To blog συγκεντρώνει εμπειρίες από διάφορα στάδια της επαγγελματικής και μη ζωής του γράφοντος.

Βήμα 3ο: Place (τοποθεσία)/

Βήμα 3ο: Place (τοποθεσία)/

Memo1 : Ανάλυση : Χρήστος Ρουμελιώτης./
Memo2 : Περαιτέρω σχόλια : Τούλα Αγγελέτου/
Memo3 : Περαιτέρω σχόλια ή σύνθεση σχολίων/
  1. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του προϊόντος; Ανάλυση : Βλέπε εδώ : http://www.booking.com/hotel/gr/filion-eco-amp-suites.el.html/
  2. Η διάθεσή του απαιτεί ειδικές γνώσεις; Ανάλυση : Ναί : Ξενοδοχειακή Τέχνη και e-marketing Περαιτέρω σχόλια :
  3. Ποιο είναι το μέγεθος της αγοράς-στόχου; Ανάλυση :
    Περαιτέρω σχόλια :
  4. Ποια είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, επίπεδο εκπαίδευσης, οικογενειακή κατάσταση) των πελατών σας; Ανάλυση δεδομένων αν υπάρχουν Περαιτέρω σχόλια :
  5. Υπάρχει ικανός / μεγάλος αριθμός πελατών; Ανάλυση : Ναί Περαιτέρω σχόλια :
  6. Πόσο διασπαρμένοι είναι; Ανάλυση : πχ Στην Αθήνα, στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη Περαιτέρω σχόλια :
  7. Πόσο συχνά πραγματοποιούν αγορές; Ανάλυση : Κατ' έτος 1 ή 2 φορές Περαιτέρω σχόλια :
  8. Πότε; Ανάλυση : Καλοκαίρι από Περαιτέρω σχόλια :
  9. Ποια είναι τα κανάλια διανομής; Τουριστικά Γραφεία, Tour Operators, Ιντερνετικοί Πάροχοι; Deal Sites; Ποιοί, ΠοιάΑνάλυση :
    Περαιτέρω σχόλια :
  10. Οι μεσάζοντες επίσης γνωρίζουν καλύτερα τις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες των τοπικών αγορών.
  11. 'Έχετε επιλέξει συνεργάτη Internet; Ανάλυση :
    Περαιτέρω σχόλια :
  12. Οι σελίδες σας θα είναι interactive; Ανάλυση : Ναί Περαιτέρω σχόλια :
  13. Τι επιλογές θα δώσετε για γραφικά, κείμενο, γλώσσα; Ανάλυση :
    Περαιτέρω σχόλια :
  14. Σε ποιες μηχανές αναζήτησης θα τοποθετήσετε το site σας; Ανάλυση : Ζητούμενο project Περαιτέρω σχόλια :
  15. Σε ποιες γεωγραφικές περιοχές θέλετε να διανείμετε τα προϊόντα σας; Ανάλυση : Παντού... Περαιτέρω σχόλια :
  16. Ποια τα χαρακτηριστικά των προϊόντων του ανταγωνισμού; Ανάλυση : Μπορούμε να αναζητήσουμε χαρακτηριστικά άλλων παρόμοιων προϊόντων, έχω υπ' όψιν περιοχή Ναυπλίου.Περαιτέρω σχόλια :
  17. Ποια τα χαρακτηριστικά της αγοράς-στόχου του; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :
  18. Ποια κανάλια διανομής επιλέγει; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :
  19. Ποια ελέγχει; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :
  20. Χρησιμοποιεί το Internet; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :
  21. Ποια προβλήματα αντιμετωπίζει και πώς τα ξεπερνά; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου