To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Τηλεφωνήστε στον ειδικό σας +30 2103245142 ή κλείστε απευθείας Skype Meeting με έναν ειδικό του Destsetters

Τα αναβαθμισμένα Upselling Hotel Reports, έρχονται να βοηθήσουν τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν τις εσωτερικές τους πωλήσεις, από τα Εστιατόρια, το Spa & τις Concierge Υπηρεσίες, ενώ παράλληλα αξιολογούν κατά πόσο η απομακρυσμένη έρευνα του ταξιδιώτη οδηγεί στην αύξηση των αυτόνομων κρατήσεων.

Με στόχο την αύξηση των εσόδων από τις εσωτερικές πωλήσεις ενός ξενοδοχείου, όπως στα Εστιατόρια, τα Spa και τα Events, αλλά και την ενίσχυση του Online Revenue, το Destsetters παρουσιάζει τα Upselling Hotel Reports, το advanced εργαλείο που αξιολογεί όλες τις εσωτερικές διαδικασίες ενός ξενοδοχείου σε σχέση με την εμπειρία του ταξιδιώτη και δίνει ιδέες και λύσεις στον ξενοδόχο. Τα Upselling Hotel Reports συμπεριλαμβάνουν απόλυτα εξατομικευμένες προτάσεις εφαρμογής και ιδέες, τόσο για την ενίσχυση της εμπειρίας του ταξιδιώτη, όσο και για την αύξηση τόσο των online όσο και των in-Hotel πωλήσεων. Ταυτόχρονα, μέσα από ένα πλήρες επεξηγηματικό report με moodboards και παραδείγματα, βοηθούν το ξενοδόχο να βρει πρακτικές λύσεις εφαρμογής σε σημαντικά ζητήματα.


Τι συμπεριλαμβάνει το Upselling Hotel Report:
Απομακρυσμένο έλεγχο όλων των online καναλιών όπως τις Μηχανές Αναζήτησης, το Hotel Website, το επίσημο Booking Engine, τα OTAs και τα Review Websites, με προτάσεις βελτιστοποίησης και εφαρμογής νέων πρακτικών για την ενίσχυση των αντίστοιχων conversions.

Έλεγχο της διαδικασίας κράτησης online & offline και βελτίωσή της προς καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη αλλά και τεχνικές που θα ενισχύσουν τις in-hotel καταναλώσεις.

Mystery Guest επίσκεψη και πλήρη καταγραφή της συνολικής εμπειρίας και χρήσης των υπηρεσιών και των facilities, από το transfer μέχρι και το check-out και παράδοση ειδικού report με προτάσεις βελτίωσης αλλά και ανάδειξης των πλεονεκτημάτων.

Αναλυτικές ιδέες Upselling ανά κατηγορία outlet (Εστιατόρια, Spa, Concierge) με αναλυτική πρόταση εφαρμογής και inspirational moodboards.

Ημερήσιο Management Team Workshop με παρουσίαση και επεξήγηση των αποτελεσμάτων και των προτάσεων στα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας.

Ποια τα οφέλη του Upselling Hotel Report:

Δίνει ιδέες για αύξηση των in hotel πωλήσεων στα Εστιατόρια, τα Spa και  τα Events.
Εντοπίζει τα σημεία προς βελτίωση του ξενοδοχείου ενισχύοντας τις θετικές κριτικές.
Αναβαθμίζει την online παρουσία του καταλύματος προτείνοντας αναβαθμίσεις και νέα εργαλεία.
Επιτρέπει στον ξενοδόχο να αξιολογήσει το έργο τρίτων συνεργατών όπως εταιρείες management, digital marketing και προώθησης.

Για να δημιουργήσετε το δικό σας Upselling Report για το ξενοδοχείο σας, επικοινωνήστε στο +30 2103245142 ή κλείστε απευθείας Skype Meeting με έναν ειδικό του Destsetters σε αυτό το link.

Συχνές Ερωτήσεις
Ποια η διαφορα της διαδικασιας του Upselling Hotel Report απο το Mystery Guest;

Το Mystery Guest είναι μια υπηρεσία η οποία περιορίζεται στην τυπική αξιολόγηση των πρακτικών και των facilities ενός ξενοδοχείου μέσα από μια τεχνοκρατική διαδικασία με τυπική μοριοδότηση και βαθμολόγηση. Το Upselling Hotel Report είναι μια πιο λεπτομερής και απόλυτα εξατομικευμένη ανάλυση του καταλύματος, που εκτός από τυπική αξιολόγηση προβαίνει και σε έναν αναλυτικό σχολιασμό της εμπειρίας αλλά και σε απόλυτα εξατομικευμένες προτάσεις βελτίωσης και αναβάθμισης της συνολικής εμπειρίας του καταλύματος.
Ποτε ειναι η καταλληλη εποχη να κανω ενα Upselling Report;

Η καταλληλότερη εποχή για την δημιουργία ενός Upselling Report είναι κατά την διάρκεια μιας περιόδου που το ξενοδοχείο έχει ικανοποιητική πληρότητα, έτσι ώστε να είναι σε πλήρη λειτουργία όλα τα τμήματά του και να μπορεί να καταγραφεί η συνολική εμπειρία με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ιδανικά, το τέλος της High Season είναι αυτό που προτείνεται, έτσι ώστε να μπορέσει το κατάλυμα να προετοιμαστεί για την επόμενη χρονιά.
Τι εννοουμε με τον ορο “Upselling”;

Το ξενοδοχειακό Upselling είναι μια σχετικά καινούργια έννοια που αναφέρεται στην αύξηση των εσόδων του ξενοδοχείου είτε από το upgrade της πώλησης δωματίου είτε από τα επιπρόσθετα έσοδα που προκύπτουν από την διαμονή του ταξιδιώτη στο ξενοδοχείο από χρήση τρίτων υπηρεσιών. Στην ουσία, ο όρος Upselling τείνει να απορροφήσει και το λεγόμενο “Cross-selling” δηλαδή την πώληση συνδυαστικών υπηρεσιών και το τελευταίο διάστημα δημιουργείται η ανάγκη μιας νέας υπηρεσίας που θα ενισχύσει τις συνολικές πωλήσεις του ξενοδοχείου.
Τι συμπεριλαμβανει το κομματι του Hotel Mystery Guest;

Οι ειδικοί του Destsetters, επισκέπτονται κάθε ξενοδοχείο ξεχωριστά, και παραδίδουν ένα ολοκληρωμένο report αξιολόγησης στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία, με προτάσεις βελτίωσης αλλά και πρακτικές ιδέες που θα ενισχύσουν τις εσωτερικές τους πωλήσεις. Ένα από τα σημαντικότερα σημεία της υπηρεσίας του Mystery Guest, αποτελεί και ο online έλεγχος του ξενοδοχείου, που αξιολογεί πλήρως τη διαδικασία έρευνας και online κράτησης που αφορά το ξενοδοχείο, αλλά και τις σχετικές με αυτό digital marketing ενέργειες, υπογραμμίζοντας τις πιθανές ελλείψεις που στερούν από το ξενοδοχείο άμεσες κρατήσεις.
Ποιοι ειναι οι βασικοι στοχοι της υπηρεσιας:

Η ενίσχυση των εσωτερικών πωλήσεων από τα εστιατόρια, το spa αλλά και τις διάφορες υπηρεσίες (tours, car rentals, concierge κ.λπ.).

Η βελτίωση της εμπειρίας του επισκέπτη & η αύξηση των θετικών κριτικών.

Η μελέτη των online πρακτικών που εφαρμόζει το κατάλυμα και η βελτίωση της προοπτικής των πωλήσεων.

Η αξιολόγηση του έργου των τρίτων συνεργατών σε επίπεδο digital marketing και η παροχή συγκεκριμένων προτάσεων βελτίωσης.

Η εκπαίδευση του high level προσωπικού σε πρακτικές που ενδέχεται να ενισχύσουν την απόδοσή τους.

Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας, το Destsetters δεν έρχεται να αντικαταστήσει τους υπάρχοντες συνεργάτες σας, αλλά να λειτουργήσει ως ένα αντικειμενικό “τρίτο μάτι”, που θα βοηθήσει την αποτελεσματικότητα του εκάστοτε ξενοδοχείου μέσα από πρακτικές συμβουλές και την αρμονική συνεργασία με όλους τους εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες.

Η υπηρεσία Upselling Hotel Reports ξεκινάει την πλήρη της εφαρμογή σε ξενοδοχεία σε όλη την Ευρώπη, με έμφαση σε Ελλάδα, Κύπρο και Ιταλία, ενώ για την υπόλοιπη παγκόσμια αγορά, η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο για το κομμάτι του απομακρυσμένου Online ελέγχου.

2 σχόλια: