✓ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΙΔΗ;
✓ ΠΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΙΔΗ;
ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟ ΓΝΩΘΕΙ ΕΑΥΤΟΝ
ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟ
- Χρησιμοποιούμε σε προσωπικό επίπεδο τις δυνατοτήτες του δεξιού μυαλού.
- Επιδιώκουμε συνεχώς αυτοανάπτυξη.
- Επιχειρούμε δημιουργία.
- Ενδυναμώνουμε τους άλλους.
- Εκπαιδεύουμε τους άλλους.
- Ακούμε τους άλλους συνεχώς.
- Μαθαίνουμε να ακούμε.
- Δημιουργούμε όραμα.
- Γινόμαστε Μέντορες.
- Απαλείφουμε από την κουλτούρα του κινήματος τα εμπόδια στο Ολικό Μυαλό. (ΟΜ)
- Δημιουργούμε ένα περιβάλλον χαλαρό και άνετο.
- Βοηθάμε την δημιουργικότητα.
- Εμποτίζουμε όλους τους ανθρώπους με το όραμά σας
ΠΩΣ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΙ ΤΟ ΜΕΛΟΣ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ;
- Βασίζεται σε στοιχεία
- Αναλύει
- Ποσοτικοποιεί
- Είναι λογικός
- Είναι κριτικός
- Ρεαλιστής
- Του αρέσουν οι αριθμοί
- Διαχειρίζεται τα χρήματα σωστά
- Γνωρίζει πως λειτουργούν διάφορα πράγματα
- Προλαβαίνει προβλήματα
- Καθορίζει διαδικασίες
- Κάνει πράγματα να συμβούν
- Είναι αξιόπιστος
- Οργανώνει
- Είναι τακτικός και επιμελής
- Είναι στην ώρα του
- Προγραμματίζει
- Είναι προσεκτικός
- Δεν παίρνει ρίσκα
- Αυτό-ελέγχεται.
- Φαντάζεται
- Σκέφτεται το μέλλον
- Αναζητεί ιδέες
- Είναι ενθουσιώδης
- Παίρνει ρίσκο
- Είναι προωθητικός
- Παραβιάζει κανόνες
- Του αρέσουν οι εκπλήξεις
- Είναι περίεργος, παίζει
- Είναι ανοιχτό μυαλό.
- Είναι ευαίσθητος προς τους άλλους
- Του αρέσει η διδασκαλία
- Αγγίζει τους άλλους
- Υποστηρίζει
- Είναι εκφραστικός
- Είναι συγκινησιακός
- Μιλάει πολύ
- Αισθάνεται σημαντικός
- Έχουμε όλα τα στοιχεία;
- Στοιχεία
- Πληροφορίες
- Ανάλυση
- Λογική
- Αφηρημένη προσέγγιση
- Αγνοεί αισθήματα και ευκαιρίες
- Οργανωμένος
- Διαδικασία
- Συντηρητικός
- Λεπτομερής
- (-) Αγνοεί;
- Νεωτερικές ιδέες,
- Τη μεγάλη εικόνα.
- Εναλλακτικές λύσεις.
- Είναι τολμηρό
- Είναι διανοούμενο
- Συγκεντρώνει στοιχεία
- Αναλύει θέματα
- Επεξεργάζεται προβλήματα λογικά
- Έχει σοβαρά επιχειρήματα
- Τεκμηριώνει
- Μετράει με ακρίβεια
- Κατανοεί τεχνικά θέματα
- Εκτιμάει χρηματοοικονομικά στοιχεία
- Τον ενδιαφέρει η απόδοση
- Εντοπίζει πιθανά προβλήματα και κακοτοπιές
- Είναι πρακτικό
- Είναι σταθερό στις απόψεις του
- Είναι συνεπές
- Είναι σταθερό ηγετικό
- Εξετάζει τις λεπτομέρειες
- Οργανώνει τις δουλειές
- Παρακολουθεί με ακρίβεια την πορεία
- Προγραμματίζει με ακρίβεια και μεθοδικότητα
- Τηρεί πρακτικά ή αριθμητικά στοιχεία σωστά
- Υλοποιεί προγράμματα
- Διαχειρίζεται σωστά το χρόνο
- Είναι ανοιχτό
- Είναι ευέλικτο
- Εξερευνεί το άγνωστο
- Βλέπει αδιάκοπα σημάδια επερχόμενων αλλαγών
- Βλέπει τη συνολική εικόνα
- Αναγνωρίζει νέες δυνατότητες
- Εκτιμά την αβεβαιότητα και την ασάφεια.
- Ενδιαφέρεται για ακρίβεια δουλειάς
- Κάνει σύνθεση ετερόκλιτων στοιχείων
- Λύνει τα προβλήματα διαισθητικά
- Έχει όραμα για το μέλλον
- Είναι σε ετοιμότητα
- Αναγνωρίζει διαπροσωπικές δυσκολίες
- Προβλέπει τα αισθήματα των άλλων
- Διαισθάνεται τα προβλήματα των άλλων
- Αναγνωρίζει τη γλώσσα του σώματος
- Δημιουργεί ενθουσιασμό
- Πείθει
- Διδάσκει
- Συμβιβάζει, είναι ευέλικτο
- Σέβεται τις αξίες των άλλων
- Καταλαβαίνει συγκινησιακά θέματα
- Επικοινωνεί εύκολα
- Είναι πρόθυμο να βοηθήσει.
ΕΔΩ ΉΡΘΑΜΕ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΘΟΥΜΕ
ΑΠΟΦΘΈΓΜΑΤΑ:
ΣΤΟΧΑΣΤΕΙΤΕ ΛΕΥΤΕΡΑ ΟΠΩΣ :
Ο ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΤΖΑΚΗΣ
Ο ΧΕΝΡΥ ΜΙΛΕΡ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΤΖΑΚΗΣ
Ξέρω τώρα δεν ελπίζω τίποτα, δε φοβούμαι τίποτα, λυτρώθηκα από το νου κι από την καρδιά, ανέβηκα πιο πάνω, είμαι λεύτερος. Αυτό θέλω. Δε θέλω τίποτα άλλο. Ζητούσα ελευθερία….
Τίποτα δεν υπάρχει! Μήτε ζωή, μήτε θάνατος. Κοιτάζω την ύλη και το νου σα δυο ανύπαρχτα ερωτικά φαντάσματα να κυνηγιούνται, να σμίγουν, να γεννούν και ν’ αφανίζουνται, και λέω: «Αυτό θέλω!»
…Χρέος έχεις και μπορείς στο δικό σου τον τομέα να γίνεις ήρωας. Αγάπα τον κίνδυνο. Τι είναι το πιο δύσκολο; Αυτό θέλω!
Ποιο δρόμο να πάρεις; Τον πιο κακοτράχαλον ανήφορο. Αυτόν παίρνω κι εγώ ακλούθα μου!
Να μάθεις να υπακούς. Μονάχα όποιος υπακούει σε ανώτερο του ρυθμό είναι λεύτερος.
Να μάθεις να προστάζεις. Μονάχα όποιος μπορεί να προστάζει είναι αντιπρόσωπος μου απάνω στη γης ετούτη.
Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες:
Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.
Ν’ αγαπάς τον καθένα ανάλογα με τη συνεισφορά του στον αγώνα. Μη ζητάς φίλους να ζητάς συντρόφους! …
Χρέος σου, ήσυχα, χωρίς ελπίδα, με γενναιότητα, να βάνεις πλώρη κατά την άβυσσο. Και να λες: Τίποτα δεν υπάρχει!
Νίκησε το στερνό, τον πιο μεγάλο πειρασμό, την ελπίδα. Τούτο είναι το τρίτο χρέος…
Γλίτωσε από την απλοϊκή άνεση του νου που βάνει τάξη κι ελπίζει να υποτάξει τα φαινόμενα. Γλίτωσε από τον τρόμο της καρδίας που ζητάει κι ελπίζει να βρει την ουσία.
Μα γρήγορα η καρδιά πέφτει πάλι αιματωμένη, έχασε πάλι την ελπίδα και την ξαναπιάνει ο Μέγας Φόβος.
Καλή η στιγμή, παράτα πίσω σου το νου και την καρδιά, τράβα μπροστά, κάμε το τρίτο βήμα.
Η καρδιά δε βολεύεται. Χέρια χτυπούν απόξω από τη φυλακή της, φωνές ερωτικές αφουγκράζεται στον αγέρα κι η καρδιά, γιομάτη ελπίδα, αποκρίνεται τινάζοντας τις αλυσίδες και σε μιαν αστραπή της φαίνεται πως έγιναν οι αλυσίδες φτερούγες.
ΧΕΝΡΥ ΜΊΛΕΡ
Εδώ, σε αυτό το απόφθεγμα ο Χένρι αναλύει ένα από τα σημαντικότερα φιλοσοφικά ζητήματα που ταλανίζουν τη δομή του σύγχρονου κόσμου.
<<Τελικά, οι άνθρωποι πρέπει να προσαρμόζονται στο ανώτερο ή το ανώτερο να σκύβει ώστε να μπορέσει ο άνθρωπος να το αγγίξει; Πάνω σε αυτό το ερώτημα έχει χτιστεί ο σύγχρονος κόσμος, επηρεάζοντας το εκπαιδευτικό και το νομικό σύστημα των κοινωνιών μας>>.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟ-ΩΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΗΣ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΡΑΣΗ; ΑΝΑΖΗΤΗΣΥΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΝΟΗΜΑ.
1) Ποιες έννοιες σας εντυπωσίασαν; Σημειώστε τρεις και για κάθε μία επί 3 συνεχείς ημέρες αναζητείτε στο google λήμματα ή πληροφορίες που αναλύουν η εξηγούν τις έννοιες.
2) Ορίσετε τον εαυτό σας υπεύθυνο μου ενός γεωγραφικού αστικού τετραγώνου ή ενός χωριού. Διαλέξτε ένα εδάφιο από τις παραπάνω λειτουργίες και ιδιότητες αυτογνωσίας και αυτοβλελτίωσης και εφαρμόστετο ως μπούσουλα στον εαυτό σας. Αν δεν το κατάλαβε έτσι αυτό που σας λέω ρωτάτε με στο τηλέφωνο 6937637459.
Αναζητώντας συνεχώς να μάθω για τις ψηφιακές οργανώσεις θέτω ερωτήσεις στον εαυτό μου. Θέτω ερωτήσεις στον Στέφανο Κασσελάκη και όπου αλλού στο κίνημα. Προβληματίζομαι και προβλημάτιζε
Πειραματίζομαι και θέτω υπό δοκιμή το μέλλον.
Άκουσα λοιπόν ότι το κύτταρο της ψηφιακής οργάνωσης μπορεί να φθάσει ακόμα και στην πολυκατοικία. Ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν! Ω τι χαρά μπαμπά!
4) Κάντε το ίδιο με μια ομάδα συντρόφων της γειτονιάς σας.
ΣΑς Άρεσε ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ;
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΜΕ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 100 ΠΧ 50/100
-ΤΟΝ ΕΙΣΗΓΗΤΗ
-ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
-ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ
✓ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΟΣ
✓ ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΣΤΟΧΑΣΜΩΝ ΣΑΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΟΣ blogspot της blogger. Είναι τόσο απλό και εύκολο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου