To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Διαδικτυακή εφαρμογή και συνεργασία σε ζητήματα εκπαίδευσης


Προς : Grand Bleu
Από : Χρήστο Ρουμελιώτη
Θέμα : Διαδικτυακή εφαρμογή και συνεργασία σε ζητήματα εκπαίδευσης
Ημνία : 28/06/2013

Η infodesign μέσα από την οποία δραστηριοποιούμαι, είναι μια "boutique" επιχείρηση διαδικτυακών εφαρμογών, η οποία κατά τη διάρκεια της 15ετούς λειτουργίας της, αναπτύσσει πετυχημένες ιντερνετικές και γραφικές εφαρμογές για επώνυμους πελάτες της αγοράς όπως negroponte, monogram, Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, Συμβούλιο Επικρατείας, Αφοί Χριστοδούλου κλπ.
Τελευταία ανάπτυξε με τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας τη δημιουργία ιστοτόπων που εμφανίζονται σε όλα τα smart phone και tablet pc χωρίς την ανάγκη ανάπτυξης ξεχωριστών κοστοβόρων εφαρμογών.

Παράλληλα έχει αναπτύξει ειδικά μοντέλα εφαρμογών για οποιαδήποτε εξαγωγική επιχείρηση η οποία έχει πιστοποιημένα προϊόντα όπως ΑΦΟΙ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ (www.chb.gr) η οποία δέχεται αυξανόμενες διαδικτυακές παραγγελίες επί τριετία.
Στο χώρο του τουρισμού ανέπτυξε αντίστοιχο ξενοδοχειακό μοντέλο που αλλάζει τα δεδομένα στην στρατηγική της επικοινωνίας με άλλη αρχιτεκτονική της πληροφορίας, με πολύ ισχυρό οργανικό περιεχόμενο, με μεγάλη δυναμική σχέσεων με εμπορικούς εταίρους που είναι επανάσταση σε σχέση με τα ισχύοντα.
Επομένως βλέποντας το site της marinet αμέσως πήγε ο νους μου σε δεκάδες άλλα site της ιδίας εταιρείας τα οποία προσφέρουν ένα τετριμμένο πανομοιότυπο, αυτοκόλλητο πρότυπο, μια συνταγή για όλους, με παντελή έλλειψη περιεχόμενου και διαδραστικών λειτουργιών ή εφαρμογών, οι οποίες δημιουργούν σχέσεις με τους πελάτες, με τους εν δυνάμει πελάτες και με τους εμπλεκόμενους με το τουριστικό προϊόν και με τους φορείς τοπικούς και γενικότερα.
Σε αντίθεση με αυτή την πρακτική εμείς στην infodesign δημιουργούμε πρότυπα στοχευμένα κείμενα στα πλεονεκτήματα του πελάτη, μελετούμε, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ειδικές για τις ανάγκες του πελάτη διαδραστικές λειτουργίες ώστε να επιτύχουμε τα μεγαλύτερα δυνατά αποτελέσματα επικοινωνίας τα οποία επιτυγχάνουν αύξηση της επικοινωνίας και κατ' επέκταση αύξηση των πωλήσεων.
Είναι αυτονόητο ότι σε μια τέτοια εφαρμογή, η οποία επισημαίνω, λειτουργεί σε κάθε smart phone, tablet pc και desktop ή laptop θα περιέχονται ανά κεφάλαιο θεωρία και πληθώρα τεστ αξιολόγησης των εργαζομένων ανά ενότητα. Παραπέρα στο μοντέλο μας εφ' όσον είναι επιθυμητό οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να αξιολογούν προσωπικά τους εργαζόμενους που τους εξυπηρέτησαν και σεις να έχετε άμεση γνώση και παρέμβαση.
Θα χαρούμε ιδιαίτερα να σας παρουσιάσουμε αυτές τις εφαρμογές στο ξενοδοχείο σας.
Υστερόγραφο : Σ' αυτή τη συνάντηση σας προσφέρουμε μία δωρεάν προσωπική εκπαίδευση της μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας, στη φιλοσοφία και τη λειτουργία του internet ώστε να λάβετε τις απαραίτητες ή συμπληρωματικές προαπαιτούμενες γνώσεις και να τις εφαρμόσετε στο ξενοδοχείο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου