ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΣΤΟΧΕΥΕΙ ΤΟ ΕΞΩ ΝΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ προσελκύσει ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΑ: ΤΑ ΥΠΑΛΛΗΛΙΚΑ ΤΑ ΕΡΓΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΛΕΥΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ MARKETING που η μάνα του του είναι το εμπορικό μάρκετινγκ
...
παρακάτω θα βρείτε σε περίληψη το περιεχόμενο ενός σεμιναρίου για social media που απευθύνεται σε ένα επαγγελματικό ακροατήριο ξενοδοχειακού δυναμικού. Παρομοιάσαμε το ΚΙΔΗ με δυναμικό ξενοδοχείο και ως πελάτες ένα κοινό πολίτες εν δυνάμει ψηφοφόρους που θέλουμε να αγοράσουν ύστερα από επιρροή δική μας.. η γραφή που θα ακολουθεί είναι χωρίς κόμματα και τελείες χωρίς αρχικά κεφαλαία αλλά μόνο μικρά και εν ροή.. δημιουργία λοιπόν χρήσιμου περιεχομένου.. βιωματικά πακέτα.. προβολή δραστηριοτήτων να μάθει το ακροατήριο πως λειτουργεί.. πως αγωνίζεται το ΚΙΔΗ.. δηλαδή ξενάγηση στα προβλήματα της κοινωνίας του λαού που λένε.. και παράλληλη δράση αγώνας.. ποιός είναι ο βιωματικός πολίτης.. αυτός που έχει το πρόβλημα.. κάνουμε θεματοποίηση περιεχομένου.. ρωτάμε τον κόσμο να πει την γνώμη του για το ΚΙΔΗ .. να πούνε τι θέλουν.. πάρτε συνεντεύξεις.. δώστε βήμα στους πολίτες να μιλήσουν.. δημιουργήσετε κοινότητες ατόμων στη βάση ενδιαφερόντων.. προσοχή ότι ανεβαίνει στο internet μένει εκεί.. δώστε απαντήσεις και όχι εν βρασμώ ψυχής.. όχι τυποποιημένες.. συμβουλευτείτε έναν ειδικό να απαντάει στα σχόλια ή να δημιουργεί χρήσιμο περιεχόμενο (με SEO).. δυστυχώς το κακό πουλάει πολύ πιο πολύ από το καλό 99 καλά όχι 1 κακό ναι.. πχ τοξική λεξη.. βρισιά.. βρείτε κάτι άλλο... προσοχή στην οργή και την διαχείριση της.. μίντια θέλουν στρατηγική.. θέλουν διαρκές σχέδιο και διαχείριση.. πρέπει να υπάρχει σχέδιο μάρκετιν.. με πλήρη ενσωμάτωση όλων των υπαρχόντων εργαλείων.. και ατόμων.. όλος ο λαός είναι μια γιορτή.. η παρέα είναι μια γιορτή.. ο πελάτης μετράει.. αν το ονειρευτούμε θα το κάνουμε πράξη.. όλα σε ένα και νοικοκυρεμένα.. events.. reputation.. suggestion.. refundable.. non refundable prices.. όλα εν δράσει..
...
εδώ αφήνω μερικές λέξεις στα αγγλικά για άσκηση ανακάλυψης μετάφρασης και .. φαντασίας..
...
Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ .. ΑΣ ΥΠΟΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ..
...
το διαδίκτυο είναι αγελάδα να αρμέξουμε.. ξεκινήσαμε από το fax.. που βρισκόμεθα;.. ποτέ σαν πολιτικοποιημένα άτομα δεν ήμασταν τόσο τεχνολογικά μπροστά.. 30.000 μέλη 65% από την ιστοσελίδα.. όταν έχεις πολλά τμήματα δεν μπορείς να διαχειριστείς σωστά όλα τα σόσιαλ μίντια.. οι ΟΤΑδες ξοδεύουν 9δις για διαφήμιση.. τα διαφημιστικά μας εργαλεία θέλουν συντονισμό.. ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ .. πρέπει να υπάρχει στην οργανωση .. cloud τα στοιχεία που αποθηκεύονται;.. το blogspot βοήθησε πολύ.. τώρα έχουμε και την on line επικοινωνία.. πρέπει να βρούμε χρόνο να ασχολούμαστε με την εμπειρία του πολίτη.. η οποία αξίζει χρυσό .. ο πολίτης δεν πρέπει να χάσει την εμπιστοσύνη του?.. να τον ξανακερδίσουμε.. ή να μην αφήνουμε περιθώρια απώλειάς του.. μας λείπει ο χρόνος για τα βασικά.. πρέπει να δημιουργούμε συναισθήματα.. ο πολίτης ο χρήστης είναι μία εν δυνάμει κοινότητα.. ΚΌΦΤΕ το κουτσομπολιό ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ χρήστη..
...
Πρέπει να κάνουμε διαδραστικά συνέδρια με όχημά μας το ΚΙΔΗ ψηλά.. προκλήσεις θέματα όπως ψηφιακή εκπαίδευση.. κινητοποιήσεις.. πτοπικα προβλήματα.. μοναδικές εμπειρίες.. πρέπει να αναπτύσσουμε καινοτόμες δράσεις που να δημιουργούν εμπειρίες στους χρήστες.. εμείς έχουμε κορυφαίο ευθύνη.. που μπορούμε να χτίσουμε πολλά πάνω σε αυτήν.. τα πάντα σήμερα βρίσκονται στα κινητά.. μέσα σε εφαρμογές.. όπως θέματα ασφαλείας και υπηρεσιών υγείας.. εικονική πραγματικότητα.. ρομποτάκια που μιλάνε και δίνουν απαντήσεις σε ερωτήσεις.. data που επιθυμεί ο πολίτης.. λεπτομέρειες που επιθυμεί ο πολίτης.. συνεχής αναζήτηση ευκαιριών ικανοποίησης αναγκών.. στατιστικές.. εφαρμογές που προτείνουν τι να κάνει ο πελάτης.. on line & of line.. εφαρμογές για βλάβες.. σχόλια.. μελέτη και έξυπνες μοναδικές απαντήσεις.. ο πολίτης κοιτάει τα σχόλια πριν πάρει αποφάσεις..
ΕΙΚΟΝΙΚΉ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
Οργανώστε ένα τουρ μέσα στην πόλη χωριό να δείξετε πως κινείστε πως δραστηριοποιείτε.. πως διασκεδάζετε.. μεταδώσετε θετικές εμπειρίες ψηφιακός μετασχηματισμός.. πως μπορούμε μέσω αυτού να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες.. ποιες είναι οι διαφορές σας από τα άλλα κόμματα τα αστικά τα προοδευτικά.. κάντε ένα κατάλογο διαφορών.. γραπτώς.. δημιουργείτε ατμόσφαιρα.. συναίσθημα.. θέλουμε ανθρώπους για πολιτική με συναίσθημα ο πολίτης σήμερα θέλει να τον υπολογίζουν μέσα στη πολη.. στο χωριό.. στη συνοικία.. θέλει να χαθεί μέσα στην πόλη και μετά .. το κινητό του να τον σώσει.. οργανώσετε ένα περίπατο σε ένα αξιοθέατο ή εμβληματικό σημείο της πόλης ή του χωριού ή της συνοικίας και συζητήσετε περπατώντας..
KAINOTOMIA
πρόσβαση στα δεδομένα μέσω cloud.. όλα πρέπει να είναι σε ένα σύστημα.. ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΙΔΗ και χτίζει με ασφάλεια.. αυτό θέλει χρόνο αλλά έχει αποτέλεσμα..
...
Τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα.. ΒΑΡΙΟΜΑΡΑ κάποιοι δεν έχουν.. ή τα έχουν παρατημένα.. τα σόσιαλ μίντια.. fb.. blog.. θα πρέπει να φτιάξουν.. χθες.. διαθέτουν άπειρο χώρο.. αυτό δεν μπορεί να γίνει από την ξαδέλφη.. αλλά από επαγγελματία.. ΦΘΟΝΟΣ.. ΛΑΙΜΑΡΓΙΑ.. κλπ.. interaction.. action.. and share.. παρουσία όχι σε πολλά αλλά στα καλλίτερα.. και οργή (κράτημα) επιμονή και υπομονή..
...
διάθεση μικρού προϋπολογισμού.. θέλει και φλερτ.. δηλαδή 1 ανάρτηση.. προώθηση 4 πόστ χωρίς χρήματα.. προσοχή η αλαζονεία (τα ξέρω όλα) δεν πουλάει.. χρειάζονται αλλαγές ύφους μία φορά το μήνα συζήτηση, θέλει διάλογο.. απαντήσεις στις κακές κριτικές.. στις επιθέσεις.. θέλει κουβέντα με τον υποψήφιο ψηφοφόρο.. στόχοι έχουν μπει.. λαγνεία και όχι λατρεία των social media.. βασικό εργαλείο είναι το site του κινήματος που ο πολίτης θα μπει να δει τι θα "αγοράσει"..να φέρουμε τον υποψήφιο ψηφοφόρο στο δικό μας site.. όχι κτίσιμο σε δανικά εργαλεία.. γιαυτό χρειάζεται επένδυση σε χρόνο και χρήμα φυσικά..
ΜΕΡΙΚΑ TAGS
ανάπτυξη loyalty.. παροχή κινήτρων.. meta search.. να τον φέρουμε στο site.. να αυξήσουμε την εμπορικότητα του μαγαζιού.. ώστε να ξανάρθει.. γιατί.. γιατί να αγοράσει.. από μας.. μελέτη συμπεριφοράς χρηστών.. απαιτεί μελέτη των τάσεων δημοσκοπήσεων των πολιτικών event..
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ SOCIAL MEDIA ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΥΤΗ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΩΣΩΙΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΖΕΤΑΙ ΘΑ ΣΥΝΔΈΕΤΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΛΛΑΖΕΙ.
βασική απόφαση είναι το όνειρο η λύση του προβλήματος.. δημιουργούμε προτάσεις ρεαλιστικές .. και μετά τις προβάλουμε.. διεκδικούμε λύσεις για τα προβλήματα.. πάμε σε ένα μέρος και ψάχνουμε να δούμε βρούμε τι θα κάνουμε εκεί.. προσωπικές εμπειρίες.. ειδικές δραστηριότητες.. ο αγώνας είναι εμπειρία και ένα καλό video μπορεί να γίνει και viral.. χρησιμότητα των bloggers και influences.. να φτιάξουμε τον δικό μας influencer.. βέβαια χρειάζεται χρόνος..
αλλά ποια είναι τα λάθη μας; απέχουμε λόγω άγνοιας ή έλλειψη ενδιαφέροντος.. . τα social media δεν μπορούν να πετύχουν τα πάντα.. τα social media είναι επικοινωνία.. κάνουν περιορισμένα πράγματα.. αλλά είναι σημαντικό να διαθέτουμε .. κάποιο budget.. να είμαστε δημιουργικοί.. να μην αντιγράφουμε τους διπλανούς.. η αξία των social media.. ένα καλό ιστολόγιο θα φέρει ψηφοφόρους.. το βίντεο αποδίδει άμεσα..
το Instagram έχει διαφορετική χρήση.. βασίζεται στο όνειρο.. είναι πιό δυνατό εργαλείο και χρήσιμο.. εκεί μπορεί να επενδύσει το κίνημα .. επίσης επένδυση σε linkdin.. youtube.. το video είναι για b2b το linkdin φέρνει δουλειά πρέπει να είστε οργανωτικός.. απαντάμε στα social media σε 20 λεπτά.. η φωτογραφία έχει νόημα.. σίγουρα χρειάζεται ειδικός να απαντήσει.. γι'αυτό χρειάζεται επαγγελματίας.. ανάλυση της digital persona.. στόχοι του digital marketing.. web site.. SEO.. on line PR (blogger).. reputation management.. destination management.. paid advertisement.. μελέτη των δημογραφικών στοιχείων για καλύτερη κατανόηση του κοινού.. branding.. απόφαση για την επιλογή των digital καναλιών.. δημιουργία tonality.. δημιουργία εικαστικού προτύπου.. τι ενδιαφέρει την προσωπικότητα.. και μετά χρήματα που θα διαθέσουμε.. χρήση δημογραφικών στοιχείων.. εισόδημα.. εργασία.. life style.. αξιοποίηση καναλιών fb.. πχ περσόνα από τη συνοικία τι εισόδημα βγάζει το χρόνο.. τι αγοράζει.. τι χρειάζεται (ηρεμία πχ) τι μουσικές προτιμήσεις έχει.. μετά φτιάχνουμε την διαφημιστική καμπάνια.. πλατφόρμες που επισκέπτεται.. που συνομιλεί.. τι διαφήμιση θα κάνουμε.. άρθρα που προβάλουν το κίνημα συνεντεύξεις.. ads.. + e-mail marketing.. + blog articleing.. ωραίες οι διαφημίσεις και που θα διανεμηθούν.. να φτιάξουμε περσόνες..
ΑΛΛΑ TIPS
give more power to the people.. ανταλλαγή αξιών.. φιλοσοφία.. αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο κάνουμε τις συναλλαγές.. εισάγει τον παράγοντα εμπιστοσύνη.. μέσα από την κρυπρογραφία και το πρωτόκολλο.. χωρίς μεσάζοντες.. δίκτυο με αποκλειστικές πληροφορίες.. που δεν αλλάζουν.. ασφαλείς ψηφιακές συναλλαγές όχι μόνο χρημάτων αλλά και πληροφοριών που δεν αλλοιώνονται.. μεταξύ ομάδων ανθρώπων..
APPLICATIONS
υπάρχουν application's που τραβάνε πληροφορίες από 50 πλατφόρμες.. και αναλύουν.. τι λέγεται μέσα.. τι κάνουν οι πολίτες.. τι απαντάνε στα ερωτηματολόγια.. τι εμπειρίες αποκτούν.. τι προτάσεις κάνουν .. δίδονται αυτόματες απαντήσεις.. φανερώνει τα μυστικά της πόλης με έξυπνο τρόπο βλέπει τα προβλήματα.. το κίνημα προσπαθεί να βοηθήσει.. με το τρόπο του.. φρέσκες ιδέες κυκλοφορούν πολλές.. αρκεί ο συντονιστής να ξέρει τι θέλει και να βελτιώνει συνεχώς την πληροφορία.. οι δημοσκοπήσεις είναι εργαλεία..
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
είναι η βάση όλων.. είναι πολύ σημαντική.. πρέπει να υπάρξει τμήμα εκπαίδευσης στις νέες τεχνολογίες στο κίνημα.. με εξειδικευμένα στελέχη..
SOCIAL MEDIA ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΡΟΜΠΟΤ
όλα τα λουλούδια δεν είναι ίδια.. πρέπει τα προγράμματα να κοιτάνε μπροστά και να είναι καινοτόμα.. πρέπει να περάσουμε στην εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα.. στον ηλεκτρονική πολιτική.. επένδυση στις νέες τεχνολογίες.. το κινητό έχει μεγάλη δύναμη.. 38% των σύγχρονων επιχειρήσεων έχει επενδύσει στις νέες τεχνολογίες.. επικοινωνία.. τα avatar δουλεύουν κανονικά.. κάνουν share εμπειριών.. O ΝΕΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.. ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.. ρομπατάκια σύμβουλοι.. ο πολίτης του μέλλοντος θα νιώθει άνετα με ένα ρομπότ.. το κίνημα πρέπει να διαθέτει εικονικό περιβάλλον.. η πληροφορία να έχει ένταση και διάδραση.. avatar πρώτα η φαντασία και μετά η τεχνολογία.. πανόραμα.. βίντεο.. φωτογραφία.. συλλογή φωτογραφιών που δίνουν εικόνα.. 360 περιήγηση.. επαύξηση της πληροφορίας.. virtual reality.. βοήθεια.. η καινοτομία είναι ένα βήμα πάνω από τους αντιπάλους πολιτικούς σχηματισμούς .. πρέπει να γνωρίζουμε τις ατέλειες μας και να τις διορθώσουμε άμεσα..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου