To blog αυτό δημιουργήθκε σε άσχετο χρόνο και συγκέντρωσε εμπειρίες του γράφοντος από διάφορα στάδια της εκπαιδευτικής και εργασιακής του σταδιοδρομίας. Οι πληροφορίες προέρχονται από διάφορες ξενοδοχειακές, εστιατοριακές και ιντερνετικές πηγές και σκοπό έχουν να στείλουν μηνύματα, να προβληματίσουν ή να ενημερώνουν τους αναγνώστες.

Βήμα 3ο: Place (τοποθεσία)/

Βήμα 3ο: Place (τοποθεσία)/

Memo1 : Ανάλυση : Χρήστος Ρουμελιώτης./
Memo2 : Περαιτέρω σχόλια : Τούλα Αγγελέτου/
Memo3 : Περαιτέρω σχόλια ή σύνθεση σχολίων/
  1. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του προϊόντος; Ανάλυση : Βλέπε εδώ : http://www.booking.com/hotel/gr/filion-eco-amp-suites.el.html/
  2. Η διάθεσή του απαιτεί ειδικές γνώσεις; Ανάλυση : Ναί : Ξενοδοχειακή Τέχνη και e-marketing Περαιτέρω σχόλια :
  3. Ποιο είναι το μέγεθος της αγοράς-στόχου; Ανάλυση :
    Περαιτέρω σχόλια :
  4. Ποια είναι τα δημογραφικά χαρακτηριστικά (φύλο, ηλικία, επίπεδο εκπαίδευσης, οικογενειακή κατάσταση) των πελατών σας; Ανάλυση δεδομένων αν υπάρχουν Περαιτέρω σχόλια :
  5. Υπάρχει ικανός / μεγάλος αριθμός πελατών; Ανάλυση : Ναί Περαιτέρω σχόλια :
  6. Πόσο διασπαρμένοι είναι; Ανάλυση : πχ Στην Αθήνα, στην Δυτική και Ανατολική Ευρώπη Περαιτέρω σχόλια :
  7. Πόσο συχνά πραγματοποιούν αγορές; Ανάλυση : Κατ' έτος 1 ή 2 φορές Περαιτέρω σχόλια :
  8. Πότε; Ανάλυση : Καλοκαίρι από Περαιτέρω σχόλια :
  9. Ποια είναι τα κανάλια διανομής; Τουριστικά Γραφεία, Tour Operators, Ιντερνετικοί Πάροχοι; Deal Sites; Ποιοί, ΠοιάΑνάλυση :
    Περαιτέρω σχόλια :
  10. Οι μεσάζοντες επίσης γνωρίζουν καλύτερα τις συνθήκες και τις ιδιαιτερότητες των τοπικών αγορών.
  11. 'Έχετε επιλέξει συνεργάτη Internet; Ανάλυση :
    Περαιτέρω σχόλια :
  12. Οι σελίδες σας θα είναι interactive; Ανάλυση : Ναί Περαιτέρω σχόλια :
  13. Τι επιλογές θα δώσετε για γραφικά, κείμενο, γλώσσα; Ανάλυση :
    Περαιτέρω σχόλια :
  14. Σε ποιες μηχανές αναζήτησης θα τοποθετήσετε το site σας; Ανάλυση : Ζητούμενο project Περαιτέρω σχόλια :
  15. Σε ποιες γεωγραφικές περιοχές θέλετε να διανείμετε τα προϊόντα σας; Ανάλυση : Παντού... Περαιτέρω σχόλια :
  16. Ποια τα χαρακτηριστικά των προϊόντων του ανταγωνισμού; Ανάλυση : Μπορούμε να αναζητήσουμε χαρακτηριστικά άλλων παρόμοιων προϊόντων, έχω υπ' όψιν περιοχή Ναυπλίου.Περαιτέρω σχόλια :
  17. Ποια τα χαρακτηριστικά της αγοράς-στόχου του; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :
  18. Ποια κανάλια διανομής επιλέγει; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :
  19. Ποια ελέγχει; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :
  20. Χρησιμοποιεί το Internet; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :
  21. Ποια προβλήματα αντιμετωπίζει και πώς τα ξεπερνά; Ανάλυση : Προς διερεύνηση Περαιτέρω σχόλια :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου