To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

E-learning

Το παρακάτω θέμα αναπτύσσεται στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΚΕΚ ΜΑΝΩΛΑ και μεταλαμπαδεύεται σε νεοεισερχόμενους στη ξενοδοχειακή βιομηχανία


Εξυπηρέτηση πελατών ξενοδοχειακών μονάδων


Υποδοχή και ενημέρωση καταρτιζομένων
4
Οργάνωση και διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
12
Οργάνωση & λειτουργία τμημάτων υποδοχής
12
Εξυπηρέτηση πελατών
24
Δημόσιες σχέσεις-Τεχνική επικοινωνίας
20
Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
20
Υπηρεσία ορόφων
20
Τήρηση λογαριασμών πελατών
16
Ξενοδοχειακές εφαρμογές με χρήση  Η/Υ
20
Αγγλικά ξένη ορολογία
12
Υγιεινή  και Ασφάλεια στο χώρο εργασίας
8
Εργασιακές σχέσεις και Βασικές αρχές Λειτουργίας των επιχειρήσεων
6
Εφαρμογή της αρχής της μη διάκρισης
4
Τελική Αξιολόγηση - Κλείσιμο του προγράμματος
2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου