To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Mini marketing plan..

THΕ 7TH FLOOR / ONASSEION
Το εστιατόριο του 7ου ορόφου του Ωνασείου έκλεισε 10 χρόνια λειτουργίας. Το ιατρικό δυναμικό του Ωνασείου καθώς το προσωπικό και οι επισκέπτες του Ιατρικού Κέντρου γεύθηκαν από πλευράς διατροφής υγιεινά, ελαφρά, κλασσικά και μοντέρνα ποιοτικά φαγητά σε οικονομικές τιμές. Στόχος του εστιατορίου είναι να διαδώσει τα προϊόντα του στις γειτονικές επιχειρήσεις.
Προκειμένου να φθάσει το μήνυμά του στους υποψήφιους καταναλωτές επιλέξαμε ανάμεσα σε άλλα ακόλουθα κανάλια (*) επικοινωνίας:


1. Διανομή μενού στις παρακείμενες επιχειρήσεις, μία-μία και σταδιακή επέκταση.
2. Καθημερινή ενημέρωση σελίδων face book με φαγητά ημέρας και φωτογραφίες
3. Καθημερινή αποστολή φαγητών ημέρας με e-mail
4. 'Ένταξη (?) του εστιατορίου στη διαδικτυακή πλατφόρμα e-food
5. Προώθηση πρόσωπο με πρόσωπο.
6. Προώθηση μέσω προσωπικών επαφών
7. Προώθηση μέσα στην επιχείρηση με διάφορους τρόπους (πχ rollers, stands)
8. Δημόσιες σχέσεις
9. Προώθηση πωλήσεων μέσα και από άλλα κανάλια..
Κρίνεται απαραίτητο η σταδιακή προμήθεια κάποιων εργαλείων ή e-προγραμμάτων για την υλοποίηση των προωθητικών ενεργειών και παραγγελιοληψία και διανομή των προϊόντων όπως κινητό τηλέφωνο με επαφές και εν δυνάμεις πελάτες που θα τροφοδοτείται και θα επεκτείνεται συνεχώς, tablet, φωτογραφική μηχανή, σταθερός υπολογιστής με βασικά προγράμματα κλπ καθώς και κάποιες διαδικασίες όπως:


1. Δειγματισμός - φωτογράφηση
3. Πολιτικές διανομής
4. Μέθοδες πωλήσεων http://hotelexperienceinfo.blogspot.gr/
5. Εκπαίδευση προσωπικού http://hotelexperienceinfo.blogspot.gr/
6. Παράδειγμα ανάπτυξης δυναμικού σχεδίου http://nestorionhotel.blogspot.gr/
7. Παράδειγμα μέρους SEO, fb http://nestorionhotel.blogspot.gr/
8. Μέτρηση αποτελεσμάτων
Αν υποθέσουμε ότι το εστιατόριο έχει όλες τις προϋποθέσεις - προδιαγραφές να παράγει προς πώληση τότε μένει η οργάνωση της καμπάνιας:
1. Γραφιστικά :
2. Εκτύπωση :
3. Διανομή :
4. Μελέτη :
5. Προμήθειες στη πλατφόρμα πχ : https://www.e-food.gr/ (βάσει πωλήσεων)
6. Όλα τα κανάλια επικοινωνίας της καμπάνιας θα πρέπει να ξεκινήσουν παράλληλα και να συζητηθούν οι επί μέρους παράμετροι. πχ indoor sales, και μετά ανά κτίριο γειτονικών γραφείων outdoor sales με όλα τα κανάλια και μετά από σχετική προετοιμασία και συντονισμό.
7. Προϋπολογισμός εσόδων - πίνακας βάσει πρόχειρης μελέτης (Βλέπε πίνακα). Προβλεπόμενος τζίρος: /έξοδα/διαφορά/
8. google maps
Δημιουργία βάσεις δεδομένων (gmail)
(*)
Δυνητική γκάμα καναλιών επικοινωνίας:

ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ >: TVC's, Χορηγίες, Product placement, Επώνυμη αναφορά, Branded Content, Άλλο / ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ >: Μηνύματα, Αναφορές Παραγωγών, Χορηγίες Εκπομπών, Διαγωνισμοί Δώρα, Άλλο / ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ >: Κλαδικά Μέσα, Εφημερίδες έντυπες, Εφημερίδες ηλεκτρονικές, Περιοδικά έντυπα, Περιοδικά ηλεκτρονικά, Free Publications, Άλλο / DIRECT >: Mail, e-mail, Fax / PUBLIC RELATIONS / EVENTS / BRANDING AND DESIGN >: Συσκευασία, Packaging, Άλλο / ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ / INTERACTIVE >: Display Ads, Web site, e-food, Digital Video, Video Skin/bugs, Social Networking Sites ,Podcasts, Gaming, Mobile, Άλλο / ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΔΙΑΦΙΜΗΣΗ >: Μέσα μαζικής Μεταφοράς, Billboard, Pisa, Panels κλπ, Άλλο / ΧΟΡΗΓΙΕΣ >: Retail Marketing, POP Υλικό, In - Store Video, In-store Διαγωνισμός, Προωθητικές Ενέργειες, Άλλο / GUERILLA >: Ambient Media, Άλλο / CONSUMER INVOLVMENET >: Word of Mouth, Consumer Generated, Viral, Άλλο.

The 7th Floor

To εστιατόριο μας δημιουργήθηκε για όλους εσάς που είστε ιδιαίτερα απαιτητικοί και θεωρείτε ότι η ελαφριά κουζίνα, τα φρέσκα και αγνά υλικά πρέπει να είναι συστατικά της καθημερινής σας υγιεινής διατροφής.. / Τα φαγητά μας αλλάζουν καθημερινά και πλαισιώνονται από σαλάτες εποχής και σνακ όπως τορτίγια με κοτόπουλο ή burger και πολλά άλλα. Η μαγειρική μας φιλοσοφία πηγάζει από την εστιατοριακή παράδοση της χώρας μας και την μεσογειακή κουζίνα. / Το φιλικό μας εστιατόριο εξυπηρετεί γιατρούς και επισκέπτες του Ωνασείου και παραδίδει με ένα τηλεφώνημα στο χώρο σας καλομαγειρεμένα εύγευστα γεύματα από υλικά άριστης ποιότητας και με τη χρήση έξτρα παρθένου ελαιόλαδου. Είμαστε υπερήφανοι για δημιουργίες μας και θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε να μετατρέπετε το καθημερινό σας φαγητό σε γαστρονομική απόλαυση..

Παράδοση μέσα σε .. λεπτά από την παραγγελία.. / Ελάχιστη κατανάλωση ειδών €.. Ο καταναλωτής δεν έχει την υποχρέωση να πληρώσει εάν δεν έχει λάβει το νόμιμο παραστατικό στοιχείο απόδειξη ή τιμολόγιο.. / Όλα τα υλικά μας είναι φρέσκα πρώτης ποιότητας../ Το εστιατόριο είναι πιστοποιημένο βάσει των προτύπων.. /EN 22000-2005 (Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων).. /& ΕΝ ΙΣΟ 9001:2008 (Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Τροφίμων) από την εταιρεία .. / Χρησιμοποιείται καλαμποκέλαιο και ελαιόλαδο.. / Στις τιμές περιλαμβάνονται δημοτικός φόρος 0,5%, Φ.Π.Α 23 % (φαγητά, αναψυκτικά και αλκοολούχα ποτά), όπως επίσης και η μεταφορά των φαγητών. Οι τιμές του καταλόγους είναι σε ευρώ και μπορούν να τροποποιηθούν χωρίς προειδοποίηση.. / Η συσκευασία είναι πληροί όλες τις σύγχρονες προδιαγραφές υγιεινής τροφίμων. . / Αγορανομικός Υπεύθυνος: Εταιρεία:. / Ημέρες λειτουργίας από Δευτέρα έως Παρασκευή.. / Ωράρια λειτουργίας 11.00 -17.00.. / Τηλέφωνα εστιατορίου: ./ fb: ................/ The 7th floor. What's up:.. / e-mail: ..........

Παραπέρα ανάλυση και επεξεργασία δεδομένων


Το ψωμί που συνοδεύει τα εδέσματα είναι από... και συμπεριλαμβάνεται στην τιμή.. / Τα ψωμιά μας είναι από... / Το λάδι που χρησιμοποιούμε στην παρασκευή των σνακ και των σαλατών είναι ελαιόλαδο.. / Οι πατάτες είναι προτηγανισμένες & κατεψυγμένων.. / Οι πατάτες μας ψήνονται σε φούρνο. Το λάδι που χρησιμοποιούμε για τηγάνισμα είναι ηλιέλαιο. / Αν έχετε αλλεργία ή δυσανεξία σε κάποιο τρόφιμο ή συστατικό, παρακαλούμε να μας το πείτε πριν την παραγγελία προκειμένου να σας ενημερώσουμε αν περιέχεται στις παρασκευές μας.. / Το κατάστημα διαθέτει υποχρεωτικά φύλλα διαμαρτυρίας για τους πελάτες.. Η γκάμα των προϊόντων είναι ενδεικτική.. / Ο παραγγελιολήπτης θα σας ενημερώσει για την διαθεσιμότητα των προϊόντων.. Ο πωλητής μπορεί να σας συμβουλέψει για τον βέλτιστο συνδυασμό προϊόντων. / Είναι δυνατόν να σας ενημερώνουμε ύστερα από επιθυμία σας την γκάμα των καθημερινών προϊόντων σε e-mail που θα μας δώσετε.. / ΓΕΥΣΕΙΣ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ / ΓΕΥΣΕΙΣ ΣΠΙΤΙΚΕΣ / ΣΕ ΦΙΛΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ / ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΕΔΕΣΜΑΤΩΝ / Μεσογειακές γεύσεις που φθάνουν στο γραφείο σας με ένα τηλεφώνημα, ή message από fb ή e-mail στα τηλ : ...., fb: ........,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου