To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Social Media (Σχέδιο)

Το διαδίκτυο σήμερα αποτελεί μια τεχνολογική εξέλιξη η οποία εξαπλώνεται με ραγδαίους ρυθμούς και καθημερινά. Οι τρόποι επικοινωνίας έχουν πλέον αλλάξει ριζικά, καθώς οργανισμοί, επιχειρήσεις, εκπαιδευτικοί φορείς και ελεύθεροι επαγγελματίες, χρησιμοποιούν τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως εργαλεία, για να έρθουν σε επικοινωνία με τους δυνητικούς πελάτες τους.

Το Social Media Marketing έχει γίνει ευρέως αποδεκτό ως το μαγικό εργαλείο στα χέρια των επαγγελματιών, καθώς υπερβαίνει τις δυνατότητες των παραδοσιακών μέσων και τεχνικών μάρκετινγκ. Η εξέλιξη αυτή του διαδικτύου οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στην εφαρμογή των Social Media Networks για την προβολή και την προώθηση μιας μάρκας, ενός προϊόντος, μιας υπηρεσίας ή ενός δημοσίου προσώπου.


Λόγω της ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογικής αυτής εξέλιξης είναι δύσκολο για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη να αξιοποιήσουν το πλήρες εύρος των δυνατοτήτων που προσφέρονται σε αυτούς μέσω του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Για αυτό το λόγο νέες ειδικότητες κάνουν την εμφάνιση τους στην αγορά εργασίας. Η εξειδίκευση και οι γνώσεις πάνω στα Social Μedia, θεωρούνται πλέον απαραίτητο προσόν σε όλους τους κλάδους της αγοράς. 
(Βλέπε και πηγή ξενοδοχειακών προγραμμάτων εδώ ):
http://studies.cityu.gr/xenodocheiakes-kai-touristikes-spoudes/

Introduction/
  • Ποια είναι η τρέχουσα κατάσταση
  • Τι είναι το Web 2.0
  • Web Marketing
  • Εισαγωγή στα Social Media
Βασικές αρχές προγραμματισμού & Graphic design/

Μέσα από την ενότητα θα μάθετε τις βασικές αρχές προγραμματισμού & graphic design έτσι ώστε να μπορείτε να κατανοήσετε πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν από το Web Marketing.

Βασικές Αρχές Προγραμματισμού/

Ο σκοπός είναι να παράσχει στους σπουδαστές το υπόβαθρο για την κατανόηση των βασικών αρχών προγραμματισμού τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει στο εφαρμοσμένο Μάρκετινγκ.
  • Εισαγωγή HTML
  • Εισαγωγή CSS
  • Αξιοποίηση των βασικών αρχών
Graphic Design/
  • Τρόποι γραφιστικής απεικόνισης ενός διαφημιστικού μηνύματος.
  • Ποιες είναι οι ιδιαιτερότητες της έντυπης και της ηλεκτρονικής καταχώρησης. 
  • Θεωρία χρωμάτων και Η/Υ- Χρωματολογία
  • Κίνηση-γράμματα
  • Εταιρική Ταυτότητα
  • Photoshop: Εκμάθηση βασικών εργαλείων
Content, Creation and Management/

Η δημιουργία και η διαχείριση του περιεχομένου αποτελούν τα σημαντικότερα στοιχεία που θα πρέπει κάποιος να γνωρίζει. Η «γλώσσα» και το ύφος στα Social Media διαφέρει από τις άλλες μορφές επικοινωνίας και για να είναι αποτελεσματική θα πρέπει να έχει συγκεκριμένο ύφος και μορφή.
Σκοπός της ενότητας αυτής, είναι η εκμάθηση της «γλώσσας» και του ύφους που είναι κατάλληλα για το διαδίκτυο και τα Social Media, η εύρεση, η δημιουργία, ο καταμερισμός και η συχνότητα ενημέρωσης του περιεχομένου.

Η ενότητα περιλαμβάνει :
  • Εισαγωγή Digital Content Marketing
  • Έννοια Digital Content: Ιδιότητες-Χαρακτηριστικά
  • Περιεχόμενο και κειμενογραφία στα Social Media: Χαρακτηριστικά και Ιδιότητες
  • Μορφές και είδη περιεχομένου
  • Σύνταξη κειμένων
  • Copywriting
  • Ενημέρωση περιεχομένου στα Social Media: Συχνότητα και είδος
  • Κώδικας δεοντολογίας
Μετά το τέλος της ενότητας θα έχετε κατανοήσει τις αρχές που θα σας βοηθήσουν:
  • Να εξοικειωθείτε με τον ορθό τρόπο γραφής που υπαγορεύουν οι ιδιαιτερότητες του Διαδικτύου.
  • Να χρησιμοποιείτε τον γραπτό λόγο με τέτοιο τρόπο, ώστε να απαντάτε στις πληροφοριακές ανάγκες του χρήστη, διευκολύνοντας την πλοήγησή του.
  • Να συντάσσετε κείμενα με γνώμονα την καλύτερη διάρθρωση και τη στρατηγική ανάδειξη του περιεχομένου.
  • Να χειρίζεστε σωστά τα μετα-δεδομένα με στόχο τη βέλτιστη διαχείριση της πληροφορίας.
  • Να ανταποκρίνεστε στις απαιτήσεις της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
  • Να χαράζετε σωστές επιχειρησιακές στρατηγικές για τα Κοινωνικά Μέσα (Social Media).
Search Engine Marketing/

Το Search Engine Marketing αποτελείται από τις σύγχρονες τεχνικές διαδικασίες για την εμφάνιση ενός Website ή μιας Social Media παρουσίας, σε υψηλή θέση στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Τα κύρια σημεία που θα αναπτυχθούν στην ενότητα, είναι:
  • Σύντομη ιστορία της αναζήτησης (search)
  • Πως δουλεύουν οι μηχανές αναζήτησης
  • Το φαινόμενο Google
  • Ανάλυση της πιο διάσημης μηχανής αναζήτησης: Χαρακτηριστικά και ιδιότητες
  • Ορισμός Search Engine Marketing
  • SEO | Organic Optimization
  • PPC, PPI
  • Εκμάθηση της δημοφιλέστερης πλατφόρμας | Google Adwords
Το Search Engine Optimization, είναι τεχνική που κάνει μια ιστοσελίδα πετυχημένη αφού την βοηθάει να καταταχτεί στις πρώτες θέσεις για τις σχετικές αναζητήσεις. Μετά τη διδακτική αυτή ενότητα θα είστε σε θέση να κατανοήσετε το εργαλείο SEO, πως αυτό λειτουργεί και με ποιους τρόπους θα κάνετε ένα site να φτάσει ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης. Θα μάθετε τις βασικές τεχνικές για να βελτιστοποιείτε site και τρόπους αναγνώρισης προβλημάτων σχετικά με το SEO.

PPC Advertising/

Η διαδικασία σχεδιασμού μιας online διαφήμισης αν και φαίνεται εύκολη, κρύβει πολλές παγίδες και λάθη όπου αν κάποιος δεν διαθέτει τις απαραίτητες γνώσεις μπορεί να καταστρέψουν τόσο την φήμη του ως διαφημιστή όσο και το budget του. Στην ενότητα αυτή οι σπουδαστές θα κατανοήσουν τα είδη και τις μορφές τις διαφήμιση Pay Per Click, τα πλεονεκτήματα έναντι άλλων ειδών διαφήμισης και πως χρησιμοποιείται. Τέλος θα μάθουν πώς να σχεδιάσουν αλλά και πώς να δημιουργήσουν και διαχειριστούν μια Google Adwords Campaign.

Στρατηγικός σχεδιασμόςWeb Marketing Plan/

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης στρατηγικής Μάρκετινγκ, η αναζήτηση ευκαιριών για branding, η πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών καθώς και η αποτελεσματικότερη επαφή με τους τρέχοντες και τους μελλοντικούς πελάτες είναι μια απαιτητική εργασία.
 Ένα κατάλληλο πλάνο Μάρκετινγκ μπορεί να διαμορφώσει το πλαίσιο επικοινωνίας με τους υπάρχοντες πελάτες σας, να σας καθοδηγήσει στην προσέλκυση νέων πελατών αλλά και στην επιλογή στόχων.

Στην ενότητα αυτή:
  • - Η σημασία της θέσπισης στόχων
  • - Η συσχέτιση του Web Marketing με τα άλλα στοιχεία του μίγματος Μάρκετινγκ
  • - Στάδια υλοποίησης του στρατηγικού σχεδιασμού
  • - Ο ρόλος της έρευνας στο σχεδιασμό του Web Marketing plan
  • - Τα “συστατικά στοιχεία” του Web Marketing πλάνου
  • - Αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του
Θεωρία και τεχνικές για τη δημιουργία μιας εξατομικευμένης επαγγελματικής παρουσίας Social Media:

Η θεωρία θα σας κάνει να κατανοήσετε τη λειτουργία και τις τεχνικές για να τη χρησιμοποιήσετε στην πράξη.

Στόχος της ενότητας είναι να αναπτυχθούν με κατανοητό και προσιτό τρόπο οι θεωρίες και οι τεχνικές προκειμένου να δημιουργηθεί μια εξατομικευμένη επαγγελματική παρουσία στα Social Media. Μετά την παρακολούθηση θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά το Facebook, το Twitter και το YouTube, και θα μάθετε τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν. Ένα πακέτο με επαγγελματικές γνώσεις για την ανάπτυξη της παρουσίας μιας επιχείρησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Επαγγελματική Παρουσία: Βήματα & τρόποι δημιουργίας
  • Ανάλυση λειτουργιών διαχείρισης μιας παρουσίας στα Social Media
  • Καθημερινή Διαχείριση
  • Διαχείριση «Κρίσεων»
  • Μέτρηση Αποτελεσματικότητας
Mobile Marketing/

Στόχος της ενότητας είναι να μάθετε τα βασικά σημεία του Mobile Marketing αλλά και να έχετε μια προεπισκόπηση όλων των τρόπων με τους οποίους μπορεί να ωφελήσει μια online παρουσία.
  • Mobile Marketing| Overview
  • Mobile Websites, Landing Pages και περιεχόμενο
  • QR Codes: Τι είναι τα QR Codes & πως μπορούν να δημιουργηθούν.
  • Mobile, Social Media & Location-Based Υπηρεσίες
  • Mobile Applications 
  • Mobile Advertising/
Analytics

Ένα από τα προσόντα που θα πρέπει να έχει κάποιος στο Μάρκετινγκ είναι η «μετάφραση», η απόδοση των αποτελεσμάτων και η εκτίμηση των στατιστικών δεδομένων. Τα σημεία που θα αναπτυχθούν στην ενότητα αυτή, είναι:
  • H σημασία των στατιστικών δεδομένων
  • Facebook analytics
  • Google Analytics
  • ROI
  • Τρόποι μελέτης και ανάλυσης των δεδομένων
  • Αξιοποίηση των δεδομένων
Με την ολοκλήρωση της ενότητας αυτής θα μπορείτε να κατανοείτε τη σημασία των στατιστικών δεδομένων και τη χρήση που έχουν για την αποτελεσματικότητα των ενεργειών στο Μάρκετινγκ, καθώς και πώς να μετρήσετε το ROI μιας καμπάνιας.

Search Engine Marketing/

Στην τελευταία ενότητα του προγράμματος θα χρειαστεί να εφαρμόσετε όλες τις γνώσεις που αποκομίσατε από όλες τις ενότητες και να τις εφαρμόσετε σε μια πραγματική Social Media καμπάνια. Αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσω:
  • Συνεργασίας με εταιρεία / εταιρείες για την εκπόνηση καμπάνιας.
  • Διαγωνισμού μεταξύ ομάδων φοιτητών
Το πρακτικό αυτό μέρος θα βοηθήσει στην εμπέδωση των γνώσεων και στη καλύτερη χρήση αυτών σε ένα πραγματικό περιβάλλον, με πραγματικά στατιστικά δεδομένα και πραγματική online παρουσία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου