1. Είναι άρτια κατηρτισμένος
2. Αγαπάει τη δουλειά του και τους ρόλους που αναλαμβάνει.
3. Είναι περήφανος για αυτό που κάνει
4. Είναι αξιοπρεπής κρατάει το επίπεδό του
5. Προσπαθεί για το τέλειο δεν γνωρίζει μέσες λύσεις.
6. Έχει πάθος για την ποιότητα.
7. Κάνει αυτοκριτική και μαθαίνει από τα λάθη του.
8. Τηρεί όλους τους κανόνες της επαγγελματικής δεοντολογίας.
9. Θεωρεί τη δουλειά του ως μέσο εξέλιξης.
10. Είναι πάντα έτοιμος για δράση – εργασία – αποστολή (γνωρίζει την επιχείρηση την εμπορική της πολιτική και είναι αποτελεσματικός).
Η επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων του ξενοδοχείου είναι πολύ σοβαρό θέμα. Από το ένα τμήμα στο πρέπει να περνάνε σοβαρές πληροφορίες που δεν κουτσομπολεύουν τον πελάτη αλλά δίνουν το οικονομικό πιθανό και το συμπεριφοριακό στίγμα. Καλός είναι να μάθουμε τις βασικές αρχές επικοινωνίας. Παραδειγματάκια….
Καινοτομία, υπομονή, επιμονή και θάρρος και διαρκής ετοιμότητα πρέπει να χαρακτηρίζουν τον υπάλληλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου