To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Guide lines and useful details of digital marketing, face book etc

Στη συνέχεια θα βρείτε πολύ περιληπτικά με με αλλοιωμένο τρόπο διάφορες υπογραμμίσεις από το σεμινάριο που διεξήχθη στο  Wydhamhotel 10-12-2019. Η γραφή που θα ακολουθήσει θα είναι χωρίς κόμματα και τελείες χωρίς κεφαλαία αλλά μόνο μικρά και εν ροή.. δημιουργία λοιπόν χρησίμου περιεχομένου.. βιωματικά πακέτα.. προβολή δραστηριοτήτων να μάθει το ακροατήριο πως λειτουργεί το ξενοδοχείο.. κάτι σαν house tours (ωραίο αυτό μ' άρεσε).. ποιος είναι ο βιωματικός πελάτης.. open house.. back house tours.. θεματοποίηση περιεχομένου.. ρωτήστε τον κόσμο να πει την γνώμη του για το ξενοδοχείο.. να πούν τι θέλουν.. πάρτε συνεντεύξεις.. δώστε βήμα στους πελάτες να μιλήσουν.. δημιουργήστε κοινότητες ατόμων στη βάση ενδιαφερόντων.. προσοχή ότι ανεβαίνει στο internet μένει εκεί.. δώστε απαντήσεις και όχι εν βρασμώ ψυχής.. όχι τυποποιημένες.. πληρώστε έναν άνθρωπο να απαντάει στα σχόλια ή να δημιουργεί χρήσιμο περιεχόμενο (με SEO).. δυστυχώς το κακό πουλάει (99 καλά 1 κακό μετράει) πχ ποντίκι, πχ κατσαρίδα.. προσοχή στην οργή και την διαχείριση της.. μίντια θέλουν στρατηγική.. θέλουν διαρκές σχέδιο και διαχείριση.. πρέπει να υπάρχει σχέδιο μάρκετιν.. με πλήρη ενσωμάτωση όλων των υπαρχόντων εργαλείων.. και ατόμων.. όλη η παρέα είναι μια γιορτή.. ο πελάτης μετράει.. αν το ονειρευτούμε θα το κάνουμε πράξη.. όλα σε ένα και νοικοκυρεμένα.. events.. reputation.. suggestion.. refundable.. non refundable prices.. όλα εν δράσει..