To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Target group: Meeting market

Target group: Meeting market
HIGH QUALITY SMALL MEETINGS FACILITIES For city-center hotels
Product (Package) : Meeting facilities + Accomodation + meals
Τοποθεσία ξενοδοχείου.
Ποιότητα facilities.
Eπίπεδο service
Business environment (κατάλληλο περιβάλλον δηλ. σε ιδιαίτερο χώρο ή όροφο του ξενοδοχείου με το δική του υποδοχή, lobby)
Βoardrooms.
High-Tech Room (working wall, audiovisual aids, satellite television, video system, hanging     rails for flip charts, computer points.
Break-out Rooms (μικρότερα High - Tech Rooms).
Business services centre (full back up service of photocopying, fax, courtier account,     telex,typing, telephones και access to data base information.
Full secrete rial support services
Hotel contact (κάποιο από το ξενοδοχείο που θα μπορούν να έλθουν σε επαφή σε περίπτωση ανάγκης).
Εasy to use equipments (ευκολόχρηστο εξοπλισμό)
Τechnicians for equipment failures (τεχνικό προσωπικό για βλάβες).
Ανετα καθίσματα.
Ιndividually controlled ventilation, heating and lighting (δυνατότητες επί τόπου ρύθμισης συστημάτων κλιματισμού).
Catering service (τροφοδοσία ανάλογα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του πελάτη).
Flexible package pricing policy (λογική και ευέλικτη πολιτική τιμών).
  • CHECK LIST of pro-active selling approach
  1. Οργανώστε το αρχείο σας με απόλυτη αλφαβητική/αριθμιτική σειρά
  2. Συνενοηθείτε με το τμήμα πωλήσεων για να μην κάνετε τα ίδια πράγματα.
  3. Δημιουργήστε ένα πελατολόγιο εταιρειών με τις οποίες έχετε έλθει σε επαφή και σημειώστε τα αποτελέσματα των επαφών σας.
  4. Αν κρίνετε αναγκαίο κάντε follow-up (calling or writing)
  5. Μεταδώστε χρήσιμες πληροφορίες στο τμήμα πωλήσεων (φωτοτυπίες εγγράφων κλπ).
  6. Μην απευθύνεστε σε γραφεία οργάνωσης εκδηλώσεων ή πελάτες τους.
  7. Μην αφήνετε μυνήματα δια τηλεφώνου ζητώντας να σας τηλεφωνήσουν. Βεβαιώστε ότι θα φροντίσετε να ξαναεπικοινωνήσετε μαζί τους.
  8. Ακούτε με προσοχή τα παράπονα και καθησυχάστε τους πελάτες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου