To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Βήμα 4ο: Promotion (Προώθηση) /

Βήμα 4ο: Promotion (Προώθηση) /
Memo1 : Ανάλυση : Χρήστος Ρουμελιώτης./
Memo2 : Περαιτέρω σχόλια : Τούλα Αγγελέτου/
Memo3 : Περαιτέρω σχόλια ή σύνθεση σχολίων/

  1. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του καταναλωτικού κοινού ;
  2. Ποια είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, επίπεδο εκπαίδευσης, οικογενειακή κατάσταση) των πελατών σας;
  3. Ποιες είναι οι συνήθειές του; Ποια είναι τα ψυχογραφικά του χαρακτηριστικά;
  4. Ποιος είναι ο τρόπος ζωής του;
  5. Ποια είναι τα πρότυπά του;
  6. Ποια είναι η συμπεριφορά του;
  7. Με ποιον τρόπο λαμβάνει αποφάσεις;
  8. Ποιες είναι οι ανάγκες του;
  9. Είναι πρωταρχικές, επιβίωσης, κοινωνικές, αναγνώρισης ή ολοκλήρωσης;
  10. Ποια ένταση έχουν οι ανάγκες του;
  11. Ποια είναι η επιθυμία του για το συγκεκριμένο προϊόν;
  12. Υπάρχουν εξωτερικές επιδράσεις στη συμπεριφορά; 
  13. Ποια είναι η μόδα σήμερα και ποια αναμένεται να είναι αύριο;
  14. Ποια είναι τα κέντρα επιρροής;
  15. Με ποιον τρόπο μπορείτε να τα προσεγγίσετε; Ζητούμενο
  16. Ποιο είναι το στάδιο του κύκλου ζωής του προϊόντος σας; Ανάπτυξη.
  17. Επιλέγοντας το μέσο: ποιους προσεγγίζει, πόσοι θα λάβουν το μήνυμα και με τι κόστος;
  18. Θα διαλέξετε εφημερίδες;
  19. Θα διαλέξετε περιοδικά;
  20. Θα διαλέξετε ραδιόφωνο;
  21. Θα διαλέξετε τηλεόραση;
  22. Θα διαλέξετε internet; 
  23. Θα χρησιμοποιήσετε υπαίθρια ή και κινούμενα μέσα;
  24. Ποια είναι η εικόνα του κάθε μέσου και ποια είναι η εμβέλειά του στην αγορά-στόχο;
  25. Το κόστος παραγωγής και μετάδοσης του μηνύματος το αντέχετε;
  26. Διαφήμιση:
  27. Ποιο είναι το διαφημιστικό σας budget;
  28. Ο στόχος της καμπάνιας σας είναι να γνωρίσει την επιχείρηση στο κοινό;
  29. Να δημιουργήσει καλή εικόνα;
  30. Να αλλάξει την εικόνα;
  31. Να προσελκύσει περισσότερους πελάτες; Ναί
  32. Να παράσχει πληροφορίες;
  33. Να εκπαιδεύσει το κοινό ή να διατηρήσει την αναγνωρισιμότητα;
Προωθητικές ενέργειες:
  • Θα μειώσετε την τιμή; Ναί σε ειδικές περιπτώσεις
  • Θα προσφέρετε περισσότερη ποσότητα;
  • Θα παρέχετε δώρα; Ναί...
  • Θα δώσετε εκπτωτικά κουπόνια; OXI
  • Θα κάνετε δειγματοδιανομές; (video)
  • Θα διενεργήσετε διαγωνισμούς; (fb)
  • Θα υπάρχουν δοκιμές προϊόντων; Όχι μόνο ξενάγηση.
-Συμμετοχή σε εκθέσεις:
  • Θα συμμετάσχετε σε γενικές;
  • Θα συμμετάσχετε σε πολυκλαδικές;
  • Θα συμμετάσχετε σε κλαδικές;
  • Θα συμμετάσχετε σε ειδικές;
  • Θα συμμετάσχετε σε ιδιωτικές εκθέσεις;
  • Θα συμμετάσχετε σε τοπικές;
  • Θα συμμετάσχετε σε εθνικές;
  • Θα συμμετάσχετε σε διεθνείς;
  • Θα συμμετάσχετε σε παγκόσμιες;
  • Οι εκθέσεις αυτές θα είναι επαγγελματικές;
  • Οι εκθέσεις αυτές θα είναι καταναλωτικού κοινού;
  • Οι στόχοι σας θα είναι η προσέλκυση υποψηφίων αγοραστών;
  • Οι στόχοι σας θα είναι η προσέλκυση υποψηφίων συνεργατών;
  • Οι στόχοι σας θα είναι το κλείσιμο συμφωνιών;
  • Οι στόχοι σας θα είναι η άμεση λήψη παραγγελίας;
Δημόσιες σχέσεις:
  • Διαθέτετε μια λίστα με τα μέσα ενημέρωσης;
  • Μια λίστα με ονόματα δημοσιογράφων;
  • Ποια γεγονότα σας μπορεί να έχουν ενδιαφέρον για το κοινό;
  • Ποιος είναι ο κατάλληλος χρόνος για την ανακοίνωση αυτών των γεγονότων;
  • Υπάρχουν τοπικά, ή περιφερειακά ή κλαδικά κέντρα προβολής και πως συμμετέχετε σ' αυτά;
Tι κάνει ο ανταγωνισμός;
  • Σε ποιο κοινό απευθύνεται ; Εδώ απαιτείται ιντερνετική έρευνα που συμπεριλαμβάνεται στην συνεργασία εφ΄όσον συμφωνηθεί
  • Με ποιες έρευνες βρίσκει τις ανάγκες του;
  • Πώς χειρίζεται τα κέντρα επιρροής;
  • Ποια ελέγχει;
  • Ποια μέσα επιλέγει;
  • Ποιο είναι το διαφημιστικό του budget;
  • Ποιο είναι το πρόγραμμα επικοινωνίας του;
  • Ακολουθεί ή δημιουργεί τις τάσεις και τη μόδα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου