To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

02.02 Management και Οργάνωση

02.02 Εισαγωγή :

Σε αυτό το κεφάλαιο θα δούμε τι είναι management και ποιες είναι οι βασικές του λειτουργίες για υλοποιήσει τους στόχους του επιχειρηματία πρωταρχικά το κέρδος και παράλληλα άλλους όπως πχ. κοινωνικούς, πολιτιστικούς, αθλητικούς... Στην υπηρεσία των καθορισμένων στόχων συνδυάζονται ανθρώπινοι πόροι, ίδια και ξένα κεφάλαια (δανικά), τεχνολογία, τίθενται βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα σχέδια, λαμβάνονται αποφάσεις και οργανωτικά μέτρα ανάλογα με τα επίπεδα ευθύνης στελεχών ή διεύθυνσης. Πολλοί επιχειρηματίες αν και δεν είναι εκπαιδευμένοι στο Management πετυχαίνουν τους αντικειμενικούς στόχους ακολουθώντας από ταλέντο ή εμπειρία  υποσυνείδητα τις αρχές και τους κανόνες του. Σίγουρα κάποιος κερδίζει πολύτιμο χρόνο και αποφεύγει κακοτοπιές όταν το έχει μελετήσει.

02.02.01 Ο Σχεδιασμός γενικά

  • Διάγνωση και συγκέντρωση πληροφοριών
  • Καθήκοντα και διάγνωση προβληματικής κατάστασης
  • Αντικειμενικοί στόχοι και σπουδαιότητά τους (αύξηση παραγωγικότητας, αύξηση αποδοτικότητας, αύξηση του μεριδίου της αγοράς [ανάπτυξη], αύξηση του βαθμού ικανοποίησης των πελατών, ανάπτυξη ανθρώπινων πόρων, κοινωνική εταιρική ευθύνη)
  • Πρόβλεψη
  • Κατάστρωση σχεδίου και λήψη αποφάσεων
  • Προγραμματισμός υλοποίησης σχεδίου
  • Λήψη αποφάσεων
  • Διαδικασία λήψης αποφάσεων (Συγκέντρωση πληροφοριών, ορισμός προβλημάτων, συγκέντρωση ιδεών, αξιολόγηση ιδεών, σύνθεση ιδεών, λήψη αποφάσεων, σχέδιο δράσης, εκτέλεση απόφασης, αξιολόγηση αποφάσεων)
  • Πρακτικά παραδείγματα λήψης αποφάσεων.
 
02.02.02 Δύο προσεγγίσεις του management  από 2 νέους μελετητές :

Περίπτωση : Α

"ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ"/ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ : “Sani Resort & Oceania Club hotels” / ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ: ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ, ΒΟΥΖΑΣ ΦΩΤΙΟΣ / ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ-ΓΑΒΡΙΕΛΛΑ (Α.Μ. Ο865) / 2011 /

Περίπτωση : Β

Α.Τ.Ε.Ι. ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ / ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ / ΤΜΗΜΑ: ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ / ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : MANAGEMENT ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ / ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ / ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΝΟΜΟΥ ΛΑΣΙΘΙΟΥ / ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΣΤΕΦΑΝΑΚΗ ΑΡΤΕΜΙΣ (Α.Μ.: 4785) / ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΠΛΑΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου