To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Βήμα 2ο: Price (τιμολόγηση)/

Βήμα 2ο: Price (τιμολόγηση)/
Memo1 : Ανάλυση : Χρήστος Ρουμελιώτης./
Memo2 : Περαιτέρω σχόλια : Τούλα Αγγελέτου/
Memo3 : Περαιτέρω σχόλια ή σύνθεση σχολίων/
  1. Ποιο είναι το ετήσιο λειτουργικό κόστος του προϊόντοςΑνάλυση : Συνέταξα ένα πρόχειρο προϋπολογισμό (αυθαίρετο) για το 2014 (βάσει διαχείρισης 2013) σαν το συνημμένο. Με βάση αυτό το μπούσουλα και τις τιμολογήσεις που ήδη έχετε κάνει για το προϊόν σας προκύπτει ένα αποτέλεσμα που το οποίο δεν περιέχει έσοδα από τρόφιμα και ποτά και εκδηλώσεις και το οποίο προέρχεται από τα δωμάτια. Αυτό λοιπόν αν είναι ρεαλιστικό πρέπει να επιδιωχθεί και φανταστείτε ό,τι είναι με πληρότητα μόνο 50% (προφανώς θέλει επεξεργασία από κοινού μαζί σας). Περαιτέρω σχόλια :
  2. Ένα ερώτημα που τίθεται είναι επίσης τι σταθερά και τι μεταβλητά έξοδα υπάρχουν για προωθήσεις, αμοιβές τρίτων, πωλητές, τι κόστος προβλέπεσαι για διαφήμιση (σταθερό), προώθηση στο google (adwords) δαπάνες κίνησης κλπ.  Περαιτέρω σχόλια :
  3. Η παρακολούθηση και η επικαιροποίηση του προϋπολογισμού θα δώσει πολλά χρήσιμα στοιχεία και δείκτες που θα διευκολύνουν την διαχείρηση του προϊόντος.
  4. Ποιο είναι το νεκρό σημείο; Ανάλυση : Φαίνεται από τον πίνακα εύκολα αφού αλλάξουμε τις παραμέτρους θα το βρούμε εύκολα. Περαιτέρω σχόλια :
  5. Ποια είναι η εκτίμηση των πελατών για την αξία του προϊόντος σας; Ανάλυση : πχ Πολύ καλή. Περαιτέρω σχόλια :
  6. Θεωρούν τα ωφελήματα που παίρνουν από τη χρήση του «αντάξια» των χρημάτων που πληρώνουν; Ανάλυση : Ναι Περαιτέρω σχόλια :
  7. Το υποθέτετε ή το γνωρίζετε μέσω ερευνών; Ανάλυση : Μέσω ερωτηματολογίου και σχολίων. Περαιτέρω σχόλια :
  8. Είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι υποψήφιοι πελάτες κάτι ακόμα; Ανάλυση : Αυτή η ερώτηση απαντάται συνεπεία της προηγούμενης. Περαιτέρω σχόλια :
  9. Θεωρούν το προϊόν "φτηνό" ή "ακριβό"; Ανάλυση : Τιμή ανάλογη με τη ποιότητα
  10. Με τι τιμές δουλεύει ο ανταγωνισμός
  11. Είστε δημιουργός ή αποδέκτης τιμολογιακής πολιτικής; Ανάλυση : Δημιουργός Περαιτέρω σχόλια :
  12. Οι τιμές σας είναι υψηλότερες ή χαμηλότερες; Γιατί; Ανάλυση : Περαιτέρω σχόλια :
  13. Ποιες συνθήκες επικρατούν στην αγορά; Βρίσκεστε στο στάδιο εισόδου; Ανάλυση : Δύσκολες αλλά εκτιμούμε ότι υπάρχουν περιθώρια. Περαιτέρω σχόλια :
  14. Ποιος είναι ο στόχος marketing της εταιρίας; Ανάλυση : Είναι η μεγιστοποίηση των εσόδων με ένα λογικό κέρδος. Περαιτέρω σχόλια :
  15. Με γνωστή την οικονομική πολιτική του ξενοδοχείου έτσι όπως την διαχειρίζεται το booking com, ποιά είναι η ανάλογη πολιτική (τιμές, προμήθειες, προκαταβολές) για:
  16. Μεμονωμένους; Ανάλυση : Περαιτέρω σχόλια :
  17. Πρακτορεία; Ανάλυση : Περαιτέρω σχόλια :
  18. Άλλους ιντερνετικούς παρόχους; Ανάλυση : Περαιτέρω σχόλια :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου