To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

40 τρόποι να πουλήσετε τα κρασιά σας! Ενα πόνημα μεταφοράς γνώσεων από γαλλικά περιοδικά της δεκαετίας του '90. Τα κείμενα θα έλεγα είναι ακατέργαστα μεταφερόμενα από τα γαλλικά χωρίς τις μεταφραστικές εμπειρίες του 2023. Θα ήθελα να ξαναεπεξεργαστώ στα 70! μου. Τα αγαπάω σαν παιδιά μου!

  1. Κατά τον αρχικό χαιρετισμό
  2. Όταν ο πελάτης έχει επιλέξει το πρώτο και ετοιμάζεται να ξεκινήσει το γεύμα του
  3. Λίγο πριν ο πελάτης μπει στη ζώνη του επιδορπίου
  4. Κατά την υποδοχή των νέων πελατών μιλήστε τους δύο (2) φορές τουλάχιστον για κρασί (Puis-je vous servir quelque chose a boire?… Un verre de vin, une bierre ou un soft drink? Notre vin a promotion aujourd’hui est) H έρευνα απέδειξε ότι οι πελάτες θυμούνται το πρώτο και το τελευταίο πράγμα που τους προτείνατε!
  5. Συνδυάστε τα κρασιά του καταλόγου με τα πιάτα που διαθέτει ο μπουφές προκειμένου να είστε έτοιμοι να προτείνετε το ανάλογο κρασί με το ανάλογο πιάτο. Συμπληρώστε λίστα με εναλλακτικές προτάσεις κρασιών για κάθε πιάτο.
  6. Βρείτε κάποιο τρόπο εσείς οι ίδιοι έμμεσα ή άμεσα να διαφημίστε κάποιο κρασί. Σε αυτό το θέμα μπορεί να σας βοηθήσει ο προμηθευτής με ένα ανοιχτήρι ή κάτι άλλο. Μην τα περιμένετε όλα από τα πάνω!
  7.  Παρουσιάστε το κατάλογο των κρασιών με το δικό σας άμεσο και έξυπνο τρόπο!
  8. Πολλοί πελάτες πριν δειπνήσουν περνάνε από το μπαρ για το απερό τους. Στη συνέχεια επιθυμούν να συνοδέψουν το κύριο πιάτο τους με ένα καλό κρασί. Ευκαιρία λοιπόν τόσο οι μπάρμεν όσο και οι σερβιτόροι να τους πουλήσετε ένα καλό κρασί αφού τους … ψυχολογήσετε!
  9. Δοκιμάστε εσείς οι ίδιοι να νιώσετε την φανταστική αίσθηση της γεύσης ενός ΑΓΙΟΡΓΙΤΙΚΟΥ μια μέρα με ένα γλυκό του μπουφέ που περιέχει σοκολάτα! Μετά προτείνετέ στους πελάτες σας ένα ποτηράκι!
  10. Βρείτε κάποιο τρόπο δικό σας να προβάλετε το αγαπημένο σας κρασί!
  11. Ενας από τους κυριότερους λόγους που δεν προβάλουμε το κρασί στο εστιατόριό μας είναι η «Αυτολογοκρισία» δηλαδή η δικαιολογία ότι οι πελάτες προτιμούν το τζάμπα που είναι και καλό! Ετσι ένα 2% των πελατών αγοράζει κρασί και αυτό με την παρότρυνση κανενός! Αν όμως ο κάθε ένας από μας βάζαμε στόχο έπαιρνε το στόχο αυτό σαν βάση θα πουλάγαμε 2Χ14=28%. Δηλαδή πρέπει ο καθένας να πείσει τον εαυτό του ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΧΟ!
  12. Βεβαιωθείτε ότι έχετε το ανοιχτήρι μαζί σας.
  13. Μην αφήνετε στη τύχη τις επιθυμίες των πελατών. Βάλετε στόχο τον διπλασιασμό των πωλήσεων σας.
  14. Πάρτε μέρος σε σεμινάρια γευσιγνωσίας!
  15. Προτείνετε στους πελάτες σας να πιουν το «αγαπημένο» σας κρασί. Θα τους κάνετε να νιώσουν ασφάλεια και σιγουριά για την επιλογή που θα κάνουν!
  16. Φροντίστε να μάθετε από τη ρεσεψιόν αν κάποιος από τους πελάτες έχει κάποια επέτειο! Συνδυάστε το με κάποια προσφορά . Πχ μια καρτούλα και ένα καλό ποτήρι κρασί (Offert de la part de …. avec grand plaisir!)
  17. Η κάθε ενέργειά σας υποστηρίζεται από όλη την ομάδα των πωλητών του ξενοδοχείου!
  18. Σκεφτείτε ένα τρόπο να καταπολεμήσετε την αντίληψη «αυτός δεν πίνει κρασί» Εμείς έχουμε ένα να σας προτείνουμε σ’ αυτό το μίτιν
  19. Μην αφήνετε ευκαιρία χαμένη! Κοιτάτε συνέχεια τα εκτιθέμενα φαγητά, τα γλυκά τα φρούτα! Κάτι θα σκεφτείτε! Φρεσκάρετε από διάφορα περιοδικά δικά σας ή φίλων σας τις οινικές σας γνώσεις. Παρακολουθήστε σχετικές εκμπομπές. Οσο και αστείες ή χαζές και να σας φαίνονται πάντα κάτι χρήσιμο προσφέρουν!
  20. Υποθέστε ότι πουλάτε κρασί στο ποτήρι και δύο πελάτες παραγγέλουν 2 ποτήρια! Μπορείτε να τους πείτε! «Εάν νομίζετε ότι θα πιείτε πάρα πάνω από ένα ποτήρι θα σας πρότεινα να πάρετε φιάλη γιατί έτσι και αλλιώς θα το πιείτε και έτσι θα κερδίσετε και χρήματα» «Si vous pensez a boire plus d’ un verre, il est preferable que vous preniez une bouteille. Vous aurez ainsi plusiers verres chacun et economiserez quelques argent”
  21. Από την γκάμα των κρασιών της κάβας προτείνετε ένα όχι πολύ ακριβό για αν κερδίσετε την εμπιστοσύνη του πελάτη εκτός αν επιθυμεί ένα κρασί ρεζέρβ.
  22.  Όταν οι πελάτες ζητάνε τη γνώμη σας για το επιδόρπιο, προτείνετέ τους να το συνδυάσουν με ένα ποτήρι τοπικό αφρώδη οίνο!
  23. Βαφτίστε μόνοι σας γεγονότα μόδα κτλ και προτείνετε να τα γιορτάσουν με ειδικό κρασί!
  24. Ο συντομότερος δρόμος για την αύξηση των φιλοδωρημάτων είναι τα ποτά!
  25. 25. Προτείνετε στους πελάτες σας 1 φιάλη. Εάν αρνηθούν προτείνετε να αγοράσουν μισή και αν ακόμα αρνηθούν κάντε μια πρόταση να δοκιμάσουν έστω και ένα ποτήρι. «Un mignon verre du vin blanc fruite”
  26. Αντλήστε κάθε πληροφορία σχετική με τα προϊόντα που πουλάτε άμεσα ή έμμεσα και επενδύστε τα στη δουλειά σας!
  27. Βρείτε τρόπο σεις οι ίδιοι να προβάλετε τα κρασιά στο χώρο που δραστηριοποιείστε ή που εσείς κρίνετε πιο κατάλληλο! Βάλτε τιμές! Χρησιμοποιείστε άδειες φιάλες για να μην έχετε απώλειες!
  28. Απ’ τους πελάτες που δεν παίρνουν κρασί αφαιρέστε Το ποτήρι του κρασιού απ’ το τραπέζι!
  29. Εντοπίστε τις σπεσιαλιτέ της ημέρας και προτείνετε ανάλογο κρασί!
  30. 3Ζητάτε βοήθεια από το γαλλόφωνο προσωπικό του ξενοδοχείου αλλά και από τους συνεργαζόμενους με αυτό!
  31. Ποτέ μην λέτε: “Voulez vous du vin » ? mais : « Avez vous eu l’ occasion de voir notre carte des vins » ? « Nous offrons une selection pas mal » !.... « Preferez vous du blanc ou du rouge » ?... « Eh bien laissez moi vous recommander » !
  32. Xρησιμοποιήστε κατά την πώληση και τη γλώσσα του σώματος. Να ξέρετε παίζει σπουδαίο ρόλο!
  33. Αν θέλετε να πουλήσετε και δεύτερη φιάλη κρασί, αδειάστε το υπόλοιπο στα ποτήρια που είναι στη μέση (les femmes d’ abord) και πείτε: Να σας φέρω και άλλο ένα να δοκιμάστε και το άλλο καταπληκτικό φαγητό? Κλείστε την πώληση.
  34. Θυμηθείτε ότι σε κάθε πώληση κρασιού κερδίζετε το 10%
  35. Φρεσκάρετε τις γνώσεις σας για το σερβις κρασιού.
  36. 3Δημιουργείστε το δικό σας logo: « Asysrtiko de Santorin est un tres tres bon vin » « Moscho Grec la poisson avec » « Boeuf breze necessaire un Boutari Reserve » « Agneau fricasse a la Boutari roze » « Une bouteille pour trois pas assez deux juste trois ce qu’ il faut »
  37. Μην λέτε ποτέ «δεν έχω το χρόνο να πουλήσω» αλλά Παρατηρείστε προλάβετε δώστε προτεραιότητα, ενεργήστε ταχύτατα
  38. Αν πιστεύετε ότι κάτι δεν μπορείτε να το κάνετε μην εμποδίζετε κάποιον που προσπαθεί να το κάνει.
  39. Αυτό που περιγράφετε αυτό τελικά θα πουλήσετε. Αυτό που προτείνετε «recommande» εννοείται ότι είναι καλό και σε καλή τιμή
  40. Αφήστε το πελάτη να διαλέξει από αυτά που του προτείνετε περιγραφικά!

1 σχόλιο:

  1. Ezyinn Property Management System : Since launching in 2016, Ezyinn hospitality management is the provider of the most widely used cloud-based (SaaS) property management system. With continuous growth, we help empower each other and our customers. Ezyinn hospitality management provides hoteliers with a best-of-breed cloud-based hotel property management system that is available anytime, anywhere and is always expanding to keep ahead of technology trends (PMS). Ezyinn hospitality management software is simple to learn and use, and hotel intelligence has never been easier thanks to its straightforward design. We provide 24/7 Technical Support from our side.

    ΑπάντησηΔιαγραφή