αλλά αποτέλεσμα ενός σωστού και επιθετικού σχεδιασμού εισόδου στην αγορά, με έμφαση στην ανάπτυξη στενών δεσμών μεταξύ της επιχείρησης και του κοινού.
Δημόσιες σχέσεις λέει ο ειδικός Εrich Marsh, είναι αποτέλεσμα ένδειξης καλής θέλησης και προάγγελος (pr)*o-fit".

Μην χάνετε ευκαιρία! Ο περίφημος Αρχιμάγειρας Escoffier έκανε ΔΣ με τον εξής τρόπο: Στις νοστιμότατες παρασκευές του χάρισε ονομασίες πλουσίων και ονομαστών προσωπικοτήτων της εποχής και έβγαλε πάρα πολύ καλό όνομα.
Κατά τον Εric March δημόσιες σχέσεις σημαίνει:
  • Βγαίνω έξω και "πουλάω".
  • Ενισχύω τα ωφέλη του ΚΙΔΗ.
  • Έχω προσωπική επαφή με τους πολίτες. 
  • Κάνω τους πολίτες να αισθάνονται σπουδαίοι.
  • Τοποθετώ πινακίδες με "χαμόγελα" σε διάφορα σημεία που θεωρώ κομβικά για να ενθαρρύνουν τα μέλη και να τους φτιάξουν μέσα από ην διάθεση.
  • Δίνω κίνητρα στα μέλη του κινήματος και επεκτείνω την παροχή κινήτρων και πάρα έξω σε φίλους και οπαδούς του κινήματος [ΛΕΩ ΑΚΟΥΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ]
  • Κάνω καινοτομίες [ΛΕΩ ΑΚΟΥΩ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ]
  • Θέτω κατάλληλα στάνταρς
  • Προωθώ και πουλάω ιδιαίτερα σε περιόδους ύφεσης ή κρίσης του συστήματος υπογραμμίζοντας τις αδυναμίες του τα λάθη του κλπ.
Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν και "δωρεάν προώθηση". Παίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία του image το ΚΙΔΗ και στην προσέλκυση της προσοχής των πολιτών. Δυνατές δημόσιες σχέσεις αυξάνουν το προφίλ του ΚΙΔΗ ή της οργάνωσης στο κοινό και δείχνουν ότι το ΚΙΔΗ ενδιαφέρεται για την κοινωνία. Η συμβολή των δημόσιων σχέσεων δεν μετράται άμεσα σε χρήμα.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
  • Επίλυση προβλημάτων:
Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΣ μπορεί να τις αξιοποιήσει για να προσελκύσει την προσοχή των πολιτών να αντιμετωπίσει τον ισχυρο αντίπαλο εργοδότη κυβερνητικό εκπρόσωπο κλπ και  να αυξήσει το ενδιαφέρον των μελών και να δημιουργήσει θετική φήμη γύρω από την αποτελεσματικότητα των παρεμβάσεων του κινήματος ΚΙΔΗ.
  • Αποφυγή προβλημάτων:
Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΣ δυναμώνει την ποιότητα του BRAND ΚΙΔΗ απέναντι στους αντιπάλους, εκτιμά [ανησυχεί ] για την απήχηση του στην αγορά και διαβλέπει τις νέες ευκαιρίες παρεμβάσεων στη σημερινή ανταγωνιστική κοινωνία.

Από τις δραστηριότητες του ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΔΣ διακρίνουμε την έκδοση ανακοινώσεων τύπου, την οργάνωση καμπάνιας για ένα προϊόν, την αντιμετώπιση της δισφήμησης, τις συμβουλές πρός την διεύθυνση για τη λύση προβλημάτων, την οργάνωση μια έκθεσης φωτογραφίας του προϊόντος για τον τύπο ή παροχή πληροφοριών στους υπαλλήλους ή τα στελέχη της επιχείρησης.
Ο ρόλος του υπευθύνου εξαρτάται από το μέγεθος της επιχείρησης. Πολλές επιχειρήσεις απευθύνονται σε ειδικά γραφεία για την οργάνωση των δημόσιων σχέσεών τους.
Ενεργητικό μέρος παίρνει και το προσωπικό της επιχείρησης, τα στελέχη της, οι μέτοχοι και οι προμηθευτές της. Δηλαδή κάθε άνθρωπος που μπορεί να επηρρεάσει την δραστηριότητα της επιχείρησης. Οι χρηματοδότες, οι ανταγωνιστές οι νομοθέτες όλοι αυτοί θά μπορούσαν να συμπεριληφθούν στο κατάλογο. Οι μεγάλοι επιχειρηματίες μπορούν να χρησιμοποιήσουν στοιχεία από τις δημόσιες σχέσεις για την προώθηση των θετικών νομοθετημάτων ή συμβολή στην επίλυση οικολογικών προβλημάτων. Μικρότεροι επιχειρηματίες αξιοποιούν τις δημόσιες σχέσεις για να αποκτήσουν επαφές με τοπικούς προμηθευτές και να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Η ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια των επιχειρησιακών εφημερίδων υπογραμμίζει την αυξανόμενη σημασία της προώθησης των θετικών πλευρών της επιχείρησης στο προσωπικό και στους μετόχους της και αντιμετωπίζεται σαν ένας τρόπος αύξησης της εμπλοκής του προσωπικού στις δραστηριότητες των δημοσίων σχέσεων.

Σχέσεις με τα media Ειδικές εργασίες του υπευθύνου για τα media.
  • Ανάπτυξη σχέσεων με όλο τον τύπο.
  • Παροχή πληροφοριών και ειδήσεων με συνεντεύξεις, έκθεση φωτογραφίας και ανακοινώσεις τύπου.
  • Συνεντεύξεις τύπου.
  • Εξεύρεση καταλλήλων media για την δημοσίευση ειδήσεων.
Μια παρόμοια λειτουργία,απαιτεί καλό management και ιδιαίτερες δεξιότητες.

ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

Τα πιό σημαντικά γεγονότα από την ζωή της κάθε επιχείρησης πρέπει να αξιοποιούνται σωστά και να βλέπουν το φώς της δημοσιότητας. Τέτοια γεγονότα μπορεί να είναι:
  • Το ξεκίνημα μιας οργάνωσης του ΚΙΔΗ ή κάποιο εμβληματικό υποσύνολο του ή παρακλάδι του.
  • Η άφιξη ενός VIP στελέχους.
  • Η εξαγγελία μιας ειδικής εκδήλωσης ένα Σαββατοκύριακο.
  • Η απονομή ενός βραβείου ή ενός δώρου από λαχνό σε μέλος φίλο οπαδό πολίτη.
  • Η καμπάνια για ένα σπουδαίο συμβάν.
  • Μια κοινωνική δραστηριότητα.
  • Η ανακοίνωση μιας ίδρυσης μιας οργάνωσης
  • Μιά προβολή ή μια έκθεση κλπ.
Ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ πρέπει συνεχώς να αναπτύσσει δημόσιες σχέσεις. Ο κύριος στόχος του είναι να στηρίξει τις δράσεις του ΚΙΔΗ και το πολιτικό του marketing προσπαθώντας να δημιουργήσει στην κοινωνία μια θετική εικόνα του ΚΙΔΗ και των θετικών αποτελεσμάτων της δράσης και των ωφελημάτων που παρήγαγε.

Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ

Οπως και με τις άλλες δραστηριότητες του marketing και των πωλήσεων οι δημόσιες σχέσεις απαιτούν καλό management, δηλαδή αποτελεσματικό σχεδιασμό και συνεχή έλεγχο. Σαν σχεδιασμό για την προώθηση ενός νέου προϊόντος, θεωρούμε την οργάνωση αποστολής ανακοινώσεων τύπου η το στήσιμο μια έκθεσης φωτογραφίας πχ στο διαδίκτυο στη πλατεία στο πολιτιστικό κέντρο στη διεθνή έκθεση κλπ. Ο έλεγχος έχει να κάνει με τα οικονομικά που απαιτούνται για δημόσιες σχέσεις και συμπεριλαμβάνει υπολογισμό εξόδων εργατοωρών κόστους συνεργασίας με συνεργάτες τρίτων θεσμών ή φορέων καθώς και προυπολογισμούς. Οι μικρές οργανώσεις πχ. δεν έχουν την πολυτέλεια να εφαρμόσουν πολύπλοκες διαδικασίες αλλά όμως μέρος αυτών.

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 

  1. Καθορίστε στόχους και προσπαθείστε να τούς πετύχετε.
  2. Σκεφτείτε τι μπορείτε να πετύχετε.
  3. Προσδιορίστε τη μέθοδο και καταρτίστε πρόγραμμα δράσης. Όταν υλοποιείτε ή αναπτύσσετε ένα πρόγραμμα μια δράση πχ κινητοποίηση ιδιοποίησεβρείτε τις καλύτερες μέθοδες προβολής τους και υλοποιήστε το πρόγραμμα δράσης με ανακοινώσεις τύπου, συνεντεύξεις κλπ.
  4. Σχεδιάστε το γεγονός
  5. Βεβαιωθείτε ότι υπάρχουν τα χρήματα, οι εθελοντές και τα μέσα, ελέγξτε όλα τα πιθανά κόστη.
  6. Δώστε υπευθυνότητες.
  7. Θυμηθείτε όλες τις μικρολεπτομέρειες και δώστε στα μέλη και τους συμμετέχοντες  πληροφόρηση [άρα καλή επικοινωνία] και υπευθυνότητες.
  8. Συμπεράσματα αποτελέσματα ανακεφαλαίωση, πληροφόρηση άρα και πάλι ΠΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. 
  9. Στο τέλος του εγχειρήματος πρέπει να βγουν να συμπεράσματα.
  10. Ακολουθώντας τα παραπάνω βήματα θα είστε σε θέση να εντοπίσετε τα πιθανά προβλήματα και να πολλαπλασιάσετε τις ευκαιρίες διείσδυσης οφέλους στη κοινωνία 
  • Ανακοινώσεις τύπου και σχέσεις με τα media
Βασικό καθήκον των υπευθύνων με τις δημόσιες σχέσεις είναι η ανάπτυξη σχέσεων με τα media. Όλα τα στελέχη του ΚΙΔΗ και ιδιαίτερα ο ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΣ πρέπει ν' αναπτύσσουν προσωπικές επαφές με παράγοντες των μμε. Η χρησιμοποίηση των δελτίων τύπου στα media κλπ social media. και όχι μόνο είναι κοινή πρακτική και καλός τρόπος να προκληθεί το ενδιαφέρον του κοινού για ένα γεγονός ή μία δραστηριότητα.
  • Τα Δελτία Τύπου πρέπει:
  1. Να δίδουν την απαραίτητη πληροφόρηση για ένα εξαιρετικό γεγονός.
  2. Να δημιουργούν πρόσθετο ενδιαφέρον για μία δραστηριότητα.
  3. Να στέλνονται άμεσα στους εκπροσώπους των μμε.
  4. Tα Δελτία Τύπου παίρνουν διάφορες μορφές ανάλογα με τα μμε στα οποία απευθύνονται.
  5. Τα βασικότερα στοιχεία του περιεχομένου των Δελτίων Τύπου πρέπει να είναι:
  6. Περιγραφή ή περίληψη του γεγονότος.
  7. Η ημερομηνία, η ώρα και ο τόπος του γεγονότος.
  8. Μία σύντομη υπογράμμιση του "story"
  9. Το όνομα, η διεύθυνση και το τηλέφωνο του συντάξαντος.
Πρέπει επίσης να περιέχουν κάποιο μοναδικό στοιχείο ή ένα σημαντικό νέο. Πχ. το άνοιγμα ενός εστιατορίου από μόνος του σαν γεγονός δεν είναι σημαντικό. Εάν όμως το γεγονός αυτό γιορταστεί κατάλληλα, ή άν γίνει κάτω από ασυνήθιστες συνθήκες τότε η αξία της είδησης ανεβαίνει. Οι ΔΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΔΣ πρέπει να μεταχειρίζονται τέτοιες τεχνικές για να προκαλέσουν το ενδιαφέρον και να εξασφαλίσουν κάλυψη από τα μμε.

Τα δελτία τύπου θα πρέπει να περιέχουν μερικά βασικά στοιχεία όπως το τί, γιατί, πότε και πώς δίνοντας έτσι την ευχέρεια στο τύπο να συντάξει άρθρο ή story. Δελτία Τύπου με περισσότερες λεπτομέρειες είναι καλό να στέλνονται σε πχ ηλεκτρονικές εφημερίδες ή εξειδικευμένο τύπο. Τοπικές εφημερίδες αυτές που διανέμονται δωρεάν θέλουν να έχουν λεπτομέρειες. Η σύνταξη των δελτίων πρέπει να γίνεται από ειδικό ή τουλάχιστο να κοιτάζεται από ένα δεύτερο μάτι στο επίπεδο της οργάνωσης. Η απόδοση των δημοσίων σχέσεων είναι άμεση και οι Αμοιβάδες του ΚΙΔΗ να προσπαθούν συνεχώς να έχουν θετικά αποτελέσματα.
Οι υπεύθυνοι των δημοσίων σχέσεων πρέπει:
  1. Να αναπτύσσουν και διατηρούν σχέσεις με ανθρώπους κλειδιά των μμε.
  2. Να βρούν ποιό είναι το κατάλληλο story που θα προκαλέσει εντύπωση.
  3. Να παρέχουν συνεχώς κατάλληλες πληροφορίες στα μμε.
  4.  Να ορίζουν στόχους με τα δελτία τους και να τα βελτιώνουν συνεχώς.
  5.  Δείτε μερικά σχετικά άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες και φανταστείτε πως αυτά συντάχθηκαν. Τα άρθρα μεταξύ τους διαφέρουν στο στίλ και φανερώνουν και τον συγγραφέα τους καθώς και το άν αυτός έχει ειδικευθεί σε ορισμένα θέματα, νέα κλπ. Εδω θέλει πολύ συζήτηση για τα social media με τα μέλη και πολύ εκπαίδευση. Θα αποτελέσει ιδιαίτερο θέμα σεμιναρίου.
ΟΡΓΆΝΩΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΛΩΝ ΚΛΠ. ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΙΔΗ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΛΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗ ΠΟΛΗ ΤΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΤΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ .

Οι άνθρωποι που ασχολούνται με το marketing και τις πωλήσεις συχνά μιλούν για τα ΜΣΠ και εννοούν κάποιο προϊόν η δραστηριότητα. 
Από πλευράς διαφήμισης και προβολής τα ΜΣΠ είναι κάτι που προκαλούν ειδικό ενδιαφέρον και δημιουργούν θετικό image. Ως ΜΣΠ θα μπορούσαν να θεωρηθούν η οργάνωση μιας εκδήλωσης, η εξαιρετική ποιότητα μιάς υπηρεσίας, η πρωτοπορία μιας οργάνωσης, η καινοτομία μια άλλης, οι επιτυχίες μιας άλλης και ούτω κάθε εξης. Οι υπεύθυνοι γρήγορα θα διαπυστώσουν ότι η χρησιμοποίηση των ΜΣΠ έχει θετική επίδραση στη διάδοσή του ΚΙΔΗ

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Τίτλος εργασίας: ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΔΗΜΟΔΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ 

Περίληψη εργασίας: Διασφαλίζετε ότι οι συν κινηματίες σας αισθάνονται άνετα και δεν χάνουν το χρόνο τους.
Προϋποθέσεις εργασίας: Ανατρέξτε σε κατάλληλα Εγχειρίδια.

ΔΕΙΓΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣΣΘΝΤΟΝΙΤΗΣ ΔΣ
  1. Ελέγξτε όλες τις ρυθμίσεις για αφίξεις  διακεκριμένων μελών, στελεχών, παραγόντων.
  2. Ελέγξτε τις ρυθμίσεις για συν κινηματίες με ειδικές ανάγκες (π.χ. άτομα με ειδικές ανάγκες)
  3. Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι συνεργάτες τυγχάνουν της αξίας προσοχής του ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ. (π.χ. )
  4.  Συνοδέψτε στελέχη και άλλους σπουδαίους και ξεναγειστε τους στο χώρο ή αν μην τι άλλο πες τες του δυο λόγια.
  5. Χειριστείτε τυχόν παράπονα.
  6. Κάνετε κινήσεις ευγένειας σε άρρωστους παλιούς αγωνιστές κλπ για να δείξετε ότι το ΚΙΔΗ αναγνωρίζει τη συμβολή τους κλπ.
  7. Παρακολουθήστε τυχόν κοινωνικές ή προωθητικές συγκεντρώσεις που μπορεί να διοργανώνει κάποια όμορη οργάνωση.
  8. Βοηθήστε συντρόφους σε παρεμφερή καθήκοντα
  9. Παρέχετε διάφορες υπηρεσίες γραμματείας σε όποιον και όταν χρειάζεται. 
  10. Παρέχετε πληροφορίες για τις άλλες οργανώσεις του ΚΙΔΗ.
  11. Κοινωνικές δεξιότητες:
  12. Πολύ έξυπνη εμφάνιση.
  13. Ώριμοι και εξευμενισμένοι τρόποι. 
  14. Φυσική ευγένεια.
  15. Επίγνωση της ευαισθησίας σε διαφορετικά πολιτιστικά υπόβαθρα των παρευρισκομένων κλπ
  16. Δυνατότητα χειρισμού όλων των παραπόνων με διακριτικότητα, ευγένεια και πρωτοβουλία.
  17. Ενημερωμένοι πολιτικά με τα τρέχοντα της πόλης του χωριού του διαμερίσματος της περιφέρειας κλπ.
  18. Γνώση των τοπικών εμβληματικών τουριστικών και πολιτιστικών σημείων.
  19. Εδώ θα αναπτυχθεί ιδιαίτερα το σημείο αυτό γιατί αποτελεί εν δυνάμει σχέδιο ανάπτυξης και δράσης.
Ευχαριστώ
Ρουμελιώτης Χρ.
7/1/2025
 
 TIPS
 
Φαντάσου ότι υπάρχει μια τράπεζα που προσθέτει στο λογαριασμό σου κάθε πρωί 86.400 ευρώ. Αυτό δεν αλλάζει, μια ζωή είναι σταθερό Κάθε βράδυ όμως διαγράφει όλα αυτά που απέτυχες να ξοδέψεις κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Τι μπορείς να κάνεις
Να τα ξοδέψεις όλα φυσικά

Κάθε πρωί σου δίνει 86.400 δευτερόλεπτα. Κάθε βράδυ σου παίρνει σαν «χαμένα» όλα αυτά που απέτυχες να επενδύσεις σε κάποιο καλό σκοπό. Κάθε πρωί σου ανοίγει ένα καινούργιο λογαριασμό
Κάθε βράδυ καίει τα απομεινάρια της ημέρας
Αν αποτύχεις να επενδύσεις τις καταθέσεις της ημέρας, το χάσιμο είναι δικό σου. Δεν υπάρχει επιστροφή.
Επένδυσε τα ώστε να πάρεις από αυτό τα περισσότερα σε Υγεία – Ευτυχία – Επιτυχία.
  1. Το ρολόι γυρνάει… Κάνε όσα περισσότερα μπορείς…
  2. Για να καταλάβεις την αξία ενός ΧΡΟΝΟΥ, ρώτα ένα μαθητή που έχασε μια τάξη.
  3. Για να καταλάβεις την αξία ενός ΜΗΝΑ, ρώτα μια μητέρα που γέννησε ένα μήνα νωρίτερα.
  4. Για να καταλάβεις την αξία μια ς ώρας, ρώτα δύο ερωτευμένους που περιμένουν να συναντηθούν.
  5. Για να καταλάβεις την αξία ενός ΛΕΠΤΟΥ, ρώτα ένα άτομο που έχασε το τραίνο.
  6. Για να καταλάβεις την αξία ενός ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟΥ, ρώτα ένα άτομο που στο τσακ απέφυγε ένα ατύχημα!
  7. Για να καταλάβεις την αξία ενός ΧΙΛΙΟΣΤΟΥ του δευτερολέπτου, ρώτα ένα αθλητή που κέρδισε ένα ασημένιο μετάλλιο στους Ολυμπιακούς Αγώνες!
  8. Ζήσε την κάθε σου στιγμή
  9. Και μην ξεχνάς ότι ο χρόνος δεν περιμένει κανέναν.
  10. YESTERDAY IS HISTOTY. TOMORROW IS A MISTERY
  11. TODAY IS A GIFT. THAT’ S WHY IS CALLED “THE PRESENT”.

MINI TIPS ΠΕΡΙΛΗΨΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ

  1. Οι Δημόσιες Σχέσεις εστιάζονται στις παρακάτω δραστηριότητες:
  2. Στην προβολή της ξενοδοχειακής και άλλης σχετικής με αυτή δραστηριότητας, καθώς και του κοινωνικού έργου του Ξενοδοχείου.
  3. Στην επικοινωνία με τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
  4. Στην (δημιουργία και) υποστήριξη διοργάνωσης εξειδικευμένων εκδηλώσεων πχ σε αίθουσα  εκδηλώσεων ξενοδοχείου.
  5. Στην παρακολούθηση του Τύπου και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
  6. Στην επαφή με άλλο σχετικό κοινο.
  7. Στην επιμέλεια έκδοσης ενημερωτικών εντύπων και καταλόγων
  8. Στη διακίνηση φωτογραφιών. ΑΣΚΗΣΗ
  9. Στην ενημέρωση προσωπικής ιστοσελίδας, blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου