To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Συνοπτικό σχέδιο ανάπτυξης πωλήσεων Filion Eco Hotel

Το Filion Eco Hotel είναι ένα προνομιούχο σε θέση και χαρακτηριστικά ξενοδοχείο γιατί είναι καινοτόμο (οικολογικό κλπ) και βρίσκεται σε μια περιοχή που συνδυάζει θάλασσα βουνό και γειτνίαση με μεγάλη πόλη, αεροδρόμιο λιμάνι)
Δημιουργούνται φωτογραφικά θεματικά αρχεία (οικολογικά, αρχαιολογικά, οδοιπορικά κλπ)
Γιατί και πως και με τι θα ωφεληθούν οι επισκέπτες της περιοχής και πελάτες του ξενοδοχείου
Έχουμε καταλήξει στις ομάδες στόχους και τροφοδοτούμε συνεχώς με το υλικό μας μέσω των ιντερνετικών μας εργαλείων (.....)

Α. Τι διαθέτει σήμερα το Filion Eco Hotel
  • fb
  • Εμπορικούς εταίρους υπάρχοντες και εν δυνάμει
  • Σχέσεις υπαρκτές και εν δυνάμει
  • Πελάτες και εν δυνάμει πελάτες μέσω των ομάδων στόχων.
  • Κωδικοποίηση όλων των ανωτέρω, σύνταξη γενικού πελατολογίου και παρακολούθηση.
  • Δεν διαθέτει site.
Β. Πως και με τι μέσα μπορεί να γίνει αυτό :

  • Δημιουργία καινοτόμου εφαρμογής.
  • Με καταμερισμό τομέων ευθύνης στους ανθρώπους σας
  • Με ενίσχυση των διαδικτυακών ανθρωπίνων σχέσεων πχ μέσα από blog, fb, google+
  • Με την αξιοποίηση φωτογραφιών του ξενοδοχείου και του ευρύτερου περιβάλλοντος.
  • Με το CRM του ξενοδοχειακού προγράμματος (άν έχετε) για αποστολή μαζικών e-mails και από gmail/ Αν δεν έχετε ανάπτυξη πελατολογίου με gmail και excel
  • Με φιλικές φόρμες κρατήσεων και επικοινωνίας σε όλες τις σελίδες του ιστότοπου. 
  • Με ενίσχυση και άλλων γλωσσών του site.
  • Με QR "Quick Response" (Γρήγορη Ανταπόκριση)
  • Με QR New Media (video)
  • Με αύξηση της οργανικής αναζήτησης (70/30)
  • Με Adwords (30/70)
  • Με ανάπτυξη κατάλληλης συμβατότητας σε smart phones και tablets.
  • Με ανάπτυξη δυναμικών χαρτών google, γραφικά σημεία και οδηγίες κατεύθυνσης.
  • Για πολλά από τα ανωτέρω χρειάζεται στενή συνεργασία με τον προγραμματιστή.
Το εγχείρημα της ανάπτυξης των πωλήσεων του Filion Eco Hotel μπορεί να βασιστεί σε ένα  ένα δυναμικό, διαδραστικό εργαλείο, το οποίο θα εμπλουτίζεται συχνά και θα επικαιροποιείται με αλλαγές που απαιτεί το management και ζητά η αγορά και επιβραβεύει η google.

Σύμβολα, ευχάριστα κείμενα, εντυπώσεις πελατών, άρθρα, νέα προϊόντα, φωτογραφίες, video, είναι ό,τι καλλίτερο για τις μηχανές αναζήτησης και την εξειδικευμένη αναζήτηση.

Παράλληλα η διασύνδεση με τους εμπορικούς εταίρους και η προβολή των ιδιαιτεροτήτων τους που έχουν σχέση με το ξενοδοχείο ωφελεί αφάνταστα τους πελάτες και τους εν δυνάμει πελάτες με αποτέλεσμα τις πωλήσεις.
Γ. Ομάδες εμπορικών εταίρων και  σημείων ενδιαφέροντος :
  • GREEK FOOD IS A PLEASURE : Εστιατόρια με εξαιρετική ελληνική κουζίνα της περιοχής
  • Δημοτικές αθλητικές εγκαταστάσεις Νέων Στύρων
  • JOURNEY IS A PLEASURE : Πάροχοι μικρών κρουαζερών, οδηγοί βουνού, άλλοι...
  • Πρόγραμμα επίσκεψης παλαιολιθικών σημείων.
  • Πρόγραμμα επίσκεψης αξιοθέατων περιοχής, παραλιών, φαραγγιών κλπ.
  • Πρόγραμμα επισκέψεων μοναστηριών περιοχής
  • JOURNEY IS A PLEASURE : Πρόγραμμα περιπάτων στο βουνό και στη θάλασσα
  • JOURNEY IS A PLEASURE : Προγράμματα επισκέψεων πόλεων Νέων Στύρων
  • JOURNEY IS A PLEASURE : Προγράμματα εκδρομών στην περιοχή της Ευβοίας με ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο ή άλλο μέσο
  • Καταπληκτικά μέρη : ...
  • JOURNEY IS A PLEASURE : Μέσω παρόχων εκδρομών με γαϊδουράκι.... 
  • JOURNEY IN EVIA : Σαββατοκύριακα με αφορμή τα Δρακόσπιτα....
Δ. Συμπεράσματα :
  • Πρέπει να γίνει οπωσδήποτε το site του ξενοδοχείου δηλ μιας διαδικτυακής εφαρμογής με τρέχοντα, ανθρώπινο, αναλυτικό υπερ-λόγο και θα γεμίζει το site με οργανική ύλη που θα το βοηθά να ωθείται ψηλά στο google κατά τις εξειδικευμένες αναζητήσεις (συνεπικουρούμενος και από τα adwords). Αυτό θα βοηθήσει την επιχείρηση να παρέμβει στην αγορά και να ανεξαρτητοποιηθεί από τα μονοπώλια...
  • Πρέπει να υπάρξει δέσμευση και συμμετοχή όλων των μερών για ανάπτυξη πωλήσεων. Λόγω του μεγέθους του ξενοδοχείου οι ρόλοι και τα καθήκοντα αναθέτονται στα υπάρχοντα πρόσωπα.
  • Παρακάτω αναπτύσσονται οι ρόλοι του καθενός ύστερα από συζήτηση και συμφωνία με θεωρητική και οικονομική βάση.
  1. Ρόλος άλφα/ : Να καταγράψει τους υπάρχοντες πελάτες στο crm του προγράμματος της Reception ή εναλλακτικά σε excel και gmail  και να είναι σε θέση να τους διαχειριστεί δημιουργικά / διαδικτυακά και κάθε άλλο θεμιτό τρόπο.. 
  2. Ρόλος βήτα/ : Να αναπτύξει δημιουργικά / διαδικτυακά με κάθε θεμιτό μέσο και τρόπο και να καταγράψει σε crm του προγράμματος της Υποδοχής ή εναλλακτικά σε excel και gmail τις εν δυνάμει ομάδες στόχους (κοινωνικός, επαγγελματικός γεωγραφικός χώρος)
  3. Ρόλος γάμα/ : fb, blog : καθημερινά post με φωτογραφίες, δημοσιεύσεις και επικοινωνίες κοινωνικού περιεχομένου. Κατά καιρούς ειδικούς διαγωνισμούς (από εξειδικευμένο πάροχο) για την αύξηση των like, προβολή video, αξιοποίηση φωτογραφιών κλπ. 
  4. Οι ανωτέρω ρόλοι στηρίζονται σε πρόγραμμα και αναλύονται και ελέγχονται σε κοινή σύσκεψη ανά μήνα. Ενδιαμέσως μία φορά την βδομάδα παρακολουθούνται και συζητιούνται δημιουργικά.
  5. Τα καθήκοντα του κάθε ρόλου αναλύονται σε ειδικές φόρμες
  6. Το εγχείρημα αυτό διαρκεί 3 μήνες και προσμετρώνται ως αποτελέσματα οι νέες σχέσεις/επαφές και σε βάθος χρόνου 6 μηνών.
  7. Καταγραφή στοιχείων για στατιστικές.και συμπεράσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου