To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Trivago: Γλωσσάρι: Τεχνολογία ξενοδοχείων και online τοπίο διανομής

Εκεί έξω βρίσκεται ένας θαυμαστός καινούριος κόσμος ταξιδιωτών που πραγματοποιούν online κρατήσεις, τεχνολογίας ξενοδοχείων και διανομής ξενοδοχείων.

Παρακάτω θα βρείτε ένα γλωσσάρι των κύριων φορέων και τεχνολογικών λύσεων, που θα βοηθήσει τους ξενοδόχους να περιηγηθούν στο σημερινό online τοπίο διανομής και να οδηγήσουν τα ξενοδοχεία τους στην επιτυχία.
Όροι ξενοδοχειακού κλάδου: το online τοπίο διανομής

Ποιοι είναι οι κύριοι φορείς και πώς λειτουργούν;


Metasearch

Μια μηχανή metasearch ξενοδοχείων, όπως η trivago, συγκεντρώνει online περιεχόμενο και τιμές ξενοδοχείων από εκατοντάδες ιστοσελίδες κρατήσεων στο ίντερνετ και παρουσιάζει στους ταξιδιώτες μια αμερόληπτη και ολοκληρωμένη λίστα προσφορών ξενοδοχείων από τις οποίες μπορούν να επιλέξουν και οι οποίες πληρούν στο σύνολό τους τα κριτήρια των ταξιδιωτών για το ιδανικό ξενοδοχείο.

Μια πληροφορία για τους μυημένους: Μια ιστοσελίδα που λειτουργεί αποκλειστικά ως μηχανή metasearch δεν είναι ιστοσελίδα κρατήσεων, αλλά ιστοσελίδα σύγκρισης τιμών για ταξιδιώτες που αναζητούν ξενοδοχεία.

Για τους ξενοδόχους που διαχειρίζονται και βελτιστοποιούν τα προφίλ των ξενοδοχείων τους σε μια μηχανή metasearch, μπορεί να είναι ένα αποτελεσματικό κανάλι marketing και ένα ισχυρό εργαλείο για την αύξηση τόσο των απευθείας κρατήσεων όσο και των κρατήσεων μέσω τρίτων.

Online Ταξιδιωτική Εταιρεία (ΟΤΑ)

Online ταξιδιωτική εταιρεία ή ΟΤΑ είναι μια ιστοσελίδα κρατήσεων που παρέχεται από τρίτους, η οποία πωλεί δωμάτια ξενοδοχείων, καθώς και αεροπορικά εισιτήρια, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, περιηγήσεις κ.λπ. Αυτές οι εταιρείες λαμβάνουν προμήθεια για κάθε κράτηση και λειτουργούν με παρόμοιο τρόπο με τους παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, με τη διαφορά ότι είναι online.

Η συνεργασία με πολλές διαφορετικές ΟΤΑ μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση της online προβολής ενός ξενοδοχείου και του συνολικού ποσοστού κρατήσεων.

Χονδρέμπορος (Wholesaler)

Wholesaler είναι μια τρίτη εταιρεία διανομής που αγοράζει διανυκτερεύσεις σε δωμάτια ξενοδοχείων χονδρικώς και τις πωλεί σε ΟΤΑ και ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Ενώ ένας wholesaler μπορεί να βοηθήσει ένα ξενοδοχείο να επιτύχει 100% ποσοστό κρατήσεων, τα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) μέσω αυτού του καναλιού διανομής είναι χαμηλότερα από ό,τι μέσω άλλων καναλιών.
Όροι ξενοδοχειακού κλάδου: τεχνολογία ξενοδοχείων

Ποιες λύσεις υιοθετούν οι ξενοδόχοι, για να είναι ανταγωνιστικοί στο online τοπίο διανομής;

Κεντρικό σύστημα κρατήσεων (CRS)

Το κεντρικό σύστημα κρατήσεων, το οποίο αποκαλείται και CRS, είναι μια τεχνολογία για τη διαχείριση και την οργάνωση της διαθεσιμότητας ενός ξενοδοχείου, καθώς και το άνοιγμα, το κλείσιμο και την επεξεργασία κρατήσεων.

Channel manager

Ο channel manager επιτρέπει στον ξενοδόχο να διαχειρίζεται γρήγορα και αποτελεσματικά τις τιμές των δωματίων, τη διαθεσιμότητα και τους περιορισμούς σε όλα τα online κανάλια διανομής στα οποία είναι συνδεδεμένος. Για παράδειγμα, μπορεί να βοηθήσει τον ξενοδόχο να διασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν στο κατάλυμά του υπεράριθμες κρατήσεις.

Πάροχος συνδεσιμότητας (Connectivity provider)

Ουσιαστικά, δεν αποτελεί προϊόν τεχνολογίας, αλλά προμηθευτή τεχνολογίας. Ο πάροχος συνδεσιμότητας επιτρέπει στους ξενοδόχους να προσελκύουν απευθείας κρατήσεις online, παρέχοντας μια βελτιστοποιημένη μηχανή κρατήσεων, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί και να εμφανίζει το λογότυπο του ξενοδοχείου, και τη σύνδεση με διαφημιστικά κανάλια, όπως οι ιστοσελίδες metasearch.

Η συνεργασία με έναν πάροχο συνδεσιμότητας μπορεί να βοηθήσει το ξενοδοχείο να μειώσει το κόστος διανομής του και ως εκ τούτου να αυξήσει τα έσοδά του.

Διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM)

Το σύστημα CRM είναι μια τεχνολογία που βοηθά το ξενοδοχείο να διαχειρίζεται, να παρακολουθεί και να καλλιεργεί τις σχέσεις του με τους πελάτες του. Το λογισμικό CRM συλλέγει πληροφορίες πελατών και τις αποθηκεύει σε μια ενιαία βάση δεδομένων, έτσι ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση σε αυτές και η χρήση τους για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και των δραστηριοτήτων online marketing.

Οι λύσεις CRM είναι εξαιρετικά χρήσιμες, για παράδειγμα, στη διαχείριση της online φήμης.

Προφίλ ξενοδοχείου

Στο online τοπίο διανομής, το προφίλ ξενοδοχείου στις μηχανές metasearch είναι ολοένα και πιο πολύτιμο. Παρουσιάζοντας την περιγραφή, τις λεπτομέρειες, τις φωτογραφίες, τη φήμη, τη διαθεσιμότητα και τις τιμές του ξενοδοχείου, το προφίλ ξενοδοχείου προωθεί το ξενοδοχείο σε ένα αυξανόμενο online κοινό που αναζητεί ξενοδοχεία.

Ποιος ελέγχει το περιεχόμενο ενός προφίλ ξενοδοχείου; Ιδανικά, ο ιδιοκτήτης ή ο διαχειριστής του ξενοδοχείου. Εξάλλου, εκείνοι γνωρίζουν καλύτερα το ξενοδοχείο και μπορούν εύκολα να προσθέσουν ένα προφίλ ξενοδοχείου για το κατάλυμά τους στην trivago δωρεάν.

Μηχανή κρατήσεων μέσω ίντερνετ (ΙΒΕ- Internet Booking Engine)

Η μηχανή κρατήσεων μέσω ίντερνετ (ΙΒΕ) είναι μια εφαρμογή που διευκολύνει την online διαδικασία κράτησης του ταξιδιώτη. Είναι η εφαρμογή που επιτρέπει στους ξενοδόχους να αυξάνουν τις απευθείας κρατήσεις online, ιδιαίτερα μέσω του metasearch marketing. Η αύξηση των online κρατήσεων ξενοδοχείων οφείλεται εν μέρει στον αυξανόμενο αριθμό των ξενοδοχείων που είτε διαθέτουν δική τους ΙΒΕ είτε χρησιμοποιούν μία τέτοια εφαρμογή μέσω ενός παρόχου συνδεσιμότητας. Και στις δύο περιπτώσεις, ενθαρρύνεται η αύξηση των απευθείας κρατήσεων.

Επίσημη ιστοσελίδα ξενοδοχείου

Η επίσημη ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου παρουσιάζει στους ταξιδιώτες τι είδους εμπειρία μπορούν να αναμένουν, εάν κάνουν κράτηση για τη διαμονή τους, και τι πλεονεκτήματα θα έχουν, εάν κάνουν απευθείας κράτηση.

Ιδανικά, η επίσημη ιστοσελίδα του ξενοδοχείου θα διαθέτει και μια βελτιστοποιημένη μηχανή κρατήσεων, ώστε να υποστηρίζεται η ομαλή διαδικασία απευθείας κράτησης, η οποία αποφέρει υψηλά ποσοστά μετατροπής.

Για να κατανοήσετε πώς μπορεί να βελτιστοποιηθεί η ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου, ώστε να αυξηθούν οι απευθείας κρατήσεις, ρίξτε μια ματιά σε πέντε ιστοσελίδες ξενοδοχείων που προσελκύουν κρατήσεις πελατών.

Πλατφόρμα metasearch marketing

Η πλατφόρμα metasearch marketing είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει στους ξενοδόχους να έχουν τον έλεγχο των προφίλ των ξενοδοχείων τους όπως εμφανίζονται στις ιστοσελίδες metasearch και να τα βελτιστοποιούν για μεγαλύτερη προβολή και αύξηση της πιθανότητας κρατήσεων.

Η trivago προσφέρει το trivago Hotel Manager, μια πλατφόρμα metasearch marketing που επιτρέπει στους ξενοδόχους να δημιουργήσουν το μοναδικό προφίλ ξενοδοχείου μέσω του οποίου θα μπορούν να συνδέονται κάθε μήνα με εκατομμύρια ταξιδιώτες στις 55 μεταφρασμένες ιστοσελίδες της trivago.

Property Management System (PMS)

Το Property Management System ή PMS αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της λειτουργίας ενός ξενοδοχείου, επιτρέποντας στους ξενοδόχους την απλοποίηση και την οργάνωση όλων των καθημερινών δραστηριοτήτων τους, από το check-in έως το check-out, την υπηρεσία οροφοκομίας και την έκδοση τιμολογίων.

Ένα καλό property management system θα είναι βασισμένο στο cloud και θα περιλαμβάνει επιπλέον τεχνολογία ξενοδοχείων, όπως έναν channel manager και μια μηχανή κρατήσεων.

Rate shopper

Το rate shopper επιτρέπει στους ξενοδόχους να διαμορφώνουν ανταγωνιστικές, ευέλικτες και επικερδείς στρατηγικές τιμολόγησης, παρακολουθώντας τις τιμές δωματίων των ανταγωνιστών τους και τις διακυμάνσεις στη ζήτηση της αγοράς και προβλέποντας ποιες τοπικές εκδηλώσεις μπορεί να επιφέρουν κερδοφόρα άνοδο στον τουρισμό.

Ένα ολοκληρωμένο rate shopper παρέχει στον ξενοδόχο πρόσβαση σε τιμές από εκατοντάδες ιστοσελίδες κρατήσεων, συμπεριλαμβανομένων των τιμών των δωματίων του δικού του ξενοδοχείου, όπως έχουν καταχωρηθεί σε όλα τα κανάλια διανομής του.
Το rate shopper της trivago, που ονομάζεται Σύγκριση τιμών, είναι κατάλληλο για αυτόν τον σκοπό και παρέχεται με την εγγραφή στο trivago Hotel Manager PRO.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου